*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Hyvä Mileko[/b ! Jä meillä ne olemassa olevat kolme mekkoakin on hirmu harvoin päällä, yleensä jotain muita vaaleenpunasta tai punasta body + housut juttuja, kun musta noi mekot on aika hankalia vielä tässä vaiheessa, jatkuvasti nousevat korviin. Nyt sitt piti kuiteski lisää mekkoja ostaa ja arvatkaapa vaan mitä nyt on päällä toppiksen alla?! No MEKKO tietenkin! Jos kerta muutki pitää ni kyllä mekin :LOL:
 
Voipi olla joo ohimenevä vaihe tuo syömishäiriö.... Meillä siis ollaan syöty viimeksi aamulla "kunnolla". Tässä aamupäivällä yritin jo antaa tissiä ja jopa pullosta nannia... ei kelvannut. Äsken yritin antaa soseta (kuten normaalisti) ja vähän tissiä... Sai sellaiset raivarit, että oksat pois! Meni sitten päikkäreille ihan ilman syömistä. :ashamed: Normaalistihan me syödään hyvin ja nukutaan sellaiset 4-5 tunnin päikkärit. Nyt ei millään syöty yhtään mitään ja meni nukkumaankin vasta puol kaksi. Eli päikkärit jäävät vähän lyhyeksi tänään tällä menolla ja jos vielä herää välillä syömään.... No tietty toivottavasti se heijastuu sitten ensi yöhön ja me nukutaan hyvin kaikki...

Mutta nyt tää mamma yrittää mennä päikkäreille edes puoleksi tunniksi... Alkaa olla ilmeisesti tosi väsynyt, kun alkaa itkemäänkin ihan kaikesta.. :/
 
Onko kukaan kokeillu sitä ihmepesuria, jota ostosteevee mainostaa?? En tietenkään muista sen nimee, mut kaikki pitäs puhdistua sillä...
Toinen ongelma: Ekat porkkanaroiskeet bodyssa, eikä tietenkään lähteny pesussa pois. :headwall: :headwall: Olen pitänyt noita vanhoja paitoja ihan tuon takia, mutta nyt olikin uudempi body. Ruokalappu on, mutta ei se mitään auta. Se kun on millon missäkin =)

Unista Eero nukkuu öisin 10-12h, syö siinä välissä 2 kertaa.
Päivällä ottaa torkut aika pian herättyään ja sit jaksaa olla hereillä, kunnes mennään ulos maate ja nukkuu 3-4h. Sit illalla ottaa vielä torkut tai kahet, kunnes 21 yöunille.

Jotain kysymyksiä jäi mulla vastaamatta..
Tatuointeja ei ole, mutta haluaisin kyllä.

En meikkaa kuin viihteelle mennessäni. Hiuksetkin vaan nipsulla kiinni.
Eli oikea kotihiiri :kieh:

Jahas, hälyttimestä kuuluu ääniä, nyt jo...??

 
Keiju07
Vilma-Onni, meillä ollut mun vanhemmilta lainassa myös höyrypesuri, on ihan huippu. Ei tosin ostos-tv:stä. Mun mielipide on, että kaikki, mitä Ostos-tv:ssä myydään, on jollain tapaa huijausta. Perustelu: jos ovat niin erinomaisia, niin miksi niitä ei sitten myydä missään muualla. Ostos-tv perustuu siihen, että ihmiset ovat keskimäärin liian laiskoja palauttamaan tilaamansa tuotteet. No joo, tää oli taas kärjistetty mielipide :) :)
 
Jos joku bongaa 60-70cm mekkopakettia tai jotain tosi ihkua mekkoa ,jota vois näin niinku arkena pitää, tuolta huutiksesta, ni laittakaa linkkiä. Mulla tää yhteys on niin hidas, et palaa päreet :kieh:


Jatkaa juoksemista mekkojen perässä...


Löysin yhden, mut empä kerro, ettette huuda samaa...
 


Tässä meikäläinen.

Joo takasin tultiin sieltä sisäleikkipuistosta, ja kivaa oli.

tuutilulla, minusta ainakin se on ihan hyvä paikka, siellä on isommille ja pienemmille pomppulinnaa, pallomeriä isoille ja ihan peinille, polkuautoja, kiipeilyseinä (pieni), Liukumäkiä yms. aiotaan mennä ensiviikolla uudelleen. :heart:
 


Tässä meikäläinen yrittää tehdä kotihommia......niitäkin kun ilmeisesti olisi joskus harrastettava. =)

Pitäisiköhän sitä laittaa tulet takkaan ja keittää kahvit.Pullaakin voisi tänään leipoa. (ääh, olisikohan sitä sentään noin ahkera).

