*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Minä olen pihalla mistä olette tänään porisseet enkä varmasti jaksa kaikkia noita sivuja lukea.

Meillä on työporukan tyttöjen ilta 22.2 haluttaisi kovasti lähteä, mutta mietityttää :headwall: :headwall: pakko on ainakin mennä käymään, mutta haluaisin nollata tilanteen ihan täysin enkä tiedä onko se oikein soveliasta :D :D no ei vatiskaan mietityttää tuon pojan imetys
 
kyllä taitaa taas mun maata menoaika lähestyy :/ Vaikka ei malttais millään mutta jos en mee niin en pääse aamulla pystyyn. Näin vanhat jo tarvii enempi unta kun työ nuoret pirtsakat immeiset :whistle:



Yövuorolle railasta yötä. Ja huomenna ette minuu heti aamusta itketä |O :hug:
 
Voi vitsi, kaikki laittaa jonku juhliin lähtö kuvan itsestään. Minä äsken vaan sanoin miehelle että otappa musta kuva ennenkuin olin saunaan lähdössä.

Hyvännäköinen Topsykin tuossa kuvassa. Mihin olet menossa kun noin hienoksi olet laittautunut?
 
PuPu Mulla oli sama homma, tuon iän kanssa, eikö ollutkin kaameaa huomata että vuosi puuttui :eek: , tiedän mille sinusta tuntuu ;)

Tuutilulla: Tosiaan meilläkin on miehen kanssa ikäeroa melkein 10v ja todellakin mustakin tuntuu välillä, että olis toisin päin, tietyissä asioissa :LOL: henkisissä sellaisissa :LOL:

Niin juu ja meilläkin tällainen uusperhe, miehellä edellisestä liitosta 11v tyttö ja 14v poika. Eronneet jo vuosia sitten. Lapset harvakselleen käyvät äitinsä luona, kunhan hälle sopii (tapaamis sopimukset eivät toimi yhtään!).. tytär varsinkin haluaisi useamminkin, mutta... tällaista tää on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
kyllä taitaa taas mun maata menoaika lähestyy :/ Vaikka ei malttais millään mutta jos en mee niin en pääse aamulla pystyyn. Näin vanhat jo tarvii enempi unta kun työ nuoret pirtsakat immeiset :whistle:



Yövuorolle railasta yötä. Ja huomenna ette minuu heti aamusta itketä |O :hug:
äläs nyt vielä mihimkään karkaa, yövuoro alkaa vasta reilun tunnin päästä. :LOL:

miekin tässä Essiä just syöttelen. :D
 
Mieltä osoitan v****ttuilemalla ja tekstiä tulee tuutin täydeltä jos on jotain sanottavaa ja se on sillä sipuli. En voi kuvitellakaan että voisin olla hiljaa ja mököttää, se olisi aivan kauheaa. Räjähtäisin varmaan raivosta jos mun pitäisi yrittää mököttää
 
Täältäkin osa-aikainen iltavuorolainen taitaa siirtyä pikkuhiljaa miehen lähettyville.. :whistle:
Kohta tulee hääjuhlien kynnyksellä kauhea kriisi,kun akkeli istuu vaan koneella :whistle:

Hyvät yöt yövuorolle, muistakaahan kirjata tarkasti :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mieltä osoitan v****ttuilemalla ja tekstiä tulee tuutin täydeltä jos on jotain sanottavaa ja se on sillä sipuli. En voi kuvitellakaan että voisin olla hiljaa ja mököttää, se olisi aivan kauheaa. Räjähtäisin varmaan raivosta jos mun pitäisi yrittää mököttää
siihin räjähtämiseen auttaa just se tavaroiden paiskominen ja ovien. :kieh:
 
No baariinhan sitä ollaan tos menossa... :D Eka kerran Mintun syntymän jälkeen. Tosin join vaan kaks siideriä, ettei heti tuu nollattua. Toi oli IHAN oikeasti ainoo kuva musta tässä läppärillä. En ole pahemmin kuvissa ollut viimeaikoina, tuolloin olin menossa niin miehelle sanoin et otappa kuva kun kerrankin muuta päällä ku virttynyt t-paita :)

Katja, mä oon varannut 16.2. saunatilan keskustasta ja kutsunut kaikki ihanat ystävät ja aion nollata tilanteen :LOL:
 
vikkeliä naisia...
pari tuntia pois koneelta ja vot, taas on tullu juttuja!

kun kerta kaikki muutkin on laittanu kuvan, niin ok, mä laitan kans. mut olispa kiva kuulla, minkälainen mielikuva teillä on ippulista ensteks...

tuutilulla tiedusteli mielenosoituksesta. kirjoittelin joskus,et mun pitäis asua italiassa... eli aikas räjähdys tapahtuu sit ku kusiämpäri läikähtää (sori kielenkäyttö...) mut samantein melki sit lepynkin. paitsi jos on joku verinen loukkaus... rauhaa rakastava muuten olen.

mies on sit mua 11 vuotta vanhempi. mystistä sinänsä, että meidän kihlajaisis selvisi että myös mun äidin vanhemmilla oli 11 vuotta ikäeroa. ja sit mun vanhemmilla sama juttu... synttäreitä vietän lokakuun alkupuolella eli lokamassuja ollaan ja mittariin tulee seuraavaksi 33. hui, minne ne vuodet menee...
 
meillä tuo pahempi puolisko on saman ikäinen ku minä eli täyttää 21,sillä on vielä synttärit samana päivänä ku mulla nimmarit :heart:
arvatkaas mitä,mun äiti kävi täällä tänään ja sano et se tekee mulle ja ukolle omat voileipä kakut,kun meillä tulee 1.2 vuosi siitä kun mentiin kihloihin :heart: ukko saa kinkku kakun ja minä tonnikala :p

suutun helposti ukolle,ja saatan mököttää pitkänkin aikaa..ja jos oikein saa kiehumaan niin sillon kyllä naapuritkin kuulee..
kerran särin 6 sika kallista iittalan valkkari lasia kun suutuin sille jostain..ja lasit lävähti vielä parketti lattialle,nii voitte vaan uskoo oliko hiukan sirpaleita :LOL:
joskus suutun siitäkin kun ukko komentaa koiria..ja minä oon sanonu että tässä talossa vain minä komennan niitä :D
ja eihän nuo tottelekkaan kun minua..
 

Yhteistyössä