Loppukiertolaisten oirepino

mulla tänään kp 33 ja oottelen millon raskaustestit tulisivat postilaatikkoon sekä toivon todella paljon ettei täti nyt tulisi.. mulla muuten aijemmin tuli valkkaria runsaasti ja nyt ei oo moneen päivään tullu mitään.. mistähän johtuis? oisko seki joku merkki? :)
 
mulla ei muuten ole ollut mitään oireita vielä! pikkasen sellasta menkkakipua, mutta siinä kaikki...

yk josta nyt tärppäs tais olla 7.. esikoista tehtiinkin sit 1,5v! ilman apuja mentiin. toivotaan vaan, että pikkuinen pysyy nyt sitten matkassa ja kaikki on hyvin :)

oireita ei muuten ollut esikoisestakaan, outoa! ainoa tais olla alkuraskauden tajuton väsymys ja palelu. yhden kerran pikkasen etoi, ja kahvia ei pystynyt juomaan ekaan kolmeen kuukauteen.

kovasti nyt plussatuulia kaikille!!!
 
Mä taas pikkuhiljaa palailen tänne, nyt kp 22/30, eli viikko pitää vielä odottaa. Nyt vaan on ovisaika hyödynnetty niin huolella, ettei ainakaan siitä voi jäädä kiinni onnistuminen tällä kertaa. =)

Meillä on meneillään yk 13, jos lasken keskenmenonkin yhdeksi yrityskerraksi, joka kyllä toi raskauden muttei toivottua tulosta kuitenkaan.

Tässä kierrossa puuttuu nyt alavatsan ja -selän kivistelyt, joita viime kierrossa oli koko ajan oviksesta lähtien. Muutenkaan ei ole mitään tuntemuksia vielä. Itse asiassa minäkin kuulun niihin, joilla on kaiken maailman oireet aina niissä kierroissa kun menkat alkaa, mutta siinä plussakierrossa ei ollut oireita ollenkaan. :LOL:
 
voiha....... nyt suututtaa taas niin paljon... :kieh: ei ois pitäny mennä mitää selittelee, ku sieltä se täti tulla tupsahti kiireen keskelle ja nyt masentaa taas niin kovin että ei mitään järkee.. :'( noh täytyy yrittää unohtaa ja keskittyä vaan sit seuraavaan, nyt on ainaski testit jo valmiina.. plussatuulia teille muille, kyllä se mullekin tulee sit ajallaan.. nyt siis alkaa yk 3
 
Mun mielestä valkkarin tulot riippuu hirveen paljon kk kierrosta. Esim. Heti kk:n tultua on pari saharan autiomaa päivää ja sit se alkaa pikku hiljaa lisääntyy. Mut sit just pari päivää ennen menkkoi, sen pitäis loppua.

Mulla viime kierrossa tosin lorotteli niin että mietin jotain suojusta pöksyihin, mutta sitten, en olekaan enää niin varma, kun en seurannut, ku se plussa sillon tuli.. Mut se oli väärä, eli siis varmaan ollu aika kuivaa..

Masentavat faktat, tiedän. Anteeksi siis. itseäni ainakin ahistaa :p

Mulla nyt kp21/28 elikkä viikko aikaa, testin teen jos ei tuu vlopun yli mennes, mut sit on kyl tapahtunu jotain, koska ne ei ikinä muuten tuu ku 1 pv myöhäs :) . Ei mitään oireita. :|
 
Imoen: mulla vähän samat tunnelmat nyt ollu, että parikin kiertoa on menny huimilla oireilla mutta täti on silti tullut tarkasti kylään. Nyt on menossa kp25/27-29 ja mitään tietoahan mulla ei vielä ole, onko vihdoin tärppi käyny mutta oireita ei myöskään oo yhtään niin paljoo ku aiemmilla kierroilla :headwall: :LOL:
Oon yrittäny muistella esikoisen tärppiä, aika tarkkaan kolme vuotta sitten, ja vaikka mies väitti mun olleen yhtä täpinää sillonkin, ei kummallakaan ole muistikuvaa mistään oireista ennenku testiin tuli plussa. Sitäkään en muista, paljonko menkat oli myöhässä ku plussasin, maks viikon varmaan kuitenkin. Toka raskaus alkoi viime keväänä melko oireettomana myös plussaan saakka, tosin sehän olikin sitten tuulimuna. Mutta oli samaa väsymystä ja huonovointisuutta, ku edellisessä "oikeessa" raskaudessa.. Ja vielä kp30 tuli nega ja kp31 vasta se plussa. Jaaritinpa taas urakalla!

Joten tässä kohtaa vielä optimistisella mielellä, että oireita ilmaantuu sitten KUN plussa tulee! Ja samaa toivon teille kaikille +++++ =)
 
jäin lukemaan juttujanne, ja huomasin että mullakin olis nyt sitte kp27/29. en oo oikeen tajunnutkaan tätä ajan kuluu taas. yritetty ollaan vajaa vuosi, ja takana yks ku ja kaks km. ku:n yhteydes poistettiin toinen munanjohdin. oireita tuntuu et olis taas mut niinhän niitä silloinkin kun ei ole mitään tapahtunut... vaikea sanoa, mut viikonlopun jälkeen oon jo viisaampi :) tsemppiä jokaiselle! kiva lukea kaikkien tilanteista
 
BlondeMonsuun, mä muistan tuosta viimeisimmästä plussasta että testasin vasta kp 33 tai 34 ja plussa oli tosi iso yllätys. Mitään oireita en muista olleen. Joten toivotaan että oireettomuus lupais hyvää! :)

Tosin eilen illalla vähäsen nippaili alavatsasta ja mä ajattelin heti niin päin, että just joo, en ole taaskaan raskaana... :LOL: Eli mulle jo kaikki oireet kertoo enemmän menkkojen tulosta, kääntynyt tää homma vähän väärin päin. Lämpöäkin mittasin eilen ja se oli ehkä aavistuksen normaalia korkeampi mutta ei kuitenkaan niin että siitä mitään voisi päätellä.

Kp 23, eikä sen isompia oireita, ainakaan sellaisia joita ei voisi selittää millään muulla. Ts. paleltaa koska on muutenkin tosi kylmä, ja päätä särkee koska en saanut kunnolla nukuttua. Mutta onhan tää jännää, ja tosi kiva kun on muita samassa tilanteessa niin voi jännäillä porukassa. :wave:
 
25/28 ja maha alkoi sattumaan jo aamusta... Pyh... se siitä ja loput kymmenen uutisissa. Jos ei näy ensi keskiviikkoon mennessä niin pissin tikkuun.. Vessassa on nippu ovistestejä joita voi tuhota :) Jos ne antaa ymmärtää jotain niin sitten vois käydä apteekissa.
 
25/28 ja maha alkoi sattumaan jo aamusta... Pyh... se siitä ja loput kymmenen uutisissa. Jos ei näy ensi keskiviikkoon mennessä niin pissin tikkuun.. Vessassa on nippu ovistestejä joita voi tuhota :) Jos ne antaa ymmärtää jotain niin sitten vois käydä apteekissa.
 
Imoen: Mulla NIIIIIN sama meno ku sulla paitsi kp26/27-29 eli hiukan pidemmällä. Nippaili yöllä, aloin niitä tuntemuksia sitten pohtimaan, enkä saanut unta. Lämmöt iltaisin mitatessa 36.9, mutta eipä niistä tosiaan mitään voi päätellä. Tänä aamuna oli semmonen ikävä tunne alaosastolla, vähän kuin muinoin ku oli usein pissatulehduksia (mulla ne oli bakteerilähtöisiä ja jouduin syömään estolääkityksiäkin joskus). Kiva jos oireet oiski semmosesta :LOL: Siis oikeesti ei kyl naurata, niinku varmaan tiiätte, että ne on TOSI kivuliaita!

macy gray: mites sun ovis oli? En ehtiny taas kahlaamaan ketjua taaksepäin sun tilannetta lukeakseni mutta siis sullahan on aika pitkä kierto muutenkin, et voisko kuitenkin olla ettei vaan vielä oo hormoonit tarpeeks koholla? Millä testillä testasit?
 
