*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
Joo täytyy melkeen kokeilla tuota ceralania,kiitos vinkistä Mamma3 :) Oon kyllä valmis kokeilemaan vaikka kaikki rasvat läpi kunhan löytyis joku hyvä.Vaikka ei jessellä onneksi ihan verillä iho oo muualtaku tuosta nilkasta. Öljykylvyt tuntuu auttavan myös,sitten kylvyn päätteeksi vielä koko keholle öljyä ni aamulla on oikea siloposki. Jessellä on korvatki niin kuivat tuosta reän ympäriltä että eka aamusin pitää pyöräyttää hilseillyt iho pois ja sitten vielä rasvata se,samoin napa.
Se on tietty yksilöllistä mikä kellekkin käy, kuten varmasti tiedät. Mut tosiaan meil toi ceralan auttoi. Decupal (vai miten se kirjoteaan) yleensä on hyvä, mut meille ei sopinut. Meilläkin koetettiin monetmonet rasvat... jotkut teki kauheen kirvelyn et muksu huuti kun päätä ois leikattu, pakko oli pestä rasva samantien pois :/

Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
mitähän tuo tuolla kitisee..? Mies koittaa nukuttaa että mamma saa nettirauhan :D

Ja hitsin pimpula! Minähän just muistin että meillä on huomenna neuvola! Olipa hyvä että diipeli kävi tuomassa neuvolaterkut :whistle:
Toisilla miehet hoitaa et mamma pääsee juhlimaan, toisilla et mamma pääsee nettailemaan

:D
meillä netissä olosta saa huonon omatunnon. juhlimassa on käyty kerran kun toi neiti oppi just vihdoin juomaan tuttipullosta. aiemmin oksens kaikista tuttiosista, myös tuteista, ja kaikki korvike mikä ihmeen kaupalla saatiin kitusiin, syljettiin ulos.
Kyllä tääläkin välillä huono omatunto vaivaa jos enempi aikaa koneella menee, mutta muutoin kun ei tule käytyä "tuulettumassa" tällähetkellä, niin täällä tuuletan sit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
meillä netissä olosta saa huonon omatunnon. juhlimassa on käyty kerran kun toi neiti oppi just vihdoin juomaan tuttipullosta. aiemmin oksens kaikista tuttiosista, myös tuteista, ja kaikki korvike mikä ihmeen kaupalla saatiin kitusiin, syljettiin ulos.
Kyllä tääläkin välillä huono omatunto vaivaa jos enempi aikaa koneella menee, mutta muutoin kun ei tule käytyä "tuulettumassa" tällähetkellä, niin täällä tuuletan sit ;)
mä kotona. onneks tuo siippa ymmärtää

:D

pikasesti vielä tuosta netti-omastatunnosta. min'ä jo miehelle illalla sanoin että tänään on viimeneinen päivä kun ränne kirjotan ja tätä luen....niinköhän ;)

alkaa vaan viemään tosissaan jo muilta hommilta aikaa... noh, ei pidä pilata kiireellä hyviä hommia :LOL:

pikasesti vielä tuosta netti-omastatunnosta. min'ä jo miehelle illalla sanoin että tänään on viimeneinen päivä kun ränne kirjotan ja tätä luen....niinköhän ;)

alkaa vaan viemään tosissaan jo muilta hommilta aikaa... noh, ei pidä pilata kiireellä hyviä hommia :LOL:
:LOL: :LOL:

Huomenta vaan!!
Kyllä on taas uniaikaan kirjoteltu ahkerasti :)
Muu väki nukkuu, mulla taas loppu uni puol kuuden maissa. Odotin Eeron heräämistä syömään, mut ei vielä ole herännyt. Alkaa siis vissiin pärjään yhellä syötöllä yöt. Se sopii mulle.

Muutaman kysymyksen bongasin...

Mä liityn kans teihin hujoppeihin, pituutta huima 156cm!!

Eerossa en sillee ihmeitä huomannut 3kk:n iässä. Meillä oikeestaan katsotaan kehitystä lasketun ajan mukaan (neuvolassa tekee niin). Kovasti Eero on alkanut jutteleen, nauraa ääneen, tarkkailee kovasti isoveikan leikkejä.
Rytmiäkin päivään löytyy jonkunmoista jo. Vielä ei kiinnosta ottaa lelusta kiinni. Lattialla makoilee selälleen, masulle koittaa kovasti kääntyillä.

Ainiin, eilen jo oli puhe mitä saa rahaa nyt..
Tosi vähän, pikkasen yli 500? jää käteen+ lapslisät. Aina on rahat loppu. Pitäs hakee muutosverokortti pian, että sais ees muutaman kympin enempi käteen. Sillä ostais jo vaippapaketin.

Kertokaas te, joilla on kotona lisäksi alle kouluikänen, mutta yli 3v. Onko mahdollista saada jotain tukee isommalle?? Perusteluja siihen??