Kaverikin kysyi laivalle mukaan, lähtö olisi ollut huomenna ja olisin ottanut kaksoset mukaan (kaverikin siis raskaana), mutta anoppi sanoi että ei noin pieniä saa vielä laivalle viedä (eli ei siis suostunut vahtimaan isompia lapsia). Vähänkö harmittaa. No kaveri lupasi antaa sen Siljan etukortin takaisin niin varaan sitten kokoperheelle laivamatkan. :LOL: :LOL: :LOL: Eipäs voi siihin sanoa sitten mitään. Minähän menen. =)
 
äiti on vähän väsynyt...

siskot, auttakaa... Meidän Aliina on viime viikkoon asti ollut ns elokuva-lapsi (eli sellainen, joka nukkuu hyvin, nukahtaa helposti, herää kerran yössä syömään, sellainen ns kiltti tapaus) vaan nyt viimeisen viikon ajan neiti suostuu nukkumaan max 1,5 h putkeen. päivin öin. ja mä olen nyt niin väsynyt, että pelottaa. mies vielä lähdös 2 yöks työreissuun. mitä mä teen? mistä tuo voi johtua? kenties siitä nuhasta, mikä on sunnuntaista asti ollut? olo on tosissaan kuin pienes hönös olis koko ajan...

vilma-onni: kaakeleita ja niiden välejä olen putsaillut vanhan kunnon Vimillä! toimii, varsinkin kun karhealla hieroo. viehän se aikaa, mut jos jotain, niin tuleepa puhdasta ja kuluttaa kaloreita ku hampaat irvessä niitä jynssää.

Tuutilulla tää on kans yks itkupilli, mä itken esim suloisen mainoksen nähtyäni. useat biisit saa tipan linssiin, leffoista nyt puhumattakaan. niinku se tummien perhosten koti-leffa, itkin silmät ihan punaiseksi ja naaman laikukkaaksi, tosi noloa.

äitivaan kyseli hiuksista. mulla on normaalisti vaaleat pitkät suorat hiukset, nyt vähän tummemmat, ja taittaa aavistuksen punaiseen.

taidan keittää kahvit niin pysyn hereillä...
 
Ippuli

Voiskohan olla hampaita tulossa? Meidän neideillä usein flunssaa hampaiden puhkeamisen kanssa. Tai sitten se on vaan vaihe kasvussa. Sannikin on nuo päikkärit jättäny minimiin ja valvoskelee välillä yölläkin jutellen ja pyrryyttäen kuolaa.
 
On tullu taas niin tekstiä et tarvii paremmalla aikaa sit lukee paremmin mut Pikasesti tuun uteleen..

Ihan kun olisin jossain kohtaa lukenu et joku (ippuli?!) olis maininnu jotain alennusmyynnistä reima-tutalla? tehtaanmyymälässäkö? parkanossa vai kankaanpäässä?
*valmiina autossa odottaa mihin suuntaa lähtee*

Olin viime perjantaina siellä ikeassa ja ny lähen taas lauantaina,pakkoha siellä on kerran viikkoon poiketa täältä 175kilsan päästä :LOL:

Ootte innostunu laittaa kuviakin, saa nähä uskaltaisko sitä omaansa..vaikka en kyl osaa ees laittaa ilman neuvoja!
Mut hauska nähä kuinka erilaiset mielikuvat oli kustakin ketkä on kuvansa laittanu!

:wave:
 
tilda onko se nimi j vai a alkuinen?just kävin koillis-savoo ronkkimassa :LOL: voih,elä puhu mitään hepoista..mulla on hirvee kytö ratsastamaan :LOL:

ihan pikana luin nuo jutut kun taas tullu nii mahottomasti sivuja..
voi ku te äidit ootte nättejä :heart:
uskaltaiskohan sitä itekki pärstän tänne pistää :D

kädet meillä löytyi sillon kun täytti 3kk,ihan yht'äkkiä alko tuijottaa nyrkkiään hirmu tuimasti..

ei olis pitäny puhuu illalla niistä susista,näin painajaista niistä..mä nään ihan hirveesti unia susista,lähinnä painajaisia..ja ennustaja on mulle sanonu että ne unet on varoitus jostain..en siis taia laskee koiria irti missään pimeellä,ettei hukka tuu ja vie :'(
 
Ippuli tervetuloa klubiin! Mä olen tässä yrittänyt nyt saada unen päästä kiinni, mutta kun ei nukuta. Väsyttää ihan törkeesti, mutta.... :'(
Mä aattelin aluksi kanssa, että meidän univaikeudet johtu hampaista... Sitten ne loppus ja meni monta yötä ihan hyvin... Nyt taas kaks yötä peräkkäin ja vielä tää ruoka "ongelma" päälle. Meillä on kyllä toi isäntä flunssassa, joten kotona on. Mutta ei oo kiva lapsellekaan, kun äiti on koko ajan ihan väskä...
 

Yhteistyössä