BlondeMonsoon > En muista itsekään kovin tarkkaan millon ovis olisi ollut enkä ole edes varma tuliko sitä. Oireita oli kuitenkin niihin aikoihin kun ovista odottelinkin kierron pituuden perusteella eli viikolla 51. Jos tuhruvuoto oli kiinnittymisvuotoa, niin hormonien pitäisi olla riittävän korkealla tässä vaiheessa. Tuhrun alkamisesta kun on nyt 14 päivää.

Testit tilasin Mammaksi-verkkokaupasta ja ovat niitä vaaleansinisiä halpistestejä.

Tein äsken pienen testin ja kävin nuuhkimassa sen kaapin ovella, jossa meillä on kahvit. Yök, että teki pahaa. :x Kahvin tuoksu on edelleen hyvä, mutta en saata haistella sitä. Mikä muu voi tuollaista aiheuttaa kuin raskaus?
 
Juu kyllä kummalta tuntuu, jollei sulla oo tärpänny ja sit tommoset tunnelmat. Mulla kans hajuaisti oli eka mikä viime kevään raskaudessa paljasti, vaikka testit näytti negaa jotain kp32-33.. Oon silti sitä mieltä, että jos ovis on ollu sillon ku luulet, ni voi kestää kauankin ennenku näkyy testissä. Toivotaan ainakin, et kyse on siitä!
 
kp 24/33 heikottaa, oksettaa, on huono olo, väsyttää... enää tää ei ainakaan voi mahatautia olla... kultaakohan aika muistot, ku en muista et mulla ois näin aikasin alkanu mitkään oireet ennen.... esikoisesta varsinki olin tosi heikossa kunnossa kyllä...
 
Miten tuo lämpöjuttu nyt menee?
Tietääkö kukaan? Että kun puhutaan olevan lämmöt koholla oviksesta menkkojen alkamispäivään jos on raskaana, mutta tarkoittaako sekin aamulämpöjä vai että pitkin päivää olisi lämmöt koholla? Kun minulla on nytkin 37,1 ja normaalisti n.36,3..
 
luffe, aamulämpöjä ja ne kohoavat oviksen tapahduttua ja ovat koholla loppukierron oli raskaana tai ei. Sitten laskevat perustasolle ennen menkkoja tai vuotopäivien alussa.

Mulla on kp 35/24-61 ja kp 32 alkaen on muniksia ja alavatsaa nippaillut/vihlonut/jomottanut. Hyvin voi olla oireita ennen menkkoja taikka sit olisi hyvin myöhäinen ovis tuloillaan. Tai sit vaan kroppa kiusaa.. Viimeksi negasin kp 32.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
elni-: Googlaa ja vertaile :) Tilanne on, että paha olo on ja jotain "tuntemuksia", mutta testaan maantaina labrassa! Sanoisin olevani raskaana, koska en ole kiukutellut yhtään ja ennen tätiä olen aina per***seen ammuttu karhu ;)

:LOL:

Elni- luota kroppaasi ja anna ajan kulua hieman, työkaveri justiinsa tänään kertoili, miten oma raskaus ei näkyny labrassa eikä ultrassa pitkiin aikoihin, ja silti odotti!
Antaa uskoa kaikkien meidän oireiluihin! :LOL:
Aika töykeä lekuri sulla! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
NEGATIIVINEN
4.1. Tätiä ei silti näy...
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Onnea Meripihka!

Sanokaas nyt... Mulla siis vain tyhjennysvuoto tullut, ei sen jälkeen mitään... ehkäsyä käyttäny aina. (sain jo 14-vuotiaana hirveisiin menkkakipuihin pi9llerit!)
Jollen ole nyt raskaana, kuinkahan pitkäksi voi kierto venyä??
Entäs jos mulla oli myöhänen ovulaatio ja siks ei näy vielä??
Ja MIKSI sain haamuplussan jo??

Ääääääh. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Heipsis. 6.1.

Kertokaas miks mun masu on aivan turvonnu tosta häpyluun yläpuolella...??
Vaikea pitää mahaa sisällä?
En oo lihonnu yhtään, mutta maha on aivan kauhee jätti... :ashamed:
Kp37/??...
And guess what:

Tämän aamuinen predictor minulle kertoo, olen raskaana.
 

Yhteistyössä