Eihän täälä perässä pysy..tarvii lueskella siis jahka jaksaa.Tässä nyt jotain..
Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
-äitillä aina...tietenkin ja Peetulla oli aiemmin la mut poika saa sellaset kierrokset tosta sokerista et jätin pois.Nyt ei ookkaan sit makeeta ees pyytäny useempaan viikkoon..saa kyl jos on tarjolla mut ei pyydä enkä erikseen tarjoo
Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
-Peetu menee 20.-20.30 sänkyyn joka ilta,viikolla ja v-loppusin.Sängyssään tosin juttelee ja lauleskelee vähintään 30min ennen ku käy nukkuun
Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
-itessä..no hiukan harkitsevampi sais olla..muuten kai ihan ok paketti,omasta mielestä ainakin.Kodissa muuuttaisin melkein kaiken jos ois rahaa...
Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
-Soittelisin kaverit koolle ja mentäs johkin saunoon ja viettään iltaa hyvän ruoan ja juoman parissa ja lopuks tie veis jammaan ja karaokee laulaan..rakastan laulamista ja tanssimista
Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :/
iloinnut ainakin poikien syntymästä...suuttunut...hmm..no ehkä Peetun isän käytöksestä kun poikaa odotin ja synnytin
Ja toinen osio...
Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?
-kuivausrumpu...piru vie taas pyykit ripustamatta koneessa...No ehkä mä oikeesti haaveilen siitä kunnon toimivasta ja loppu iän kestävästä parisuhteesta...sitä odotellen..
Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin? ilman ilman..mä nään aina niin paljon kavereita että ei kukaan jaksa mun seurassa roikkua
Keltä löytyy tatuointi?
-ei siis vielä mutta tulossa kun Joensuuhun veljen luokse meen,ensi kesänä ilmeisesti
Paljonko rahaa kuukaudessa olisi riittävästi? vaikee sanoo..aina minimillä eläny.Niin ja
mamma3 tohon mun rahaan kuuluu minimi äippäraha,kahen elatustuet,kahen lapsilisät yh-korotuksineen,asumistuki.Ja menoja on vuokra n.600?+poikien tarpeet,ruoat,mun salimaksut....siis kaikki.
Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?
unelma ammatti liittyy tuohon mielenterveys-ja päihdetyöhön..kummatkin kiinnostaa niin yhdessä kun erikseen ja sinne tavote on,eli olen saamassa jahka koulut on ohi.
Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?
-yliluonnolliseen en,muihin kyllä
Paikka, johon haluaisit matkustaa?
Intia
Elämäsi suurin pettymys?
-en oikein osaa sanoo..monta pettymystä tullu matkan varrella ja kaikki sillä hetkellä tuntunu suurimmalta,mutta en osaa erottaa sieltä yhtä.
Jaahas jos hiukan selailis läpi noita tekstejä
=)