Tuutilulla :wave: täällä ollaan
kiitos kysymästä. Tänne tulee nyt NIIN mielettömästi tekstiä, että tää mamma on ihan pyörryksissä eikä tahdo millään pysyä perässä :headwall: . Oon vaan koittanut päivän mittaan pikalukea, mutta osa sivuista on kokonaan katsomatta. Mua tavallaan ällöttää välillä oma olotila, jos istun vaan tässä koneella. Kokoajan pitäs olla muka jotain muutakin tekemässä :headwall: ja sittenhän mä en millään pysy teidän perässä. Ja sitten ei tule kommentoituakaan. Eiköhän tässä taas ja jos tekin joskus vaikka hiukan rauhoitutte taas
niin hämäläinenkin ehtii mukaan.
Uteliaana olen teidän kuvia katsellut ja tosiaan kaikki jotenkin yllättää. Se mitä pikana kattelin, tais jollain tavalla
Yksäiti yllättää eniten. Ei mulla ainakaan mitään selvää kuvaa mielessä ollut, mutta silti yllätit
ja positiivisesti tietty
. Kaikkien kuvia en ole varmasti edes ehtinyt katsoa.
Muitakin kaikkia hienoja kuvia ja tekstejä täällä. Minä tietokone nero en tajua moisista ollenkaan, että mistä sellasia löytyy jne :ashamed: .
Me ollaan sitten ensi viikolla lähdössä etelään
. Saapa nähdä mitä siitä tulee, mutta aika innoissaan ollaan. Tää on ihan mun aikaisempaa ajatusmaailmaa vastaan, en ole koskaan halunnut pienten kanssa lähteä ja nyt vielä kolmen alle 6v kanssa. Mikähän muhun meni :snotty: . Mutta kokeillaan nyt B) , kerron sitten oliko lomaa vai jotain ihan muuta
.
Meillä tais yläkerta hiljetä. Joo-o :ashamed: mä tulin jo välillä alas ton iltahuutajan takia
. En tiedä mikä nyt on, mutta joka ilta huutaa, kun sänkyyn laittaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta aina selvää itkemistä
:headwall: . Nytkin ainakin luulen tietäväni, että sai tosi hyvin maitoa ja sylissä nukkuikin niin tyytyväisenä että :heart: . Mutta annas kun lasken sänkyyn |O . Ei ihan joka ilta jaksais ja näin myöhään vielä. Ei jää mitään omaa ilta-aikaa, kun on jo sitten itekin pakko mennä nukkumaan. Päivät menee oikein mukavasti, välillä hiukan rutinaa, mutta ihanasti meillä nukutaan jo liikkumattomissa vaunuissakin. Toivottavasti sitten siellä lomallakin, niin meikä mamma vaan makaa auringossa, isukki saa lotrata altaalla isompien kanssa B) .