*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Vai näköispatsaita,

mukava tietää mitä nimimerkkien takana piilee, tosin mielikuvat on aina näemmä erilaisia kuin mitä livenä näytätte :)
Mukavia ja mukavannnäköisiä emäntiä ...

tässä mun (ainakin) kaksi puolta:




t papu ....
 
Kiitti tuesta, kyllä kai tämä tästä. nyt on tosi orpo olo sit perjantaihin asti, mies lähti työreissuun ja tulee vasta perjantaina. mua jännää et ajo menee ok, huomiseksi on luvattu tosi huonoa säätä ku pyryttää. tunnetusti etelä-suomes menee liikenne aina lumisateessa sekaisin...

Mikero ymmärtääkseni reima-tutan alet on molemmis. kankaanpääs vaan parempi valikoima mun mielestä...

apua, anteeks ihan kamalasti, mä haluisin vielä pysytellä ingognitona, joten kuvaa en vielä ainakaan uskalla laittaa.
jännä miten mielikuva on ollut toisista ihan erilainen kuin mitä kuvas sit näyttää... hyviä kuvia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Vai näköispatsaita,

mukava tietää mitä nimimerkkien takana piilee, tosin mielikuvat on aina näemmä erilaisia kuin mitä livenä näytätte :)
Mukavia ja mukavannnäköisiä emäntiä ...

tässä mun (ainakin) kaksi puolta:




t papu ....
Sinut olen kuvitellutkin aikaslailla tuon näköiseksi. :D
 
Mie tänään kysyin lääkäriltä, että miten näin pieni yleisimmin oireilee eläinallergiaa. Minun yksi kauhukuva on, että pojalle tulisi allergia ja jouduttaisiin tuosta koirulista luopumaan. Lääkäri sanoi, että on hyvin harvinaista, että alle kaksi vuotiaalle puhkeaa eläinallergia. Ennemminkin on ruoka-allergioita ja -herkkyyksiä.

Laskeskelin sitten, että vuoden 2009 loppuun asti voin olla suht rauhassa ja sit alkaa hysteeriseks joka punotuksesta ja nuhasta :D Eikös joku muukin aikasemmin pohtinut tätä eläinallergiaa.
 
No niin, kohta ruoka valmis. Miestä oottelen kotia, kun lähti viemään mun vanhoja duunikavereita laivalle, sitten päästään syömäänkin. =)

Mua tosissaan hävettää toi röyhtäsy juttu :ashamed: Kehtaako sitä naamaansa näyttää sille pitopalvelulle enää? :LOL: Pakko kai se on jos heidän laittamaa sapuskaa meinaa syödä :D

Hyvä kun ootte höpisseet jo sormusasiatkin. Ei meinaan mielessä ole tässä käynyt, että mun vihkisormus on suurennettavana. Olis varmaan aiheellista hakea se, kun sitä tarvitaan sitten 2.2.?! :D

dogtor: Muistelisin että noilla isommilla kun oli ripulia vauvana niin se oli tosi vetistä että imeytyi vaippaan asti ja saattoi olla vihertävääkin. Lainehti yli vaipan. Harvoin niillä kuitenkin oli ripulia. Rotaripulin kyllä tunnistaa jo pelkästä hajusta :eek: Se on ihan kauhea tauti vauvalla. :/

Mun tekis mieli sisustaa noita lasten huoneita tai no koko kotia häiden jälkeen. Heh...heti kun yhdestä suuresta menosta päästään niin tämäpä keksii aina lisää :ashamed:
Jotenkin vaan on alkanut kotona ollessa ahdistaa tää millainen tää koti on ja tahtois jotain uutta :) Onko jollain mitään hyvää vinkkiä esim Ikeasta tai jostain muualta hyllystä,johon säilöä lasten leluja ym tavaroita?
Lisäksi tekis mieli ottaa jätesäkkejä, sulloa ne täyteen kaikesta turhasta ja viedä kirppikselle tai jonnekin ihan mihin vaan muualle täältä :whistle:
 

Yhteistyössä