Loppukiertolaisten oirepino

Palailen tänne, kp18/n.26-28? Vasta yhdet luomumenkat siis pillereiden jälkeen ollut :) Nyt koitan olla tutkiskeletatta mitään oireita, kun viimeksi tuli pettymys :/ Ja mitään oireita ei kyllä vielä edes ole havaittavissa, mutta onhan noihin menkkojen alkuun vielä yli viikko aikaa. Ilmoitan sitten jos OIKEASTI oksettaa tai tulee KUNNON oireita :D Ei ole kyllä toivo kauhean korkealla tässä kierrossa.. no mutta kirjoittelen mikäli oireita ilmaantuu..
 
alako menkat 1pvä :( on mullaki yleensä ollu ku pilsut lopettanu ni aika lailla sama kierto..esikoisesta menkat oli 5kk normaalisti ja sit plussa,toisesta oli 3kk ja sit plussa.jospa nyt täs kuussa onnistuisi :heart: pitäkää peukkuja meille :) tänää loppu menkat.
 
Juu-u, kyllä se clearbluekin viivaa näyttää, että kai se on uskottava. :)

Kaikille ihan hirmusti tsemppiä ja kärsivällisyyttä yritykseen. Meilläkin meni yli vuosi ennenku nappas ja minä olin jo varma etten minä ikinä raskaudu. Oon päättänyt että kaikista ongelmista selvitään tavalla tai toisella ja aion olla ONNELLINEN kaikesta huolimatta.

Muuten, minua itkettää koko ajan ihan hulluista syistä, mahtaisko olla raskausoire? Vai oonko muuten vaan nyt pimahtanut! =)

Paljon paljon lämpimiä halauksia kaikille :hug:
 
Onnea vielä moumou:lle :)

plussia, plussia enemmän plussia!! =)

Mulla taitaapi olla joku kp 19/28, että meikäläisen plussat tai negat tulee sitten viikon päästä :) tosin, isäntä kyllä alkaa jo valittaa arkuutta, raskaudelle tärkeillä alueilla, että meiän h-hetket on menny aika lailla. Luulenpa että negoja tulen kertoilemaan.. (MUTTA, levätköön isäntä nyt rauhas, ens kierros onki sit semmosta peittojen heilutusta!!) :D
 
Onnea plussanneille :) :)
Mulla kp 24/28. Pieniä vihlovan tyylisiä tuntemuksia alavatsassa, valkovuotoo riittää ja nyt sit on alkanu ihme kutinakin tuolla alaosastolla... mitteehän lie tarkottannee...hmm.. ossoisko kukaan sanoa mitään?
 
Tää täällä taas... Keväästä asti on kierto toisensa jälkeen mennyt ja aina uudet oireet ja aina on "sellanen olo" No nyt ei oo ihan sellanen olo mutta pakko oli taas tulla tänne naureskelemaan aihetta.

Viime mensut alko kaiketi 23 päivää sitten jos oon kärryillä. Ei hajuakaan tässä kierrossa oliko ovulaatio ja jos niin koska. Eka kierros kun on koko matkan vedetty foolihappoa mutta tässä kierroksessa ei ymmärrettävästi lugesteroneja koska en voinut ovista tikutella.

Hyvin mielenkiintoiset mahakivut alkoivat taas. Normisti ne on alkaneet oviksesta ja jatkuneet mensuihin asti vaan nyt pitäis oviksen olla jo ohi. Bongailin oireita ja limoja jo ennen uutta vuotta vaan nyt olis taas sama juttu. Äsken tein ovistestiä ja se näytti tummenevaa viivaa mutta ei plussaa.

Hyvin hyvin piinaavan outo pariviikkoinen varmaan alkamassa joten saas nähdä koska putoo vai putooko ja kuinka korkeelta. Ennen tämän kuun 15. päivää en testaa...
 
Haluaisitteko jakaa mikä yk teil kaikil on menos? meillä vasta yk 2. Mutta hyvin kovilla toiveilla :) eka oli kovemmilla, sillon tuli jopa laskettua päivät millon pitäis kiinnittyä ja mitä tapahtuu ovulaatiosta 2 päivää sen jälkeen, yms. Siis oli hyvin pitkä edellinen kk. Tää kuukausi mennyt paljon sutjakammin. :)
 
Kp 32/29-31. Testiä en vielä kuitenkaan uskalla tehdä. Ei minkäänlaisia menkkatuntemuksia, yleensä kun selän puolelta juilii.

Nyt kuitenkin hiukan outoa tunnetta alavatsassa oikealla puolella, sekä ihmeellistä etovaa oloa. Yöllä tuo etova olo oli aika voimakaskin. Mitään muita oireita ei ainakaan vielä ole. Ja voihan nämäkin olla vain mielikuvituksen tuotetta...
 
Tilasin sitten niitä kotitestin sofi liuskatestejä 6 kpl:n paketin.. eiköhän niillä saa jo oikean tuloksen :p Varmaankin alkuviikosta tulee testit, juurikin sopivaan aikaan testailua varten. en malttaisi odottaa.. valmiiksi jo hieman pettynyt olo kun tuntuu että ne menkat sieltä ensi viikolla tulee :|

elni-: nyt yk 2 menossa..
 
Heippa vaan kaikille, päätin sitten hetken lueskeltuani liittyä joukkoon :) Eli yk 1 vasta menossa kapseleiden poiston jälk. Kp olisi 23/23-25 ja oireita on vaikka muille jakaa, löytyy alavatsa kipua joka oli aluksi kummallakin puolella alavatsaa munasarjojen kohdilla ja nyt enemmän keskellä (tuntuu tällä hetkellä menkka kivulle).. Sitten on tiheitä wc käyntejä, kylmyyttä, lämmöt vähän yli 37, kamala turvotus mahassa ja ihme kyllä tänä aamuna sormet oli turvotuksesta kipeinä (norm tällaista ei tapahdu) olun kyllä syönyt popcorneja illalla :p Tänään kuitenkin testasin negan juuri noilla kotitestin sofi testitikuilla että saapas nähdä. Minulla on siis entuudestaan 4v tyttönen mutta en paljoakaan muista alkuraskaudesta muutakuin pahoinvoinnin ja sitä nyt ei ole ollut vielä sentään. Paljon se mielikuvitus saa kyllä aikaiseski.
 
Lara- > Samaa mietin. Mulla on kyllä noita liikakilojakin jonkun verran ja esikoisen venyttämä mahanahka, mutta laihistelu on silti normaalisti onnistunut. Ovulaatio-oireet taitaa olla mulla menossa, mutta testailen vielä loppuviikosta tätin viipyessä.

Yk2 on meillä menossa, mikäli tämä on vielä samaa kiertoa. Ei ole vielä selvinnyt oliko tihkuvuoto sittenkin menkat. Jos oli, niin sitten mennään yk3.
 

Heijj!! :)

Meillä olis menossa yk3.
Mulla pitäis menkkojen alkaa lauantaina,mutta tänään oli tullu tosi vähän jotain punertavaa pikkareihin. Ja sitten oli pikkarit kastunu, ihan kuin ois pissiä lorahtanu housuihin,johon en usko mut mitä se sitten oli? Valkovuotoa? Mitään tuollaista punaista ei oo koskaan ennen menkkoja tullut, vaan menkat alkaa melko täsmällisesti reilulla tiputtelulla. Ja mulla taitaa vaivata kaikenlisäks vielä hiiva..kivakiva. Onko nää "vaan" menkkaoireita vai jotain muuta?
 
Meillä tulee vappuna vuosi täyteen... eli reilu puolikas vuotta yritetty aktiivisesti eikä hajuakaan monesko yk on menossa. Keskimäärin on kierto ollu 28 joten ehkä 7 tai 8 meneillään?

