No niin, kohta ruoka valmis. Miestä oottelen kotia, kun lähti viemään mun vanhoja duunikavereita laivalle, sitten päästään syömäänkin. =)
Mua tosissaan hävettää toi röyhtäsy juttu :ashamed: Kehtaako sitä naamaansa näyttää sille pitopalvelulle enää?
Pakko kai se on jos heidän laittamaa sapuskaa meinaa syödä
Hyvä kun ootte höpisseet jo sormusasiatkin. Ei meinaan mielessä ole tässä käynyt, että mun vihkisormus on suurennettavana. Olis varmaan aiheellista hakea se, kun sitä tarvitaan sitten 2.2.?!
dogtor: Muistelisin että noilla isommilla kun oli ripulia vauvana niin se oli tosi vetistä että imeytyi vaippaan asti ja saattoi olla vihertävääkin. Lainehti yli vaipan. Harvoin niillä kuitenkin oli ripulia. Rotaripulin kyllä tunnistaa jo pelkästä hajusta
Se on ihan kauhea tauti vauvalla. :/
Mun tekis mieli sisustaa noita lasten huoneita tai no koko kotia häiden jälkeen. Heh...heti kun yhdestä suuresta menosta päästään niin tämäpä keksii aina lisää :ashamed:
Jotenkin vaan on alkanut kotona ollessa ahdistaa tää millainen tää koti on ja tahtois jotain uutta
Onko jollain mitään hyvää vinkkiä esim Ikeasta tai jostain muualta hyllystä,johon säilöä lasten leluja ym tavaroita?
Lisäksi tekis mieli ottaa jätesäkkejä, sulloa ne täyteen kaikesta turhasta ja viedä kirppikselle tai jonnekin ihan mihin vaan muualle täältä