*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Tässä sitä istutaan posket punaisena kahvikupposen kera nyt :) Tultiin äskön ulkoa ja posket on kuin omenat :) Päiväkaffethan ne piti keittää. Piituli, suosittelen sullekkin sitä kahvin keittoa, hyvältä maistuu :p

Ja bravoo tytöt, olitte sit uskaltautuneet kuvia laitteleen =) Kiva katella ja todellakin ihan erilaisiksi yeidät olin milessäni kuvitellut :) Tosin tuutilullan kuvan olen aiemminkin nähnyt :) Mullakin piitulista oli punapään näkemys :eek: :D

Noista siivouksista tuli mieleen suraava kysymys. Millaset lattiamopit teil on ja onko ne hyvät =) Meinaas ku mulla tollanen SINI-moppi ja tuntuu et se vaan levittää sitä likaa :kieh: Valkeet sukat mustana heti kohta luuttuamisen jälkeen :eek: Eikä aina jaksa koko huushollia polvet ruvella vanhaan malliin luututa käsipelissä :/

Paljon meitä näköjään on, kellä lapsilla noita raivareita tms. Ja meillä ilmeisesti sit kaa ollu jotain syömislakkoo, kun kerran koitin poikaa imettää eikä suostunu syömään, niin silti laitoin vaa vaunuhin ja hää simahti sinne alta aikayksikön, ennenku ees ulos asti kerettiin... ja nukkuikin piiiitkät unoset. Yleensä pitää saada hyvin tankattuun et nukkuu... Kylläpä nää lapset on välillä arvoituksellisia :) Pistävät mammojen päät kepposillaan sekaisin :)
Aamu-unet sitterissä pojalla jäi kovin lyhyeksi, alkoi kauheesti kitajamaan ja vääntelemään. Nostin pojan syliin ja siinä saatiin kunnon puklusuihku :eek: Sitten heti perään niin maireet hymyt :heart: Ja poikahan sai ennen unia siis korviketta, se ilmeisesti tuotti huonon olon :/

IHANAA, mun ei tarvii tehdä ruokaa tänään =) Eilistä vielä reilusti jäljellä. Miten toi kokkailukin välillä tökkii niin pahasti :/ Lähinnä kai se on se keksiminen et mitä tänään syötäisiin :) Kyllähän sitä kokkailee ja leipoo kun tietää mitä ja innostusta löytyy... ja kun vauhtiin pääsee. Se on vähän kuin tää kirjoittelu, vauhtiin kun pääsee, niin loppua ei näy :headwall:

Kivaa nähä noita kuvia teistä, kyl ootte AIVAN erinäköisiä kun olin kuvitellu..
Piitulin piti olla pitkähiuksinen..ja tuuti on aivan liian lempeän ja kiltin näköinen..ei sillä et olin sut jokskin pirttihirmukskaan kuvitellu..Mut Niinukan on pakko olla vaaleahiuksinen,vai mitä?
Olin kyl Dogtorinkin sellaseks kuvitellu =) siis vaaleeks mut hienot hiukset sulla!

Mileko omasta puolestani en voi sanoa mitään, mutta mun isoveli on teeveestä tuttu... Ollu Pikku Kakkosessa, Salatuissa elämissä yms... viime kesänä viimeksi ylen urheilutoimittajana, ensi kesänä Pekingissä urheilutoimittajana.... yms yms

Taas on päivä hurahtanut kummasti. :eek:

Että on täällä sitten naamojakin näytelty sillävälin :D

Tässä sitten minäkin :D
http://img.photobucket.com/albums/v700/memmuli/IMG_4159.jpg

Se on hassua miten kehittelee mielessään kaikille palstailijoille "kasvot" ja sitten ovatkin ihan erinäköisiä

:D

Yhteistyössä