Jahas, jospa yllättäis ukon ja keittäs sille aamukahveet!

vielä jäi hymyilyttämään -yöporukka juttelee haudan vakavia :D

nyt käyn hampaanpesulla
Täytyyhän niistä vakavammistakin asioista jonkun keskustella. Jopa minun ja tuutilullankin joskus. :ashamed: Mutta kun se tuppaa menemään siihen kevyempään juttuun. :LOL: Olen vissiin saanut tämän iloisuuteni synnytyslaitoksella jo, kun olen vaan niin iloisa luonne minkäs teen. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Niin ja yritin minä jo päivällä tuolla sydänveriä vuodattaa, mutta "päivävuoro" ei ymmärtäny niitten päälle :D vitsi, vitsi
Anteeksi en ole huomannut. :ashamed: Täytyypä taas ryhdistäytyä. :) Mutta kyllä tekin tekstiä saatte aikaan yöllä. Nykin meni tovi kun luin kaikki. :LOL: :LOL:

nyt käyn hampaanpesulla

:whistle: :LOL: No ompahan aamulla porukalla ihmettelemistä ja pään pyörittelemistä kun lukevat mitä yöllä on turistu. Voin sieluni silmin nähdä tuutilullan(-lue ilopillerin) ilmeen, kun näitä lueskelee :LOL: Hei, ollanko me vähän tylsiä :eek: :LOL: Ei mut vakavasti... tärkeitä asioitahan nää on, pitäähän näistä osata puhua! :) Mutta voishan sitä turista muustakin ennenkun itkuks oikeesti menee :'( :D

Päivävuoro saapuu paikalle, niiskuttaa täällä
:'( :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Niin ja yritin minä jo päivällä tuolla sydänveriä vuodattaa, mutta "päivävuoro" ei ymmärtäny niitten päälle :D vitsi, vitsi
Anteeksi en ole huomannut. :ashamed: Täytyypä taas ryhdistäytyä. :) Mutta kyllä tekin tekstiä saatte aikaan yöllä. Nykin meni tovi kun luin kaikki. :LOL: :LOL:
En miäkään huomannut :ashamed: nyt hävettää... Ja tulipa muutes mullekin mieleen että kyllä tuolla yövuorollakin lujaa menee :whistle:

nyt käyn hampaanpesulla
Täytyyhän niistä vakavammistakin asioista jonkun keskustella. Jopa minun ja tuutilullankin joskus. :ashamed: Mutta kun se tuppaa menemään siihen kevyempään juttuun. :LOL: Olen vissiin saanut tämän iloisuuteni synnytyslaitoksella jo, kun olen vaan niin iloisa luonne minkäs teen. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
syntymähumala *nyökyttää päätään* Kaikki vaan voi kuvitella millaisia tässä ollaan alkomaholin vaikutuksessa :whistle: :LOL:

No niin, eskarilaista herättämään. Pitää sitte lukea nuo yölliset viestit uudelleen kun poika on kunnialla saatu eskariin :wave:

Muoks. On se nyt kivaa kun mun nenä valuu kun seula edelleen siitä itkeä tihrustamisesta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

nyt käyn hampaanpesulla
syntymähumala *nyökyttää päätään* Kaikki vaan voi kuvitella millaisia tässä ollaan alkomaholin vaikutuksessa :whistle: :LOL:
Niinpä, lujaa mennee mulla ainakin..... :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

nyt käyn hampaanpesulla

:whistle: :LOL: No ompahan aamulla porukalla ihmettelemistä ja pään pyörittelemistä kun lukevat mitä yöllä on turistu. Voin sieluni silmin nähdä tuutilullan(-lue ilopillerin) ilmeen, kun näitä lueskelee :LOL: Hei, ollanko me vähän tylsiä :eek: :LOL: Ei mut vakavasti... tärkeitä asioitahan nää on, pitäähän näistä osata puhua! :) Mutta voishan sitä turista muustakin ennenkun itkuks oikeesti menee :'( :D

Päivävuoro saapuu paikalle, niiskuttaa täällä
:'( :wave:

Kyllä kanssa hiukan rupesi itkettämään. :'( (itkee silmät päästään )

Mutta nyt pukemaan päälle(siis päivävaatteet :LOL: )ja meikkamaan. Kun ollaan lähdössä sinne sisäleikkipuistoon. Kaveri lähtee kanssa mukaan, päästään testaamaan 7 hengen tila-auton kaikki penkit. Tosin rattaat vaan ei mahdu mukaan. :'( No, meneehän nuo nyt kaukaloissakin ja toinen kantoliinassa. :LOL:

Ihan nopeesti vaan pyörähdän vielä :D

Mulla on tuo nauru herkässä mutta niin on itkukin. Kun luen esim. yöllisiä juttuja, veet valuu silmistä. Mutta onkos täällä muita tämmösiä hömppiä jotka eivät kestä katsoa LASSIE-elokuvia? Miä en pysty kun tiijän että itkee pillitän osan aikaa. :ashamed: Tosin miä itken jo piirrettyjäkin katsoessa :ashamed: Ja samaan kastiin kuuluu monet kirjat. Meillä ukko välillä katsoo ja sanoo jaahas, tää ei äitin ohjelma taas ollutkaan :whistle:

Yhteistyössä