Huomenta!
Jahas, yövuoro jatkoi vielä kun minä hyydyin
Tai en mitään hyytynyt, meillä valvottiin melko rankasti viime yönä
Eilen kyselin siitä Mintun kamalasta yskästä, Tuutilullan kanssa mietittiin olisko kurkunpääntulehdusta. No puolenyön aikaan Mintulla nousi kuume, 38,8 astetta,annoin supon ja soitin päivystykseen, kun yskä on ihan kauhea, ihan kuin siskon anopin keuhkopöhä-yskä... sitten nukahdettiin ja viideltä heräsin taas kun toinen vaikeroi, kuumetta 39, taas suppoa perään. Nyt heräsi yhdeksältä sen verran että joi pullon maitoa (onneksi!) ja nyt nukkuu vielä. Yöllä ei syönyt ollenkaan.
Voi että sitä on huolesta kankeana kun on noin pieni kyseessä!! Itkuhan siinä pääsi kun soitin kätilö-siskolleni, sanoi että jos kuumeilu jatkuu eikä laske supolla, niin samantien lääkäriin, ei saa jäädä arpomaan noin pienen kanssa. Mä vihaan kun noi lapset on sairaana, ottaisin vaikka kymmen kertaisena itelleni niiden sairaudet!!! |O
Kuinka monta päivää sitä kuumetta saa olla tuon ikäisellä?
No sitten jotain muuta...
Vilma-Onni, miehen työkaveri (nainen) oli ostanut sellaisen höyrypuhaltimen, pienen, ja vannoi kyllä sen nimeen! Saa kuulemma kaakelit, hanan kolot, kaikki pikkupaikat ihanan puhtaaksi kuumalla höyryllä! Pitäis itellekin sellanen hommata...
Sätkimisestä, Minttu on sellainen rauhallinen, ei pahemmin sätki. Mut kummipoika, 4½kk, on melkoinen duracel :heart: Sen äiti aina ihmetteleekin kun ovat Mintun kans vierekkäin, että mikä ero!
Mulla mies on järjestelmätukihenkilö, joten molemmat ollaan IT-alalla. Kotoa löytyy 4 paikkaa missä voi surffata netissä... pöytäkone, kannettava, televisio ja kännykkä
Äippärahaa jää verojen jälkeen käteen reilu 1400 euroa ja sit lapsilisät 210 päälle.
Äitivaan, kyl Mintulla vieläkin on se maksimi 2 tuntia hereillä päivällä. Yöunille menee 21-22 ja herää 7.50 kakkaamaan
Herää yöllä 1-3 kertaa syömään.
Tiipii, hienoa että teillä helpottanut ja taas sujuu paremmin!
Milli, samaa olen minäkin miettinyt
On näytetty kodit, lemmikit, lapset, toppavaatteet
Milloin tulee pärstän vuoro? Mä en taida uskaltaa, eikai musta nättejä kuvia saakaan...
Nyt pitää mennä noita mussukoita hoitamaan, tai no isommalle jos antais vaan aikaa, kun en kyl kehtaa ulos lähteä Mintun kans niin tulee meille sit sisäpäivä. No illalla tulee ex-työkaverit kylään, kivaa
Mukavaa päivää :wave: