joo..nyt kaupungilla käyty...hikihatussa raahasin kirppiksellä tota neitiä..onneksi siellä oli kärrit,et sain laitettua ton istuimen siihen kärriin...pitäsköhän tosiaan nuo matkarattaat ottaa käyttöön
tulihan tuolta tehtyy löytöjä..ja onneks jo pikkusen isompia vaatteita.olisinkohan parillakympillä likalle ostanu taas
lähti jopa kolme mekkoa matkaan =)
pituudesta mie oon tällänen 162cm persjalkanen :ashamed:
diipeli kivoja kuvia jessestä..onko jessellä muuallakin tota kuivuutta ku naamassa?(en muista et kerroitko) mie oon miettiny et saapikohan meijän neiti jotain ihottumaa,kun minulla ja miehellä on pienenä ollut maitorupea
tuutilulla täällä myös tulee itkee pillitettyy myös elokuvia kattoessa,samoin jos jotain eläinohjelmia katon,mutta en voi esim jotain elokuvia kattoo missä on eläimiä..en tiiä mikä siinä on..ja jos luonto dogumentteja tulee,ja jos siinä joku elukka jonkun toisen meinaa syödä tai syö,niin pakko on kääntää kanavaa
ja tässä oli niistä hevosista 45min ohjelmassa,niin ehä mie sitä voinu itkemättä kahtoo..
tilda meijän venla on kanssa ihan mahoton sätkimään.eilenkin oli selälleen ja ilman vaippaa lattialla,niin ponkas jaloilla vauhtii niin ryökäle liikku selällee pitkän matkaa..ja sekös neitistä oli hauskaa,kun äippä kisko jaloista takas..ja eiku uudestaan.
mutta yleensä kädet ja jalat viuhtoo hirmusta kyytiä
milli joo,aika harvoin kyllä tytyn kanssa tulee kaupungilla käytyy,syy,kun en jaksa tota turvakaukaloa raahata..enkä takakontista viitti noita matka rattaita ottaa käyttöön.
yleensä tulee ton ukkokullan kans käytyy,hää saapi sit raahata kaukaloa :saint:
miesten ammateista meillä on "uunin vahti" tai prosessimies taitaa olla virallinen nimi..kai
vilma-onni hammasharjallahan pitää lattian kaakelien välit pestä :kieh: etkös sie sitä tiiä?
ei vainiskaa..vessasta kyllä pesin karhunkielellä,kun ei tuo koppi oo kovin iso.mutta yhen ainuun kerran olen ihan juuri harjalla kontaten meijän keittiön lattiat pessy..onneks lattia sekä saumat harmaat niin ei kovin hyvin kakkendaali näy..kerran viikkoon kyllä pesen ihan luutun kanssa.
äitivaan meillähän venla 7viikkosesta nukku yöt putkeen eli kaheksasta seittemään kaheksaan..nyt kun neiti ollu kipeä,niin kahtena yönä on kolmen jälkeen noussu tirisemään..ja rauhottunu siihen et annan pullollisen maitoa.
mutta lähestulkoon sen 10-12h nukkuu yössä.sit kahet 30-45min unet ottaa,sekä yhet pitemmät 2.5h-3.5h
mammoliino mie sielujen silmillä nään et miten koira oli siulla vaunujen päällä
ei kuitenkaan taija olla mikään kultsi?(siis kultanen noutaja)
mutta nyt pitää lähtee uunin lämmitykseen ja makarooni laatikon tekoon.
niinukka ja nukkuva neiti