*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

VOI EI! Mä en oo muistanut kirjoittaa, että meidän Mintulla todettiin tänään keuhkoputken tulehdus :'( Se on kuulkaa tosi kipee! Mikä mamma tääkin on kun vaan omia kuvia laittelee vauvapalstalle eikä muista kertoo mikä vauvalla on :ashamed: Raukan hengitys on kuin keuhkopotilaalla ja yskä kuin keuhkopöhäisellä siskon anopilla :( Nukkunut onneksi koko päivän melkeen, lääkäriin sitten siis mentiin. Perjantaina takaisin jos ei kuume laske.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
VOI EI! Mä en oo muistanut kirjoittaa, että meidän Mintulla todettiin tänään keuhkoputken tulehdus :'( Se on kuulkaa tosi kipee! Mikä mamma tääkin on kun vaan omia kuvia laittelee vauvapalstalle eikä muista kertoo mikä vauvalla on :ashamed: Raukan hengitys on kuin keuhkopotilaalla ja yskä kuin keuhkopöhäisellä siskon anopilla :( Nukkunut onneksi koko päivän melkeen, lääkäriin sitten siis mentiin. Perjantaina takaisin jos ei kuume laske.
oikein paljon :hug: :heart: sinne pikku potilaalle.
 
Dogtor meillä on sitten taas toisinpäin. Molemmat koirat ovat virallisesti mun, mutta nehän ei akkojen kotkotuksille lotkauta korvaansa... minähän vaan ne olen kouluttanut ja maksanut niistä kaiken ja isäntä kerää kiitokset :kieh:
Meillä on kaksi urosta, isäntä ja poju... ja joku kehtas vielä kysyä, että miksi mun t-paidassa lukee "Äiti on perheen prinsessa" :LOL:
 
niin, kai näihin vois itsekin vastata...

jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?
brrrr, kissa tietenkin. rakastaa paijausta, hyvää ruokaa, lämpöä, inhoaa kylmää vettä...

jos olisit joku kuuluisuus, kuka haluaisit olla?
pahan heitin... ihailin ainakin kovasti prinsessa dianaa, niin ehkä hän

jos olisit kukka, mikä kukka olisit?
kielo

mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
rajat on rakkautta ja pusuja ei koskaan voi antaa liikaa

oma elämän mottosi?
miksi murehtia huomisen murheita, kun niitä ei vielä ole. carpe diem, tartu hetkeen.

mikä vuodenaika on mieluisin?
kesä ja elokuu erityisesti¨

luetko? lempikirjailijasi?
sen mitä vaan ehdin. nykyään vauva- ja kaksplus lehdet on suosikkeja, mut esim liza marklund uppoaa vahvasti. ja potterit.

lemppari tv-ohjelma?
katson nykyään vähän tv:tä mut greyn anatomia, mutta myös kotimaiset karjalan kunnailla sekä se uusi harvoin tarjolla on hyvä. tahdon asia aikoinaan oli ihan mun suosikki.
 
Kiitos haleista. Ihania olette! Kyllähän tuo itku tuli kun tajus kuin kipee toi tyttö on. Jotenkin kokoajan musta olo sillä huononee. No tietty näin iltaa kohden... sanoi lääkäri et normaalisti kestää kaks yötä, että koita kestää vielä toinen yö. Nukutaan tossa meidän työhuoneessa, kun saa paremmin pienen huoneen kosteaksi kostuttajalla. Normaalisti nukutaan toisessa kerroksella parvella miehen kans, ja mintun siis. Mut siellä ei kostuttaja oikein toimi kun on avara tila olohuoneeseen.

Toivotaan että toi helpottaa, minttu itki ihan hirveesti kun tultiin lääkäristä ja ollut sen jälkeen vähän levoton.

Nyt siirryn ukkelin kans vähän oleileen, huomiseen :wave:
 
lillastina :LOL: sun pitää laittaa ukot ojennukseen..
on meillä tuo narttu nyt alkanu hiukan tottelemaan ukkoakin,ei tarvii enää tyyliin käydä herättämäsä sitä,kun olis ruoka aika,vaan tarttee huutaa enää et syömään :LOL:
ja uros ei usko ukkoo yhtään,siis ei yhtään :LOL: minä kun oon menossa ulos sen kanssa niin se menee istumaan naulakon viereen,missä on hihnat,antaa nätisti laittaa pannan ja odottaa istualleen naulakon vieressä niin kauan kun olen itse ulkona ja annan edille luvan tulla ulos..noh arvaa vaan jos ukko meinaa mennä sen kaa pihalle,hyppii ja riekkuu selälleen,pyörittelee päätään ettei pantaa sais kaulaan ja sit hyökkää suoraan kauheeta kyytiä ovesta ulos :LOL:
 
Meillähän on tuo vanhempi vielä vähän metsästävä... Joten hauskintahan tässä on se, että isännän kanssa se voi näin myöhään illalla mennä ilman remmiä, mutta mun kanssa se meni jo... Tulee takasin luultavasti ennen aamua :LOL:
 

jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?

tähän mun on pakko jakaa teiän kans yks juttu,mille mä nauroin katketakseni tossa yks ilta... "vähän kun koiran pentu..söpö ja hellyyttävä.Kaikkihan sellasen haluaa mut sit kun sitä pitäis käyttää kusella rankkasateella niin moni ei enään viittikkään"

jos olisit joku kuuluisuus, kuka haluaisit olla?
Mä en kyl haluis olla kuuluisa...enkä mä kauheesti oo perillä noista...

