*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Tuli muuten mieleen tosta isoveljestä....
Oltiin pari vuotta sitten levillä lomalla. Mentiin isoveljen kanssa gondolilla ylös ja mukana oli isäntä ja joku ulkopuolinen murkku. Broidi sitten soitti vastaajaansa siinä samalla, kun joku oli soittanut.... Tyyppi esitteli ittensä ja kysys: "Ei sulla olis taas aikaa tulla esiintymään Salkkareihin?" Se murkku kattos pikkasen hitaasti broidia, hyvä ettei pyytänyt nimmaria :D
Ja kyse oli portsarin roolista kahdessa jaksossa :LOL: :LOL: :LOL:
 
bege mot..
avaa toiseksi sivuksi www.aijaa.com,sit siinä on painike selaa,se menee automaattisesti sun kuvakansioon,sit sieltä klikkaa kuva minkä haluut laittaa ja painat avaa,jonka jälkeen palaat automaattisesti aijaan sivulle,sit painat vaan lataa..
sitte tulee hirveesti niitä linkki rimpsuja,nii ota se missä lukee et pieni kuva,klikkaa sitä ja kopioi ja liitä tänne
 
mileko: Ihania kuvia! :LOL:

Täällä on kyllä kaikki mamat kauniita! :heart:

Pakko kertoa teillekin, nolotti niin tänään...

Pitopalvelun ukko soitti mulle tänään päivällä tarkistaakseen meidän häihin liittyen juttuja. Olin just syöttänyt Pötkön ja puhelin soi. Se ukko esitteli itsensä ja kysyi:" onko hetki aikaa?" Samassa hetkessä Pötkö päästi aivan mielettömän röyhtäyksen sylissä, niin että se varmasti kuuli sen sinne puhelimen toiseen päähän :LOL: Vastasin sille, että: juu, on hetki aikaa :whistle: Ja samalla mua hävetti, että luulikohan se että mä röyhtäsin siihen puhelimeen :ashamed: :LOL: Ei täs muuten kai niin hävettävää mutta kun oltiin niiden toimistolla valitsemassa menua niin Pötkö pieras kovaa siinä sylissä ja musta tuntui silloin että ne epäili mua :ashamed: :LOL:
Ja totuus on se että tuo pieni paksu kaljupäinen akkeli on syyllistynyt kumpaankin, enkä minä :LOL:
 
3kk neuvola takana:
7330g
64,6cm
py 41,9
ja muutenkin kaik ookoo!
meillähän oli kans sitä tiheetä syömistä vastikään, taisi kestää 3-4pv ja halus ruokaa(tisua) tunnin välein, tiheimmin juuri yöllä, kuinkas muuten... |O
nyt on tilanne vähän helpottanut joten ohimenevää oli! tässä juuri mietiskelen et rupeisko pikkuhiljaa velliin siedättämään vai ei :/ ....antas tisun lisäks iltasin vellisapuskaa...jään tuumailemaan asiaa.
ja samoten mulla tuntuu tissit lupsuilta mutta nyt on kyllä syönyt niin tiuhaan ettei paljo kerkee tisut täyttyyn :D ! sain kyllä lypsää purkkitolkulla kun isäntä piti poikaa yhden yön(tai no kuutisen tuntia...)tutteliruokinnassa että tämä äippä sai nukuttua :heart: ! toiseks yöks en sitten raskinu antaa, kun heräsin kuitenkin aina kun poju tirahti :| !
mutta älkää mammat väsyttäkö ihteenne ihan puhki,ei se imetys siihen kaadu jos mies yhden yön pullosta antaapi niin saatte nukkua! ja jos maito loppuu jollain niin sithän loppuu; maailma ei siihen lopu ;) ...
ja dogtor : jiillä alkaapi ;) !
kauheita muuten tuolla glitterissä noi animaatiot....herttinen tosiaan kun meinaa punastua ihan...
 
Kiitti Dogtor =) Kuva on otettu joulun aikoihin, täältä kun laavasin näitä kuvia tällä koneella, eipä juuri ollut kuin Eemil edestä, Eemil takaa :D Tai sitte koirien kuvia. Eka meinasin laittaa kuvan minusta, mikä otettiin viime kesänä, oltiin Julian kanssa (sen minun koiran, joka jouduttiin lopettamaan) kuvassa viimeisen kerran.. mutta olin siinä niin itkuisen punaisena, että löysinkin sitten tuon. Minusta ei kauheesti ole kuvia. Vastahan kun oli nuo häät, siellä olis ollut kuvia, mutta isäntä ei välttämättä tykkää, että alan laittamaan senkin kuvia tänne nettiin :LOL:

Ihania kuvia kaikilla, jännä nähdä miten erinlainen käsitys on ollut toisesta ihmisestä =)
 

Yhteistyössä