*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Mammoliino oi :( Otan sulle osaa ja kyllä varmaan kova paikka ukille, pitkän yhteisen elämän eläneet :'( Joskus mietin, että mitenhän minun omat vanhemmat ottaa, kun toisesta aika jättää, kovaa varmasti, olleet naimisissa 44v.
 
onko muilla tapahtunu muutosta vauvoissa,kun ovat ylittäneet sen "maagisen" 3kk

Meillä alettiin selvästi enemmän höpöttämään, vaikka höpöteltiin jo ennen sitä. Vuorovaikutus kaikenkaikkiaan kasvoi ja rytmejä alkoi muodostua. Rauhallinen vauva rauhoittui entisestään ja ei ole ollut mitään masun kipristelyjä. Se normaali arki viimestään alkoi. Tasapainottui elämä kaikenkaikkiaan. =)
 
Mammoliino Olisko meillä nuo kädet löytyneet, tuossa parin kuun kieppeillä, en ole niin aatellu :/ , kylläne sieltä löytyy, toisilla nopeempaa, toisilla hitaampaa! Meillä jo kovasti koetetaan kääntyäkkin, eilen olis jo mennyt mahalleen, ellei nyrkki olis menny suuhun juuri H hetkellä :LOL: Ja kova porina meilläkin on jo ollut jonkin aikaa ja kun juttelee Eemilille, vastailee ja kiljahtelee ja nauraa hekottelee välillä. Ihanaa :heart:
 
Tytteli. Mun äiti kuoli 3 vuotta sitten ja olihan se kaikille rankkaa.... Vaikkakin taustalla oli pitkä sairastaminen eli "surutyötä" oltiin kaikki tehty jo monta vuotta. Tänään just mietin että äiti ei meidän Siljaa näe. No nyt kastu silmät, ei aiheesta enempää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Mammoliino, täällä myöskin raivarit jatkuu :'( Välillä tuntuu siltä et luovutan, välillä skarppaan ja sanon itelleni et mä en luovuta :) Tänään poika saanut 2ruoka-annosta pullosta. Riippuu vähän siitä kuinka jaksan taistella, et mikä meininki isompien kaa on. Nekin on otettava huomioon...ovat pieniä hekin loppupelissä.
Eli täältä saat täyden sympatian ja tuen tossa asiassa, varsin hyvin tiedän mitä se on! :hug: :flower: Jaksuja!!! Vauvan hyvinvointihan se tässä pääasia on et jos ei suostu syömään, niin nälässäkään ei voi pitää.

On toi meidänkin vesseli sellanen hymy-ukko :heart: Ihania ne vaan on :p Höpöttää, nauraa ääneen ja niiiiin ihanasti hymyilee :heart: Kyllä niistä saa voimaa jaksaa eteenpäin =)
minkäs vuosikerran satoa sulla oli jo entuudestaan?
 
Kuulostaa varmaan pahalta kun näin sanon, mutta näin se melkeinpä on...pitkään yhdessä elänyt pariskunta on niin kasvanut toisiinsa kiinni, että kun toinen nukkuu pois, saattaa pian toinenkin...tai ainakin alkaa sairastelut y.m. :'( Todella usein kuulee tai lukee kuolinilmotuksista että pariskunta haudattu yhdessä, pois nukkumisilla väliä viikko-kuukausi :( Mun mummilla ja ukilla eroa kuolinpäivissä reilu vuosi :(
Mulla enää 1mummo elossa ja virkeä kyllä vielä onkin. Paljon pidetään yhteyttä ja tiedän että kova paikka tulee olemaan kun joskus pois menee :'( Että mä inhoon hautajaisia(kukapa tykkäis niistä...) :(
 
Mun isä on tälläkin hetkellä sairaalassa, aina jotain pientä, juuri vielä pystyy vielä itse liikkumaan.. kauheeta katsoa, kun on niin kipeä. Hälle ei kyllä yhtään enempää vaivoja enää ei tarttis suoda ja aina jotain uutta... Eläke aika mennyt sairastellessa milloin mitäkin, jonossa ainakin 10 leikkaukseen! Aina jokin tökkää jossain, että joku taas lykkää toista jne. Kauhee ikävä hällä oli Eemiliä, kun soitin sinne sairaalaan tuossa illalla :( Haluais niin mielettömästi touhuta kaikkea sitten Eemilin kanssa, kun kasvaakin jne. Positiivisesti kuitenkin toivomme parasta..

Ja voimia Mammoliino, ei ollut tarkoitus pahoittaa sun mieltä tai repiä haavoja :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Mammoliino, täällä myöskin raivarit jatkuu :'( Välillä tuntuu siltä et luovutan, välillä skarppaan ja sanon itelleni et mä en luovuta :) Tänään poika saanut 2ruoka-annosta pullosta. Riippuu vähän siitä kuinka jaksan taistella, et mikä meininki isompien kaa on. Nekin on otettava huomioon...ovat pieniä hekin loppupelissä.
Eli täältä saat täyden sympatian ja tuen tossa asiassa, varsin hyvin tiedän mitä se on! :hug: :flower: Jaksuja!!! Vauvan hyvinvointihan se tässä pääasia on et jos ei suostu syömään, niin nälässäkään ei voi pitää.

On toi meidänkin vesseli sellanen hymy-ukko :heart: Ihania ne vaan on :p Höpöttää, nauraa ääneen ja niiiiin ihanasti hymyilee :heart: Kyllä niistä saa voimaa jaksaa eteenpäin =)
minkäs vuosikerran satoa sulla oli jo entuudestaan?
Tervetuloa begemot munkin puolesta =)
Ei mulla ihan pieniä enää, mutta alle kouluikäisiä. Kohta 4v ja 6 vuotias.
Olikos sulla muita?(en oo lukenu kun viestejä sieltä täältä, niin paljon tätä satoa tullut =) )

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Tervetuloa begemot munkin puolesta =)
Ei mulla ihan pieniä enää, mutta alle kouluikäisiä. Kohta 4v ja 6 vuotias.
Olikos sulla muita?(en oo lukenu kun viestejä sieltä täältä, niin paljon tätä satoa tullut =) )
poika 12/05. JA IHAN HIRVEE VAUVAKUUME. Tai raskauskateus. Ehkä molemmat.. mutta turha se on vielä..

 

Yhteistyössä