*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä olin aamulla kiukkunen ukolle.ku on ollu puhe että herättää mut samaan aikaan ku ite herää et kerkeen koirat käyttää ja rauhassa kupin kahvia juoda,ja heräsin siihen ku lähti töihin,huusin et on se perkele ku et voinu herättää,no jäi oottaa siks aikaa kotia ku käytin koirat ja join sen kahvin :D minäkö vaativa,en!
Oma vika, mitäs ei herättänyt |O *pitää naisten puolta* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Piituli tuo on oikeastaan aikasta pelottavaa jos siä oot yhtä sählä kun miä :eek: Ihme ettei kakasplus kaadu useammin :LOL:
kyllä me kohta tää saadaan kaadettua, älä huoli. :LOL: :LOL:
Mitäs myö sitte tehdään? Mennäänkö vauva-sekoittamaan? Siis vauva-lehden palsta
joo mennäänkö heti..... :D :LOL: :LOL:
 
Ei kai tässä sen kummempaa... selkä tais taas vaihteeks mennä ja peppuun sattuu... Nyt kyllä v****taa.... Ei varmaan tällä kiukkuisuudella ole mitään tekemistä viime yön vähäisen unen kanssa.... :saint:
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, niin huomenna olis vähän paremmalla tuulella...

Mulla kun tuo selkä on viime aikoina lakannut toimimasta vähän väliä... Johtuu varmaan tuon pojan kantamisesta... Pitäisköhän alkaa tekemään jotain jumppaa??? Onko hyviä vinkkejä siihen?
 
Eihän täälä perässä pysy..tarvii lueskella siis jahka jaksaa.Tässä nyt jotain..

Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
-äitillä aina...tietenkin ja Peetulla oli aiemmin la mut poika saa sellaset kierrokset tosta sokerista et jätin pois.Nyt ei ookkaan sit makeeta ees pyytäny useempaan viikkoon..saa kyl jos on tarjolla mut ei pyydä enkä erikseen tarjoo

Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?

-Peetu menee 20.-20.30 sänkyyn joka ilta,viikolla ja v-loppusin.Sängyssään tosin juttelee ja lauleskelee vähintään 30min ennen ku käy nukkuun

Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
-itessä..no hiukan harkitsevampi sais olla..muuten kai ihan ok paketti,omasta mielestä ainakin.Kodissa muuuttaisin melkein kaiken jos ois rahaa...

Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
-Soittelisin kaverit koolle ja mentäs johkin saunoon ja viettään iltaa hyvän ruoan ja juoman parissa ja lopuks tie veis jammaan ja karaokee laulaan..rakastan laulamista ja tanssimista

Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :/ :whistle:
iloinnut ainakin poikien syntymästä...suuttunut...hmm..no ehkä Peetun isän käytöksestä kun poikaa odotin ja synnytin

Ja toinen osio...

Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?
-kuivausrumpu...piru vie taas pyykit ripustamatta koneessa...No ehkä mä oikeesti haaveilen siitä kunnon toimivasta ja loppu iän kestävästä parisuhteesta...sitä odotellen..

Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin? ilman ilman..mä nään aina niin paljon kavereita että ei kukaan jaksa mun seurassa roikkua

Keltä löytyy tatuointi?
-ei siis vielä mutta tulossa kun Joensuuhun veljen luokse meen,ensi kesänä ilmeisesti
Paljonko rahaa kuukaudessa olisi riittävästi? vaikee sanoo..aina minimillä eläny.Niin ja mamma3 tohon mun rahaan kuuluu minimi äippäraha,kahen elatustuet,kahen lapsilisät yh-korotuksineen,asumistuki.Ja menoja on vuokra n.600?+poikien tarpeet,ruoat,mun salimaksut....siis kaikki.

Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?
unelma ammatti liittyy tuohon mielenterveys-ja päihdetyöhön..kummatkin kiinnostaa niin yhdessä kun erikseen ja sinne tavote on,eli olen saamassa jahka koulut on ohi.

Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?
-yliluonnolliseen en,muihin kyllä

Paikka, johon haluaisit matkustaa?
Intia

Elämäsi suurin pettymys?
-en oikein osaa sanoo..monta pettymystä tullu matkan varrella ja kaikki sillä hetkellä tuntunu suurimmalta,mutta en osaa erottaa sieltä yhtä.

Jaahas jos hiukan selailis läpi noita tekstejä


=)
 
Voihan jotain miten paljon tätä tekstiä on taas tullut...

Aamulla kirjoittelin siitä, että Hilman vaippa oli yön jäljiltä kuiva. Olin jo soittamassa neuvolaan, mutta sitten sitä pissaa alkoikin tulemaan neidiltä kunnon paineella :) Eli päivän aikana k
astui vaippoja tavallista enemmän ja olivat ihan litimärkiä, joten jostain syystä Hilma sitten vaan pidätteli yön... hassu tyttö :)

Mä kuuntelen tällä hetkellä eniten Nightwishin uusinta levyä, Hilmakin tykkää siitä kun sitä jo masuaikoinaan kuunteli äipän kanssa - muuten mun musamaku vaihtelee laidasta laitaan, mutta kestosuosikkeja on mm. U2, Neil Young, Foo Fighters, Eppu Normaali, PMMP, Vesa-Matti Loiri jne..ja mulle tulee lähes kaikista kappaleista aina joku muisto mieleen.

Monia muitakin asioida piti kommentoida, mut enhän mä taas muista mitään. Yritän jotain muistella..

Itselleni haluaisin paremmat hiukset, nyt on tällänen liehutukka joka ei asetu mitenkään nätisti. Tatuointeja tai lävistyksiä ei ole, mutta tatskan aion kyllä mahdollisimman pian ottaa. Ensin pitäisi päättää millainen...

Matkustellut oon aika paljon ja monta unelmaa toteutui meidän häämatkalla kesällä - reittihän oli se New York-Albany-Washington-Boston-Richmond-Staunton-Chicago-Orlando-Tampa-Miami-Bahama/Nassau. Australiassa en ole vielä käynyt ja siitä unelmoin ja toki joukkoon mahtuu monia muitakin paikkoja. Matkustaminen on intohimo ja sitä jatketaan edelleen. Kevään aikana ollaan lähdössä Lontooseen ja syksyllä New York kutsuu taas :)

Tuloja saisi kai aina olla enemmän, mutta en silti valita. Mulla jää äippärahasta käteen n. 800e ja pärjään sillä ihan hyvin. Miehellä aika normaali palkka. Ja aina kun halutaan reissuun tai jotain niin nipistetään jostain muusta.

Nyt on pakko ottaa jotain iltapalaa
 

Yhteistyössä