Yö/aamunälkäily ja huono olo... Nokka tukossa ja ihan kirkasta sitkeää limaa valuu nenästä melko ronskisti. Veikkaanpa että noilla foolihapoilla vois olla osuutta asiaan. Flunssan poikanen meneillään ja nukuttaa ihan hirveesti niin aamulla illalla kuin päivälläkin. Paksuntumista tuskin on vielä kun ovulaatiosta pitäisi olla just reilu viikko menny. Toki jos on ollu aiemmin niin sitte.... mut en usko kun on ollu niin tasasesti kp 18 että olis nyt sitten menny muuttumaan.

Päädyin näin työttömäksi joutuneena ns. lopettamaan "aktiivisen yrittämisen" kunnes vuosi tulis täyteen. Toki katton vähän että oikeina päivinä askarrellaan, mutta en käytä lugesteroneja enää, kun veikkaan että eivät auta ongelmaamme halutulla tavalla vaan parempi olis yrittää saada se ovulaatio tapahtumaan aiemmin. Kahden lugesteron myllytyksen jälkeen kun ei tullut enää kunnon mensuja ja tiputteli pitkään. Tiedä sitten johtuko niistä vai mistä, mutta ei hyvä mun mielestä.
 
Hei typytzy mul on vähä sama juttu ku sulla, menkkojen pitäis alkaa perjantai ja tänään paperiin tuli sellasta niukkaa ruskehtavaa vuotoa paperiin ja sitten pikkarit kastu ihan ku ois pissi tullu housuun... mistäköhän on kyse?
 
aaliyah---> Kävin tosiaan siel apteekissa niin siellä apteekintäti sanoi et hiivassa pitäis olla normaalia melkein tuon valkovuodon, et voi olla kyse muusta tulehduksesta. Mutta kun kutiaa myös vähän niin otin varmuudenvuoksi sen canestenin. Mulla on nyt ollu kaks päivää tota et on pikkarit kastunu, joutunu vaihtamaan ihan kun ne on kunnolla kosteeks menneet. Ostin varuilta myös sellasen herkän testin ja se samainen apteekkitäti sanoi että voin tehdä sen jo tänä iltana kun menkkojen pitäis tulla siis lauantaina. Toivottavasti se sit näyttäis oikein, ku eikös ne testit mieluiten pitäis tehdä aamupissasta et ois tarpeeks "seissyttä" :D .. haluan kuitenki aloittaa sen canestenin nyt illalla, enkä halua et se sit vaikuttais jotenki siihen tulokseen. Mut on tää outoa...
 
aika oudolta tosiaan kuulosta.. sun kannattais tehä se testi aamullla saisit ainaki varman tuloksen... mulla ei kyl hiivaa oo mut ihan outoo toi et pikkarit kastuu tollee en uskalla tehä testii ku tiiän et tuun pettyy joka tapaksessa ku en oo havainnu mitään oireita :( plussatuulia sullle kovasti
 
Joo kyllä mä taijan oottaa siihen aamuun ku ei mulla nyt kovin kummoinen kutina ole. Se punainenkin mietityttää et mitähän se mahtaa olla siinä vuodon mukana. Paperiin ei jää mitään, mut sit sen lorahduksen mukana tulee vähän sellasta vaaleenpunaista...
 
Nimim. "Aina hiivaa" täällä vinkkaa, että kaikki kutina ei todella ole hiivaa. Ph kun heilahtaa niin tulee jos jonkunmoisia kutinoita. Kunnon kutinaan toki kannattaa testailla noita voiteita ja puikkoja. Itse siirryin vuosien mittaan vain voiteisiin koska ovat käteviä lisätä. Toisinaan on myös tullut tollanen vesihana auki tyyppinen kutinakausi, mutta on menny aika helposti ohi itsekseenkin. Jugurttikuuri vaan suun kautta ja muutenkin elämä happamammaksi. Perus maitobakteeripuikot on kans hyvä olla kaapissa jos on taipumusta.

Itse saan kutinoista usein pissitaudin ja onpa pari kertaa tullut ihan kunnon yleistulehduskin alapäähän ja se vasta kivaa onkin kun ei voi istua tai pissiä edes. Kaikesta tästä kiitos kuuluu surkean toimimattomille limakalvoille. Kuiva on kuin saharan autiomaa....
 

Yhteistyössä