*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

huh, pelasin äsken sitä pleikkarin tanssipeliä, tosi hauskaa ja hiki tuli! silja alko yhessä vaiheessa itkemään joten otin sen syliin ja jatkoin tanssimista. noh, tyttöhän tykkäs olla niin paljon kyydissä mukana että kamala itku tuli aina kun kappale vaihtu! siinä sitten hiki hatussa tanssein puolituntia putkeen neiti sylissä ja sitten se nukahti siihen mun hytkyessä :D
toivottavasti mamma saa joskus tanssahdella kädet vapaanakin... :x

niin ja ikää mulla tuli juuri 25.
 
mahtavia kuvia kaikilla! erityisesti hauskoina jäi mieleen "kerrostalokyttääjä" sekä "breezer"! :LOL: kaikki on kyllä kovasti eri näkösiä mitä kuvittelin esim. mammoliinolla kuvittelin olevan tummanpunertava tukka ja yksäitiä kuvittelin vaaleaks :D mukava kyllä nähdä teidän kaikkien kuvia niin tullaan jopa vieläkin tutummiksi!
 
Joo tuutilulla, tämä blondi ei ole Italiaa nähnytkään (kirjaimellisesti) :D
p.s saako kopioida sun litanian kysymyksistä kun en jaksa tehdä listaa itse B) ?

Mulla on muuten ens viikon ti, eli 29 pvä tulee täysi 30, ja juhlistamaan menen niitä la. Pelottaa jo valmiiksi kun vuoteen en ole tippaakaan ottanu. Minä oon nimittäin just se tyyppi kekkereissä joka juo aina överit ja jonka toilailuista puhutaan seuraava viikko B) :D

Silmät on aina olleet tummanharmaan sinertävät, MUTTA nyt viimevuosina oon huomannu että alkaa taittumaan vihreeseen :eek: Identiteetti kärsii...

Oliivia, kyselinkin tuolla 100 sivua sitten ( :D ), että huomasitko uusimman Kaks plussan artikkelin vauvan kanssa New Yorkissa? Meillä polttelee pahasti. Oltiin viimeksi 9 päivää ja liian lyhyt oli loma. Ja jalat loppu ennen ku loma. Ens kerralla parin kk reeni alle ja kunnon kengät mukaan :)

R
 
mileko on höyrähtänyt kuviin :D

Sara kutsumanimeltään edelleen Pötkö on isänsä näköinen, muuten terve.Joiltain ilmeiltään joskus kuin minä vauvana. Mulle joskus esikoisen aikaan neuvolan täti sanoi että syntyessään vauva muistuttaa isäänsä, että isä tunnistaa jälkeläisensä. Ja siitä aina ajoittain näyttää jommalta kummalta vanhemmaltaan kasvaessaan. Esikoisen kuulemma pitäisi tulla äitiinsä ja toisen isäänsä komannesta en tiedä, varmaan siihen postipateen..? :D Jaa-a en tiedä,mutta näin ainakin mun vanhemmilla lapsilla. Poikani on tullut paljon minuun ja näyttää hyvin paljon veljeltäni,kun taas tyttäressäni näen paljon enemmän isäänsä, valitettavasti myös luonteessa :eek:

Kamala sentään kun olen koukahtanut tähän palstaan... :eek:
Ennen kun höpöteltiin asiallisesti vaan vauvoista, niin en pahemmin kirjoitellut kuin tyyliin neukkukuulumiset..nyt kun suurin osa on "vapautunut" niin pepa on kummasti jumahtanut penkkiin :ashamed: :D

 
Mammoliino mun unelmana myös lähteä käymään New Yorkissa!!! :heart: olen nimittäin aika armoton sinkkuelämää-fani, joten tietenkin sarjan päähahmoa, eli itse kaupunkia on pakko päästä moikkaamaan! :heart:
amerikan mantereella en ole muuten käynyt paitsi meksikossa, mutta jospas se matka jossain välissä tulis ajankohtaseks.
niin ja sen kaksplussan jutun luin heti ensimmäiseks, minä vaan lähtisin mieluummin reissuun ystäväpariskunnan kanssa ilman lapsia, mutta sinne ei kuitenkaan viitsi ihan pikalomalle lähteä ja siljasta taas en voi olla kovinkaan kauaa erossa :ashamed:
 
Sori Mammoliino - en tosiaan ollut huomannut. Mut sen lehden sain viime viikolla Babybiosta mukaani :) Aikaahan siellä nycissä saisi kulumaan vaikka kuinka.. me oltiin yhteensä 10 pvä. Me ei niin hirveästi missään nähtävyyksissä käyty, nautittiin lähinnä kaupungin ilmapiiristä juuri kävellen ja kahviloissa, pubeissa ym istuskellen. Ja pari päivää vietettiin vain Central Parkissa lötkötellen ja ihmisten kanssa jutustellen. Toki me sitten shoppailtiinkin aika tavalla... :whistle:
 
Mie tulin nopeesti vilkasemaan..ja täälähän on palstalaiset saaneet kasvot =) Kiva nähdä minkä näkösiä oikeasti olette (kun oon kuvitellu mielessäni eri näkösiksi kaikki) Kauniita ootte kaikki.Pitää tulla itekkin laittaa pärstä kuhan joudan. ;) Ois ekaks kiva tietää minkä näköseksi miut kuvittelette? :LOL: Huomenna jos ehtisin koneelle paremmalla ajalla..pitää vissii hommata toinen kone niin saan rauhassa touhuta koneella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mul on paha olo :x miä söin suutuspäissäni kokonaisen fazerin pähkinäsuklaalevyn :ashamed: se siitä hoikistumisesta :headwall:
SEN SIITÄ SAA KUN SUUTTUU..... :LOL: :LOL: :LOL: saanko kysyä miksi ja kenelle?
Noooh, ensinnäkin aamulla meni tää netti pimeeks (ei kaatunu kaksplus vaan oma), räyhäsin puhelimessa kympnettiin. Alkoi pelaa yhden jälkeen. Mutta eihän mulla enää sitte ollut tässä aikaa istua kun piti kaiken maailman hommia tehdä :headwall: Ja aamulla niitä ei ehtinyt kun juoksin kuin päätön kana modeemin ja koneen väliä :kieh:

Sitte tulee ukko töistä ja menee koneelle |O Ja Kiia rutkutti ja otti vaan pieniä torkkuja. Kattelin kelloa että koska kauppa menee kiinni kun maito oli finito mutta päätin et jos ei ukko mee niin miäkään en mene ennen klo 20.45. No se kyllä meni...

Pikku pikku hiljaa alkoi illan mittaan kuumenee korvien välissä ja sitten se keitti :/ Huom: Harvinaista kyllä osaisin olla tällä kertaa hiljaa ja mussutin suklaata.

On nyt otsaa tulla töistä kotia ja istua vaan koneella |O ettei akka vaan pääse. Tuolla tuo nauttii nyt armaan kitisevän tyttärensä seurasta ja MIÄ istun tässä kun tatti! *ellen yrjöämäään lähde* :x

Oikeestaan kun miettii niin ei mulla sen parempaa syytä ole olla pahalla päällä :LOL: mut kuhan vaan oon
 

Yhteistyössä