*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.

miä mökötin isännälle kun se anoppi kieltäytyi vahtimasta muksuja sen laivareissunajan. Isäntä kun kysy mikä on niin en vastannu mitään. Tosin ei se edes tiedä että anoppi kieltäytyi kunniasta. :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse :whistle: J
hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.

Onneksi isäntä lähtee huomenna Suolahteen asti töihin ja ei ole tietoa tuleeko yöksi kotiin, toivottavasti ei. :kieh:
:LOL: ottaiskohan se meijen isin mukaan :wave: Tosin sitte miä pakkaisin muutaman mukulankin sinne Muutenhan se ois niille ihan lomaa vaan :D
Vois tuo meijenkin ukko ottaa muksut mukaan. On se niin kiva kun työpäivän päätteeksi voi mennä vaikka kaljalle hotellin baariin ja saa nukkua ihan rauhassa ilman että kuuluu minkäänlaista itkua ja kitinää. Voi kun itekin joskus pääsisi.
Älä muuta sano |O Lähetääns myökin työmatkalle? kyllä myö jokin työ keksitään ja käyhän tää napsuttelukin melkein työstä :D

Kyllä tämä tosiaankin käy työstä ja varsinkin yötyöstä. :LOL: :LOL: Mihinpäin suomea ajattelit että mentäisiin? Tietysti suht kauas kotoa. :D
Kauas, kauas. Ei lähelle vois jäädä nuo tulis viel tenavien kanssa perässä. :whistle:
 
Jaa sitä on kuvia itestään laiteltu!
Nättejä tyttöjä ootte!!
Jotkut olin kuvitellu ihan eri näkösiks, jotkut vastasivat mielikuvaa.

Mulla synttärit 6.8 ja ööööö hmmph.. 23 tulee täyteen. Piti ihan laskea.. :ashamed:

Juho on isänsä näkönen, suurimmaks osakseen, mun nenän tuo laps on tainnu periä, pikkunen nöpönenu :heart:

jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?
Luulisin että kissa, tykkään minä sen verran maata :whistle:

jos olisit joku kuuluisuus, kuka haluaisit olla?
Liian vaikee.. ööö... en mä tiiä

jos olisit kukka, mikä kukka olisit?

kai mä auringonkukka voisin olla, tykkään niistä, tosin en kyllä oo mikään neiti aurinkoinen..

mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
Rakkautta, rajat pitää olla, yritän kannustaa harrastuksiin, koulutukseen yms.

oma elämän mottosi?
huomenna vielä paremmin

mikä vuodenaika on mieluisin?
KESÄ

luetko? lempikirjailijasi?
Luen ja Remeksestä tykkään

lemppari tv-ohjelma?
no se oli jo edesmennyt Alias, nyt sitten varmaan CSI ja simpsonit..


Jaahas.. Juho heräs sitten yöuniltaan... meen takas nukuttaan.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ja sinkkuelämä... ei voi sanoin kuvailla, Carrie on oikeesti olemassa, eikö? Olenkohan kolmesti katsonut tuotantokaudet läpi.... Ja aina tulee lopussa itku :'(


:ashamed: itku tulee aina täälläkin... ja vielä joka kerta :D pitäs tehdä sillä viimesellä jaksolla siedätyshoitoa tähän tuhrustamiseen kun itkin eilen Emmerdalessakin :LOL:
 
voi hel mitä tuo ukko teki |O Nukutti Kiian vaunuihin ja lykkäs vaunut tänne keittiöön mun seuraks :LOL: Taisi tulla armaan kanssa kiintiö täyteen :whistle: Ainut paha että ei tuo neiti noissa yötä nuku ja varmast ei saa nukkuvana siirrettyä sänkyyn :headwall: Ja nyt kun se nukkuu tirsat niin moneltakohan miä nukkuu pääsen :headwall:

Lyödäänkö vetoa että meitin isi meni pelaamaan nettin jotaa typerää merirosvopeliä |O

Tulipa mieleen että minkäsikäisiä ne teijen huonommat puoliskot ovat? *mehän ollaan niitä parempia* :whistle:

Meijen ukko on minuu 10v vanhempi eli täyttää jo 45v. Välillä tuntuu kyllä että se on se nuorempi tosin ei hehkeämpi puolisko :LOL:
 
Lillastina, onko famusi myös tämmönen boheemi taiteilijasielu? Miehellä menee joskus :saint: oikei, yleensä hermo mun kanssa ku maalailen vaan taivaan rantaa :D Ja vuosikerta on just parhaimmillaan B) mun vakuutusneuvoja sanoi kyllä sillai että meinasi itkun kanssa lähteä tapaamisesta, "jaa, nyt oot vielä 20+ javiikon päästä käyt neljääkymmentä :eek: :'(
 
Katjanna, elokuu on ihan hyvä kuu syntyä =)

ja hokasimpa tossa omaks häpeekseni että mähän täytän 24 enkä 23 :ashamed:
Mutta kuka sen vuoden multa on ryöstänny... :'( :'(

Mun mies on tänä vuonna 26..

Pitää roudautua tän läppärin kanssa laturiin..
 

Yhteistyössä