jos olisit kukka, mikä kukka olisit?
auringonkukka


mikä on tärkein kasvatusperiaatteesi?
rajat on rakkautta..meillä onkin aika tarkkaa kaikkien sääntöjen kanssa,välillä joku aattelee et mikä hitleri mä oon..Mut helpommalla pääsee kun on tietyt ja selkeet säännöt ja niistä ei lipsuta.


oma elämän mottosi?
asioilla on tapana järjestyä,ennemmin tai myöhemmin

mikä vuodenaika on mieluisin?
kevät

luetko? lempikirjailijasi?
Luen kun ehdin.Torey Hayden

lemppari tv-ohjelma?
Pako ja Tanssi jos osaat
 
Mä lähden kanssa nukkumaan tai siis syötän Emman ensin ja sitten nukkumaan, aamulla on aikainen herätys kun pitää pukea poika koulua varten. Isäntä tekee sen normaalisti mutta nyt siis lähtee työmatkalle ja pitää lähteä kukonlaulun aikaan. :ashamed:

JOTENKA SIIS KAIKILLE HYVÄÄ YÖTÄ, ja yövuorolaiset olkaahan yhtä ahkeria kuin päivävuoro. :LOL: :LOL:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Ippuli, olitkin vaalea :D Ja kaunis kuva, ai että!

Katjanna, mitäs sä saunaan mennessä noin hemaisevalta näytät? Ei sovi kotiäidin lookkiin yhtään :D Ja mitkäs ihanat saappaat siinä vieressä makaa *tahtoo kans*, kenkäfriikki kun olen...

Jos kattois vielä onko tullut rahaa :)
 
topsy, kiitos kiitos. poistin sen kuvan jo ku alkoi niin hävettään... ehkä vilautan sitä aamu- ja päivävuorolaisille myöhemmin...

ps. blondeilla on kuulemma aina hauskempaa ( lue: saa paljon tyhmyyttä anteeks hiustenvärin ansiosta )
 
Ippuli oli kyl sitä näköö mitä ajattelinkin,hiusten värin mä oisin kans kyl tummaks veikannu...

Nyt on poikanen tankattu ja mami painuu perään uinumaan.huomena tulee perhetyöntekijä klo.8 ja tää mamma säntää salille intoa puhkuen :D

öitä ja yötyöläisille hauskoja juttuja,ei haudan vakavia ;)
 
Tuutilulla :wave: täällä ollaan :) kiitos kysymästä. Tänne tulee nyt NIIN mielettömästi tekstiä, että tää mamma on ihan pyörryksissä eikä tahdo millään pysyä perässä :headwall: . Oon vaan koittanut päivän mittaan pikalukea, mutta osa sivuista on kokonaan katsomatta. Mua tavallaan ällöttää välillä oma olotila, jos istun vaan tässä koneella. Kokoajan pitäs olla muka jotain muutakin tekemässä :headwall: ja sittenhän mä en millään pysy teidän perässä. Ja sitten ei tule kommentoituakaan. Eiköhän tässä taas ja jos tekin joskus vaikka hiukan rauhoitutte taas :whistle: :p niin hämäläinenkin ehtii mukaan.

Uteliaana olen teidän kuvia katsellut ja tosiaan kaikki jotenkin yllättää. Se mitä pikana kattelin, tais jollain tavalla Yksäiti yllättää eniten. Ei mulla ainakaan mitään selvää kuvaa mielessä ollut, mutta silti yllätit :) ja positiivisesti tietty :) . Kaikkien kuvia en ole varmasti edes ehtinyt katsoa.

Muitakin kaikkia hienoja kuvia ja tekstejä täällä. Minä tietokone nero en tajua moisista ollenkaan, että mistä sellasia löytyy jne :ashamed: .

Me ollaan sitten ensi viikolla lähdössä etelään :eek: . Saapa nähdä mitä siitä tulee, mutta aika innoissaan ollaan. Tää on ihan mun aikaisempaa ajatusmaailmaa vastaan, en ole koskaan halunnut pienten kanssa lähteä ja nyt vielä kolmen alle 6v kanssa. Mikähän muhun meni :snotty: . Mutta kokeillaan nyt B) , kerron sitten oliko lomaa vai jotain ihan muuta :whistle: .

Meillä tais yläkerta hiljetä. Joo-o :ashamed: mä tulin jo välillä alas ton iltahuutajan takia :( . En tiedä mikä nyt on, mutta joka ilta huutaa, kun sänkyyn laittaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta aina selvää itkemistä :( :headwall: . Nytkin ainakin luulen tietäväni, että sai tosi hyvin maitoa ja sylissä nukkuikin niin tyytyväisenä että :heart: . Mutta annas kun lasken sänkyyn |O . Ei ihan joka ilta jaksais ja näin myöhään vielä. Ei jää mitään omaa ilta-aikaa, kun on jo sitten itekin pakko mennä nukkumaan. Päivät menee oikein mukavasti, välillä hiukan rutinaa, mutta ihanasti meillä nukutaan jo liikkumattomissa vaunuissakin. Toivottavasti sitten siellä lomallakin, niin meikä mamma vaan makaa auringossa, isukki saa lotrata altaalla isompien kanssa B) .
 

Yhteistyössä