*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

dogtor hui susia :eek: ihan nous kylmät väreet... komee elukka, mutta jotenki niin pelottava. Meillä päin niitä ei ole onneksi pahemmin, joku yksinäinen joskus saattaa ohikulkumatkalla mennä, ikinä en ole nähnyt kuin eläintarhassa. Karhuja täällä on kuulema useampia, niitä en ole nähnyt itse.

Mammoliino ja muut joiden vaavit raivoo tisseille..

Hilma on nyt myös parisen viikkoa iltaisin silloin tällöin raivostunut äipän rinnoille. Pari päivää sitten löytyi ratkaisu niihin ainakin toistaiseksi. Hilma rauhoittuu kun hänen antaa hetken maata ja silittelee poskesta. Syli ei noihin raivareihin auta yhtään. Nyt olen sitten raivarin tullen imettänyt Hilmaa siten, että kun hän rauhoittuu selälleen niin äiti tyrkkää tissin suuhun ja siitä se sitten kelpaa. Neidin asentoa ei saa yhtään vaihtaa, ei siis tyttöä edes kyljelleen saatikka että istualteen imettäisin. Asento ei mulle todellakaan mitenkään ergonominen ole, mutta kun noita raivareita ei kuitenkaan tule kun korkeintaan iltaisin niin mennään nyt näin...

Ei auttanut vaikka kuinka huudettiin, rahoiteltiin välillä sekä sylissä, sitterissä sekä pötköllään. Aina kun tissin suuhun vei niin karmea parku. Ainut kerta kun sain maidon alas oli kun annoin ensin 40ml pullosta ja vaihdoin pikaisesti tissiin (äidit on ovelia :D ) Nyt kyllä jo naurattaa mutta vielä äsken ei yhtään...

topsy2
reima-tutalla talven tuotteet puoleen hintaan. ihania bodeja, puolipotkareita, yöasuja, potkareita yms. mm yksiväriset puolpotkarit maksaa nyt muistaakseni 3,30? ja bodyt 5 ?:n luokkaa..

kuten huomaatte, täällä edelleen...

Täällä vissin meno hiljentyi? Just kun meikäläinenkin tänne ehtii piipahtamaan. Ollaan miehen kanssa noita kiitoskortteja kirjoiteltu ja vietykkin osalle suoraan, osa lähetetty. Mun mummolle kesällä 88v, käytiin viemässä ja vietiin samalla meidän hääkuvakin mummolle. Olipas isomummo sitten niin iloinen, kun Eemil kävi kylässä =) Onko teillä muilla lapsilla isoiso vanhempia, siis omia mummoja tai pappoja elossa. Mulla vaan tuo yks enää :'( Minun isä ei ole koskaan edes omaa isää nähnyt, kaatui sodassa, kun oli 5 viikon ikäinen. Nyt kun itsellä on vauva, kyllä siinä mummo on saanut olla vahvana, jäänyt sota-aikaan yksin pienen vauvan kanssa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Täällä vissin meno hiljentyi? Just kun meikäläinenkin tänne ehtii piipahtamaan. Ollaan miehen kanssa noita kiitoskortteja kirjoiteltu ja vietykkin osalle suoraan, osa lähetetty. Mun mummolle kesällä 88v, käytiin viemässä ja vietiin samalla meidän hääkuvakin mummolle. Olipas isomummo sitten niin iloinen, kun Eemil kävi kylässä =) Onko teillä muilla lapsilla isoiso vanhempia, siis omia mummoja tai pappoja elossa. Mulla vaan tuo yks enää :'( Minun isä ei ole koskaan edes omaa isää nähnyt, kaatui sodassa, kun oli 5 viikon ikäinen. Nyt kun itsellä on vauva, kyllä siinä mummo on saanut olla vahvana, jäänyt sota-aikaan yksin pienen vauvan kanssa :'(
mun isäni vanhemmat on molemmat :wave: . tosin, siellä ne elääkin reippasti yli 90... toisessa suvussa keski-ikään asti. että ihan hyvä keskiarvo on meillä

Meillä noita raivareita on tosiaan ollut vain joskus iltaisin, mutta monella kaverilla on ollut vauvoilla muutaman päivän kausia, että tisseille on raivottu aamusta iltaan. Älä siis vielä vaivu epätoivoon :)

Mä oon huomannut myös sen auttavan, että iltaisin katselen kelloa tarkasti ja annan Hilmalle ruokaa ennen kuin ehtii ruveta sitä itse kovasti kaipaamaan. Meillä tuo tyttö syö aika kellon tarkkuudella kahden tunnin välein, iltaisin annan sitten vähän tiheämmin.

Joo meilläkin on poika ihan selvästi tyytyväisempi nyt kun alettu antaan korviketta enemmän ja maissivelli maito sekoitustakin. Imetänkin kuitenkin vielä osin. Ihana, kun alkanut tosiaan naureskella ja jotenkin ei enää niin vauva :heart: Uutena vuotena eka kerran nauroi oikein makeasti minun siskolle, että tuli ihan hikka :LOL:

nyt luovutan nukkumatille...

reiman sivuilla ei niin hyvin esillä mitä siellä myynnis. mut esim prismas mitä tutan tuotteita on ollut myynnis, on tehtaanmyymälässäkin.
laittakaa yv:tä jos kiinnostaa...
terveisin pieni lähetti ja toivottelee öitä

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Ei ihan vielä hiljentynyt. Mä just tänne kipitin :)

Mammoliino, täällä myöskin raivarit jatkuu :'( Välillä tuntuu siltä et luovutan, välillä skarppaan ja sanon itelleni et mä en luovuta :) Tänään poika saanut 2ruoka-annosta pullosta. Riippuu vähän siitä kuinka jaksan taistella, et mikä meininki isompien kaa on. Nekin on otettava huomioon...ovat pieniä hekin loppupelissä.
Eli täältä saat täyden sympatian ja tuen tossa asiassa, varsin hyvin tiedän mitä se on! :hug: :flower: Jaksuja!!! Vauvan hyvinvointihan se tässä pääasia on et jos ei suostu syömään, niin nälässäkään ei voi pitää.

On toi meidänkin vesseli sellanen hymy-ukko :heart: Ihania ne vaan on :p Höpöttää, nauraa ääneen ja niiiiin ihanasti hymyilee :heart: Kyllä niistä saa voimaa jaksaa eteenpäin =)

Ja dogtorin kysymykseen vauvojen kasvusta; juu ihanaa kyllä kun 3 päivää sitten alkoi hirveä höpötys ja sille ei näköjään loppua näy :D Ainut vaan, että mua mietityttää noi kädet. Meillä kun ei niitä olla vielä hoksattu. Tosin ei meillä tule kun nyt perjantaina vasta 3 kk täyteen, mutta kun terkkari kysyi jo viime neuvolassa... Onko muilla jo kädet löytyny, ja jos niin minkä ikäisenä?

Yhteistyössä