Totta puhutAlkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Ei loukkaannuta Eikös nuo jutut kuulukkin yöllä porista ja puhuttavahan niistä on. Muuten kasvaa niin iso "möykky" että yli ei pääse.
Totta puhutAlkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Ei loukkaannuta Eikös nuo jutut kuulukkin yöllä porista ja puhuttavahan niistä on. Muuten kasvaa niin iso "möykky" että yli ei pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:vielä jäi hymyilyttämään -yöporukka juttelee haudan vakavia
nyt käyn hampaanpesulla
Ihan totta! Mulla omakohtaisia kokemuksia. Esikko oli vajaan vuoden kun alettiin toista yrittämään ja ennen ton keskimmäisen odotusta meni 2raskautta keskenAlkuperäinen kirjoittaja begemot:joo, tarttee saada noi kauan sitte kadotetut vatsalihakset takasin jos sitten ens kerralla pysyis vatsa kuosissa. Ja mitä enemmän aikaa, sitä todennäköisemmin kai saa ihan 'pitkälle kantavia tuloksia' yrittämisessa
teillä pahakin iho? meillä on molemmat periny atooppisen ihon, tosin vanhemmalla ei pahemmin ole oireillu...Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:Pikasesti Jessen neukukkuulumiset.Eli 3kk on poitsu vanha ja mitat ovat:
Pituus:63cm
paino:6460g
pipo:41,2cm
Toisilla miehet hoitaa et mamma pääsee juhlimaan, toisilla et mamma pääsee nettailemaanAlkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:mitähän tuo tuolla kitisee..? Mies koittaa nukuttaa että mamma saa nettirauhan
Ja hitsin pimpula! Minähän just muistin että meillä on huomenna neuvola! Olipa hyvä että diipeli kävi tuomassa neuvolaterkut
meillä netissä olosta saa huonon omatunnon. juhlimassa on käyty kerran kun toi neiti oppi just vihdoin juomaan tuttipullosta. aiemmin oksens kaikista tuttiosista, myös tuteista, ja kaikki korvike mikä ihmeen kaupalla saatiin kitusiin, syljettiin ulos.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Toisilla miehet hoitaa et mamma pääsee juhlimaan, toisilla et mamma pääsee nettailemaanAlkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:mitähän tuo tuolla kitisee..? Mies koittaa nukuttaa että mamma saa nettirauhan
Ja hitsin pimpula! Minähän just muistin että meillä on huomenna neuvola! Olipa hyvä että diipeli kävi tuomassa neuvolaterkut
Anteeks :ashamed: Mä luin et aamulla käytiin ja saatiin resepti :ashamed: :headwall: Mutta toi ceralan on meillä ollut hyvä. Täällä kans atopiasta kokemusta, esikolla sitä vauvana oli.Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:kaikista paras rasva tuohon ihoon on tähän mennessä oli Ceridal,semmonen öljyvoide. Huomena tosiaan on aamulla vasta se lääkäri ni sitten tiedetään mitä määrää =) Mulla on kans ollu pienenä atooppinen iho,mutta meni sitten ohi,toivotaan samaa myös Jesselle.Ilkiä ku sillä ihan jalkapöydät hilseilee(niinku kyllä muualtakin) ja nilkkataipeet on melkeen verillä.Niihin auttaa onneksi Bepanthen.
Sitä samaa mäkin teen, valitettavastiAlkuperäinen kirjoittaja diipeli:Mamma3 Mun täytyy tunnustaa että olen vähän hyppinyt sivuja yli kun en pysy teidän kärryillä muuten :ashamed: Paljon tulee tekstiä mutta se on vain hyvä =)
Päivävuoron porukka oli erikoistunut toiseen alaanAlkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Niin ja yritin minä jo päivällä tuolla sydänveriä vuodattaa, mutta "päivävuoro" ei ymmärtäny niitten päälle vitsi, vitsi