*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Voii, täällähän on naamoja ja kaikkee. Ihanaa! Niinukka vastaa mielikuvaani ja tuutilullan bongasin jostain aiemmastakin kuvasta, mutta toiusaan, Piitulin olin minäkin kuvitellut punapääksi :D
Olette kaikki kerrassaan hemaisevia!

No laitanpa omankin naamani kun se muutenkin on netissä...

Tässä taannoin Empire state buildingin kattotasanteella (vähän huonompi ilma kun sulla Oliivia :) );
 
Niin, ja ihan yhtä isonenäinen olen edelleen :LOL: Tuntuu tosiaan että kummastakin mukulasta tuo nenä vaan suurenee :D

Ja Niinukka, siitä koirasta. Ei mikään kultsi vaan pomeranian (kääpiöpystykorva), eli ei runnonut vauvaa alleen vaunuihin :D
 
Nyt kun noita kuvia ootte laitellu ja jokaisesta kuitenkin on jonkinlainen mielikuva, niin minkäväriset silmät kullakin on?
Minulla ihka aidot vihreet. Yksikään tytöistä ei oo niitä periny :(

Mammoliino
Viis siitä onko aidon väriset :D
Tuo muoto on just sellanen kun mä tahtoisin...
 
Piituli toihan näyttää kätevälle! Sulla tais olla toi aiemmin täällä näytillä mutta en silloin aatellut lastenhuoneita ollenkaan. Täytyypä tästä mennä seuraavaksi ikean sivuille. Kiitos vinkistä! :flower:
 
Vilma-Onni - Me oltiin kesällä kuuden viikon häämatkalla jenkeissä ja Bahamalla. Nycissä oltiin kahteen eri otteeseen ja rakastuin siihen kaupunkiin. Ihmiset ihania ja kaupungin fiilis käsittämättömän hieno. Ja mahani kanssa sain tajuttoman upeaa kohtelua. Syksyllä aiotaan lähteä uudestaan reissuun :)
 
ja kiitos ripuli vastauksesta..tiedänpähän nyt jos on ripulia tuolla kaverilla..ostin muuten just kaupasta soseita mm.kasviksia,kukkakaalia,peuna-porkkana muusia,maissi sosetta ym..huomenna aloitellaan maissilla,kun on maissi velliäkin syöty jo pitkät ajat..
 
jaa-has, tehdään taas pientä galluppia...

jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?
jos olisit joku kuuluisuus, kuka haluaisit olla?
jos olisit kukka, mikä kukka olisit?

mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
oma elämän mottosi?
mikä vuodenaika on mieluisin?
luetko? lempikirjailijasi?
lemppari tv-ohjelma?
 
jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?
Tiikeri. Villi, vapaa ja kaunis.
jos olisit joku kuuluisuus, kuka haluaisit olla?
Äiti Teresa
jos olisit kukka, mikä kukka olisit?
Orkidea. Kaunis, haluttu, ihasteltu.

mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
Jos jotain on päätetty, niin periksi ei anneta. Rajoita ja rakasta.
oma elämän mottosi?
Kaikkeen tottuu paitsi pitämään jääpuikkoa per.....ä.
mikä vuodenaika on mieluisin?
Kevät
luetko? lempikirjailijasi?
Kyllä ja paljon.Danielle Steel
lemppari tv-ohjelma?
CSI, Amazing Race, Selviytyjät ym.
 
Yritetäänpä vastailla ainakin johonkin.

mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
Rajoja ja rakkautta sopivassa määrin. Vaikea vielä arvioida, kun esikoinen kyseessä. Mutta haluan luoda hänelle ilmapiirin, jossa on hyvä ja turvallinen olla.

oma elämän mottosi?
Elämästä pitää nauttia eikä valittaa turhasta. Toisia ihmisiä kohdeltava siten, kuin haluaisi itseään kohdeltavan

mikä vuodenaika on mieluisin?
Ihan ehdottomasti kesä - en kestä kylmyyttä ja kosteutta..

luetko? lempikirjailijasi?
Luen ja paljon - viime aikoina tosin enemmän opiskelukirjoja. Lempikirjailijoita mm. Henning Mankell, Torey Hayden, Kathy Reichs, Patricia Cornwell...

lemppari tv-ohjelma?
Sisustusohjelmat, Teho-osasto, laadukkaat dokkarit...


 
Jaaaa - vai olin mä niin ilmeinen itseni näköinen myös jutuissa ;)
Mihinkäpäs sitä karvoistaan pääsee - meinasin kyllä että oisinko laittanut synnäriltä aika karseen irvistyskuvan...
Dogtorin oisin ehkä kuvitellut erilaiseksi, Tuutilulla oli nimensä näköinen, Piitulinkin menee imagoonsa ... ketäs kaikkia muita täällä olikaan, apua !

Mun on tietenkin erityisesti pitänyt seurata keneen tuo lapsi tulee - siis Viu. Jännästi nimenomaan korvat on syntymästä muuttuneet, ensin näytti ettei saakaan äitinsä lurppakorvanlehtiä , vaan sieltä ne vaan tulee ... Meillä kun ei tarttis siltä toiselta geenipankilta tulla kuin paksu tukka, hyvä iho ja unenlahjat.
Miten muilla - onko lokavauva kumman näköinen , iskän vai äiskän ? Vai postimiehen ?
Kauheesti galluppeja ei ehdi/uskalla vastata - pomo painui nukkumaan, pitää itsekin mönkiä perässä... Mä oon 173 pitkä ja silmät sinivihreet, luen aika paljon väliin - kevyehköä tosin.. Nykyään ein meinaa tv-ohjelmistakaan mitään tajuta , aivot telakalla. Ja Annaa monimutkikkaampaa ei uskalla lukea.
Sisustusohjelmia minäkin katson, samoin Täydellisiänaisia - ja myönnetään Heartbeat, Dr Phil ja muu päivähömppä kuuluu kuvioihin nyt ... äitiyslomalla säälittävintä on kuulema kun katsoo kolmatta kertaa uusintana saman viikon aikana - mää väliin vain kahdesti oon katsonut ...
Motto - väliin mulla oli just tänne sopiva " Elämä on hengenvaarallinen sukupuoliteitse tarttuva kuolemaan johtava sairaus " :) ;)
Kivoja Nykki-kuvia - miekin työhommissa siellä oon ollut - ja meille tuli ihqu paketti tänään just nykissä asuvalta vauvan saaneelta tanskattarelta - mageet bodyt, pitää katsoa mahtuuko meidän matami vielä niihin ja napata kuvat... aikas pinkeetä on heikäläisten vauvamuoti - varmaan superohuita vaippoja siellä catwalkeilla ...

t pau


 
Minä tykkään katella heppoja kaukaa, mut pelkään niitä ihan tajuttomasti :eek:
Kerran yksissä polttareissa jouduin ratsastamaan ja tuo pelkääminen vaan voimistui. Toisaalta vastaavasti pelkään sit hiiriä ja hämähäkkejäkii...
 

Yhteistyössä