*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

joo, tarttee saada noi kauan sitte kadotetut vatsalihakset takasin jos sitten ens kerralla pysyis vatsa kuosissa. Ja mitä enemmän aikaa, sitä todennäköisemmin kai saa ihan 'pitkälle kantavia tuloksia' yrittämisessa

Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
vielä jäi hymyilyttämään -yöporukka juttelee haudan vakavia :D

nyt käyn hampaanpesulla

:whistle: :LOL: No ompahan aamulla porukalla ihmettelemistä ja pään pyörittelemistä kun lukevat mitä yöllä on turistu. Voin sieluni silmin nähdä tuutilullan(-lue ilopillerin) ilmeen, kun näitä lueskelee :LOL: Hei, ollanko me vähän tylsiä :eek: :LOL: Ei mut vakavasti... tärkeitä asioitahan nää on, pitäähän näistä osata puhua! :) Mutta voishan sitä turista muustakin ennenkun itkuks oikeesti menee :'( :D

Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
joo, tarttee saada noi kauan sitte kadotetut vatsalihakset takasin jos sitten ens kerralla pysyis vatsa kuosissa. Ja mitä enemmän aikaa, sitä todennäköisemmin kai saa ihan 'pitkälle kantavia tuloksia' yrittämisessa
Ihan totta! Mulla omakohtaisia kokemuksia. Esikko oli vajaan vuoden kun alettiin toista yrittämään ja ennen ton keskimmäisen odotusta meni 2raskautta kesken
:(

:eek: Noniin...tässä taas nää ilosemmat aiheet...

Pikasesti Jessen neukukkuulumiset.Eli 3kk on poitsu vanha ja mitat ovat:
Pituus:63cm
paino:6460g
pipo:41,2cm

Aamulla mennään vielä lääkärille tuon atooppisen ihon takia että kirjottaa reseptin ni saadaan vähän korvausta ku rasvoihin menee hirveästi rahaa.

Asiasta viidenteen,vähän ärsyttää ku eilen sain vihdoin tilattua semmosen rekkari Jesselle vaunuihin,makso 16.90? + postarit ni tänään kävin kärkkäisellä ja siellä oli prikulleen samanlainen 4.90? :kieh: Ostin tietty sen ja koitan nyt perua heti aamutuimaan tuon tilauksen,harmi vaan ku oon jo maksanukki sen. Ei kukaan sattus tuntemaan ketään JESSE-07? :D

Koppuraposki tasan 3kk :heart:

Ja nyt nukkumaan että jaksan herätä sinne lääkäriin :wave:

diipeli, mä jossainvaihees kirjottelinkin et olen nähny tohon 4.90 hintaan niit rekkareita. Harmi kun ei silmiisi osunut :/ Mutta luulisi että voihan sen perua ja he sieltä palauttavat rahat. Kysy pois! Tai laita huutikseen :D

Tuutilulla:Jessellä oli ilmarinta.Aika jännä sillai että itellä oli jotenki pieni aavistus ettei kaikki oo ihan hyvin.Kävin sillon tasan viikko sitten ennen synnytystä laitoksella käyrillä ku liikkeet ei tuntunu.Mutta tuo ilmarinta on kuulemma yllättävän yleinen,se ei näy ultrissa eikä tiedetä mikä aiheuttaa.Se vaan kehittyy joillekki raskauden aikana.

mitähän tuo tuolla kitisee..? Mies koittaa nukuttaa että mamma saa nettirauhan :D

Ja hitsin pimpula! Minähän just muistin että meillä on huomenna neuvola! Olipa hyvä että diipeli kävi tuomassa neuvolaterkut :whistle:
Toisilla miehet hoitaa et mamma pääsee juhlimaan, toisilla et mamma pääsee nettailemaan

