Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun
huvittaa?
-Pyritään siihen, että karkkipäivä olis perjantai, joskus kyllä salaa käyvät nuo isommat kaupassa. Äidillä meinaa välillä lipsua muillekkin päiville.. Mummo antanut lapsille hyvän jutun, jos pystyvät olemaan kuukauden karkkilakossa, antaa 20euroa! Pojalla pitänyt useammin, kuin tytöllä.
Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
- Tyttö menee 20.30-21.00, poika hiukan myöhemmin, yleensä saa patistella.
Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
- En menettäisi hermojani niin herkästi... Ihan kokonaan uusi isompi koti, siis toimivampi, kokoahan täälläkin on mutta ei niin käytännöllinen. Jos noita lapsiakin siunaantuisi enemmän. Täällä on niin talokuume päällä, että. Lappli-talon tai kastellin perinnetalo
Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
- En osaa sanoa, ehkä lähdettäisiin miehen kanssa jonnekkin , Emppu ainakin olisi pakko ottaa mukaan, mamma ei raaskisi ainakaan vielä jättää.. Yö hotellissa täyshoidolla vaikka!
Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten?
- Kaveri kun aikanaan alkoi seurustella miehen kanssa, jonka kanssa minä olin vasta eronnut, ei ihan kivuton ero ollut ja asuttiin yhdessäkin jne. kaveri mukamasten oli tukena... noh, enää ei olla kavereita. Ilon aihe: Löysin tämän minun nykyisen miehen ja saatiin Eemil
Ja toinen osio...
Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?
-Itselle terveyttä ja ennenkaikkea minun isälle, mikä vakavasti sairastelee, saisi pappa nauttia täysillä pappana olosta..
Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin?
- Yhdessä. Niin harvoin käydään yleensäkin, että silloin mennään yhdessä. Ja silloin kiva jos kaveri porukassa. Tai riippuu fiiliksestä, ihan kaksinkin vois joskus olla kiva.
Keltä löytyy tatuointi?
-Ei, eikä tuu.
Paljonko rahaa kuukaudessa olisi riittävästi?
-
Jaa-a sillai, että ei tarttis laskea, että riittääkö. Mulla kyllä rahaa varmasti meneekin, jos haluan, nyt kun ollut paljon kotisalla, vähempi. Onkin jo sormet poltellu päästä shoppaamaan Eemilille uusia isompia vaatteita. Vielä niitä aika hyvin, sai lahjaksikin niin hyvin erinkokoisia.
Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?
- Olen sen saanut. Psykiatrinen sairaanhoitaja. Aiempi ammatti on perushoitaja, en kokenut somaattista puolta niin omakseni, kuin psyki puolta. Mun juttu!
Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?
- Uskon muihin, en yliluonnolliseen.
Paikka, johon haluaisit matkustaa?
-Käytiin miehen kanssa kihlajais matkalla Thaimaassa, ihastuin siihen
Sinne siis joskus takas.
Elämäsi suurin pettymys?
- Eipä tällä hetkellä sitä ainakaan muista, niin paljon tapahtunut niin ihania asioita elämässäni viime aikoina.
Miehen työ?
-Rakennusinsinööri, työnjohtaja hommissa tällä hetkellä YH:lla
=)