äiti on vähän väsynyt...
siskot, auttakaa... Meidän Aliina on viime viikkoon asti ollut ns elokuva-lapsi (eli sellainen, joka nukkuu hyvin, nukahtaa helposti, herää kerran yössä syömään, sellainen ns kiltti tapaus) vaan nyt viimeisen viikon ajan neiti suostuu nukkumaan max 1,5 h putkeen. päivin öin. ja mä olen nyt niin väsynyt, että pelottaa. mies vielä lähdös 2 yöks työreissuun. mitä mä teen? mistä tuo voi johtua? kenties siitä nuhasta, mikä on sunnuntaista asti ollut? olo on tosissaan kuin pienes hönös olis koko ajan...
vilma-onni: kaakeleita ja niiden välejä olen putsaillut vanhan kunnon Vimillä! toimii, varsinkin kun karhealla hieroo. viehän se aikaa, mut jos jotain, niin tuleepa puhdasta ja kuluttaa kaloreita ku hampaat irvessä niitä jynssää.
Tuutilulla tää on kans yks itkupilli, mä itken esim suloisen mainoksen nähtyäni. useat biisit saa tipan linssiin, leffoista nyt puhumattakaan. niinku se tummien perhosten koti-leffa, itkin silmät ihan punaiseksi ja naaman laikukkaaksi, tosi noloa.
äitivaan kyseli hiuksista. mulla on normaalisti vaaleat pitkät suorat hiukset, nyt vähän tummemmat, ja taittaa aavistuksen punaiseen.
taidan keittää kahvit niin pysyn hereillä...