:D

kaikista paras rasva tuohon ihoon on tähän mennessä oli Ceridal,semmonen öljyvoide. Huomena tosiaan on aamulla vasta se lääkäri ni sitten tiedetään mitä määrää =) Mulla on kans ollu pienenä atooppinen iho,mutta meni sitten ohi,toivotaan samaa myös Jesselle.Ilkiä ku sillä ihan jalkapöydät hilseilee(niinku kyllä muualtakin) ja nilkkataipeet on melkeen verillä.Niihin auttaa onneksi Bepanthen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
mitähän tuo tuolla kitisee..? Mies koittaa nukuttaa että mamma saa nettirauhan :D

Ja hitsin pimpula! Minähän just muistin että meillä on huomenna neuvola! Olipa hyvä että diipeli kävi tuomassa neuvolaterkut :whistle:
Toisilla miehet hoitaa et mamma pääsee juhlimaan, toisilla et mamma pääsee nettailemaan

:D
meillä netissä olosta saa huonon omatunnon. juhlimassa on käyty kerran kun toi neiti oppi just vihdoin juomaan tuttipullosta. aiemmin oksens kaikista tuttiosista, myös tuteista, ja kaikki korvike mikä ihmeen kaupalla saatiin kitusiin, syljettiin ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
kaikista paras rasva tuohon ihoon on tähän mennessä oli Ceridal,semmonen öljyvoide. Huomena tosiaan on aamulla vasta se lääkäri ni sitten tiedetään mitä määrää =) Mulla on kans ollu pienenä atooppinen iho,mutta meni sitten ohi,toivotaan samaa myös Jesselle.Ilkiä ku sillä ihan jalkapöydät hilseilee(niinku kyllä muualtakin) ja nilkkataipeet on melkeen verillä.Niihin auttaa onneksi Bepanthen.
:whistle: Anteeks :ashamed: Mä luin et aamulla käytiin ja saatiin resepti :ashamed: :headwall: Mutta toi ceralan on meillä ollut hyvä. Täällä kans atopiasta kokemusta, esikolla sitä vauvana oli.

Tuolla rekkarit.fi sivuilla oli ettei voi ainakaan palauttaa sitä rekkaria,mutta tietty jos nei oo kerinny vielä painaa sitä ni luulis että saan rahat takasin. Mutta joku ehotti että kauppaan huuto.netissä,hyvä idea :wave: Vaikka nyt aloin miettimään että tietystihän toisen voisi laittaa vaikka matkarattaisiin niin ois kummassakin menopelissä rekkari :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
Mamma3 Mun täytyy tunnustaa että olen vähän hyppinyt sivuja yli kun en pysy teidän kärryillä muuten :ashamed: Paljon tulee tekstiä mutta se on vain hyvä =)
Sitä samaa mäkin teen, valitettavasti
:/ mut ei tällä viestien määrällä voi muuten pysyy mitenkään perässä kun ei ole aikaa olla paljon täällä aina. Näin yöaikaan tietty sit, mut se on sit iteltä yöunista pois :whistle: Tosin unet on olleet kateissa viimeaikoina :(

Mun ja esikoisen ihon pelastus näin talviaikaan on hth-rasvat. en kyllä tiedä kuinka niitä saa pienten iholle laittaa kun niissä on jotain kortisonityyppistä ainesosaa mukana... tai ainakin sen vaikutus oli kortisonin kanssa samanlainen. Mulle talvella ainut mikä pitää naaman kunnossa, muuten lähtee naama rappaamalla irti :D päiväksi lotion ja yöksi creme

Joo täytyy melkeen kokeilla tuota ceralania,kiitos vinkistä Mamma3 :) Oon kyllä valmis kokeilemaan vaikka kaikki rasvat läpi kunhan löytyis joku hyvä.Vaikka ei jessellä onneksi ihan verillä iho oo muualtaku tuosta nilkasta. Öljykylvyt tuntuu auttavan myös,sitten kylvyn päätteeksi vielä koko keholle öljyä ni aamulla on oikea siloposki. Jessellä on korvatki niin kuivat tuosta reän ympäriltä että eka aamusin pitää pyöräyttää hilseillyt iho pois ja sitten vielä rasvata se,samoin napa.

Yhteistyössä