Et siä tätä menoa saaAlkuperäinen kirjoittaja susa79:Sivulla 118 menossa. Millin kuvat lapsista pisti naurattaa... ja oikeen sievä on äitikin Tuutilulla vastaa mielikuvia mut on pidempi. Ehkä mä vielä joku päivä saan teidät kiinni...
Et siä tätä menoa saaAlkuperäinen kirjoittaja susa79:Sivulla 118 menossa. Millin kuvat lapsista pisti naurattaa... ja oikeen sievä on äitikin Tuutilulla vastaa mielikuvia mut on pidempi. Ehkä mä vielä joku päivä saan teidät kiinni...
Se hukkui raskauden syövereihin siinä hormonimyllerryksessäAlkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Minä syntynyt 27.11 ja seuraavana tuleekin mittariin 34 , herramunjee, mihin se yksi vuosi meni, kun olen koko ajan muistanut että olen 32v :snotty: , ihan oikeesti... piti ihan laskea oma ikä!
isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.
miä mökötin isännälle kun se anoppi kieltäytyi vahtimasta muksuja sen laivareissunajan. Isäntä kun kysy mikä on niin en vastannu mitään. Tosin ei se edes tiedä että anoppi kieltäytyi kunniasta.
hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.
miä mökötin isännälle kun se anoppi kieltäytyi vahtimasta muksuja sen laivareissunajan. Isäntä kun kysy mikä on niin en vastannu mitään. Tosin ei se edes tiedä että anoppi kieltäytyi kunniasta.
Juu mut sen pitäis olla sellainen iso plakaatti tuossa keskellä näyttöä tai en miä sitä muuten huomaisAlkuperäinen kirjoittaja milli78:pistin sulle yv:n just kun vasta huomasin sun laittaneen mulle.
Täältä puuttuu toiminto jonka pitäis pläjäyttää tuohon näytölle ilmoitus: YV SAAPUNUT! B)
juu ei se meilläkään jää huomaamatta/kuulematta, kyllä täällä sen verran ovet ja tavarat paukkuu.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ja oikeestaan tarviiko noiden edes aina tietää syytä. Eiks se jo riitä että ne tietää vaimon olevan pahalla päällä
Tosin meillä ei sitä voi olla huomaamatta tai kuulematta :ashamed:
ottaiskohan se meijen isin mukaan :wave: Tosin sitte miä pakkaisin muutaman mukulankin sinne Muutenhan se ois niille ihan lomaa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.
Onneksi isäntä lähtee huomenna Suolahteen asti töihin ja ei ole tietoa tuleeko yöksi kotiin, toivottavasti ei. :kieh:
Ai teilläkin on niitä kova äänisiä ovia Onkohan ne sukua meijen oville?Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:juu ei se meilläkään jää huomaamatta/kuulematta, kyllä täällä sen verran ovet ja tavarat paukkuu.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ja oikeestaan tarviiko noiden edes aina tietää syytä. Eiks se jo riitä että ne tietää vaimon olevan pahalla päällä
Tosin meillä ei sitä voi olla huomaamatta tai kuulematta :ashamed:
Vois tuo meijenkin ukko ottaa muksut mukaan. On se niin kiva kun työpäivän päätteeksi voi mennä vaikka kaljalle hotellin baariin ja saa nukkua ihan rauhassa ilman että kuuluu minkäänlaista itkua ja kitinää. Voi kun itekin joskus pääsisi.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ottaiskohan se meijen isin mukaan :wave: Tosin sitte miä pakkaisin muutaman mukulankin sinne Muutenhan se ois niille ihan lomaa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.
Onneksi isäntä lähtee huomenna Suolahteen asti töihin ja ei ole tietoa tuleeko yöksi kotiin, toivottavasti ei. :kieh:
Älä muuta sano |O Lähetääns myökin työmatkalle? kyllä myö jokin työ keksitään ja käyhän tää napsuttelukin melkein työstäAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Vois tuo meijenkin ukko ottaa muksut mukaan. On se niin kiva kun työpäivän päätteeksi voi mennä vaikka kaljalle hotellin baariin ja saa nukkua ihan rauhassa ilman että kuuluu minkäänlaista itkua ja kitinää. Voi kun itekin joskus pääsisi.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ottaiskohan se meijen isin mukaan :wave: Tosin sitte miä pakkaisin muutaman mukulankin sinne Muutenhan se ois niille ihan lomaa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.
Voi kiitos , (posket punaisina ja suupielet korvissa) kiittelee hän kohteliaisuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mammoliino hyvin sattus sun synttärit. Mun famu täyttää 80 vee samana päivänä
Ja ollaan muuten samana vuonna synnytty Hyvä vuosikerta :saint:
Huh huh teijän kanssa....
Piituli oot ihan erinäköinen kuin mitä kuvittelin... aattelin pientä siroa jotain parikymppistä :ashamed:
Yksäiti on suunnilleen sellainen kuin kuvittelin.
Eemeli kakkinu 3 vihreet kakit illan aikaan ja oksentanut oikein kunnolla. Päivällä ei syöny kunnolla, no oli ihan järkyttävä nälkä sitten kuuden aikoihin... paitti että ruoka pysyny sisällä kunnolla. Nyt veti maissivelliä ja tissiä, eikä vielä ole oksentanut *koputtaa puista päätään*. Jospa meidän "uniongelmat" oliskin jotain mahatautia tms.... kun isikin makaa tossa sohvalla kuumeisena...
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Älä muuta sano |O Lähetääns myökin työmatkalle? kyllä myö jokin työ keksitään ja käyhän tää napsuttelukin melkein työstäAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Vois tuo meijenkin ukko ottaa muksut mukaan. On se niin kiva kun työpäivän päätteeksi voi mennä vaikka kaljalle hotellin baariin ja saa nukkua ihan rauhassa ilman että kuuluu minkäänlaista itkua ja kitinää. Voi kun itekin joskus pääsisi.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ottaiskohan se meijen isin mukaan :wave: Tosin sitte miä pakkaisin muutaman mukulankin sinne Muutenhan se ois niille ihan lomaa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:hyvin sanottu. Kun mä en oikein ymmärtäny että miksi ei muka olisi voinut viedä noin pieniä laivalle. Ellakin on ollut 3 kk kun oli ekan kerran laivalla. Ei ymmärrä ei. :/ No tää on niin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:isännän vikahan se onkin kun on sen äidistä kyse JAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla toi on vähän sit kun meillä.