*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

mä en tajua. mä olen ihan koukus nyt tähän palstaan ja nettiin yleensä. huomenna iskee päivällä kaameet vieroitusoireet kun mies tekee kotitoimistos töitä ja mulla ei ole tänne asiaa ennenku iltapäivällä...

minä kuuntelen kaikenlaista, jo työnkin puolesta on pakko. klasaripuolen suosikkisäveltäjä on mozart ja laulajista ihana rené fleming. iskelmäpuolen artisteista arvostan laura voutilaista, vitsi se laulaa hyvin! miehistä ehkä tuo juha metsäperä miellyttää eniten. jazz puolen artisteista fanitan diana kralia ja tietenki ellaa. muista sit tykkään jippusta, nightwishistä (olenpas ollu muuten tarja turusen keikalla laulaas sille taustoja, pakko mainostaa), celine dionista ja eaglesista. robbie williams on hyvä kans, samoin michael bublé. voi, onhan noita.

kai sitä pitäis mennä maate, mut ku ei malta.
Minä siitä reima-tutan tehtaanmyymälästä olen mainostanut, niin jos jotain kiinnnostaa, siel on kaikki tuotteet puoleen hintaan. voin toimia kuriirina, jos joku haluu jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Muutes nyt kun ollaan noista painoista puhuttu niin entäs äitien pituus?

Miä 170cm
Minä oon 155 cm elikkäs melkeistä "kääpiö" se raja on muistaakseni 150 cm. Tai siis nykyään ei saa sanoa kääpiö vaan mini-ihminen (tai jotain sinnepäin). :D

Täälläkin tällainen 155cm pätkä
:D Huvitti kun miehen kanssa alettiin seurustelemaan ja kertoi äitinsä olevan "lyhytkasvuinen", luulin ihan oikeesti, että on kääpiö! Mies kun itse on yli 180cm pitkä, niin äitinsä mielestään lyhyt 150cm ja sanoi vaan lyhytkasvuiseksi... minä ehdin omalle äidillekkin kertoa, että hellun äiti on lyhytkasvuinen, sikshän heitä sanotaan fiksusti. Hieman nolotti :ashamed: Ja naurettukkin anopin kanssa sitä myöhemmin :LOL:
 
oliivia,aika hyvä!!

meillä on täällä taas liikuskellu susia :kieh:
tosi kiva homma,anttonin kummi näki pari yötä sit suden tiellä ja sit toinen tuttu oli nähny 3..
ja tosiaan ukon kotoo on viety koira pihasta..näkivät ku susi raahas sitä peltoo pitki,ja ku menivät seuraa jälkiä,nii löyty pieni raato enää :'(
 
onko muilla tapahtunu muutosta vauvoissa,kun ovat ylittäneet sen "maagisen" 3kk

meillä on antton mun ja isukinkin mielestä muuttunut ihan täysin,höpöttelee koko ajan,nauraa,ja on hirmuisen tomera ja jäntevä..kerta heitolla rupes kannattelemaan päätä kun laitettiin mahalleen (aiemmin vaan nokki päällä) lelut ottaa käteen ja vie suuhun..ja muutenkin tuo tuntuu jo niin isolle,ei oo enää yhtään "vauva"..
 
Iltaa! Tässä menikin sit koko ilta kun vaan luin teidän viestit... :)

Begemot, tervetuloa joukkoon räpättävään!

Mun mies on koukussa jatkoaika.comiin ja siellä kerran jotkut kirjoitti pelin aikana chattimäisesti, eli kokoajan keskustelua, niin jatkoaika sulki sen ketjun hetkeksi, ilmoitti, että kyseessä on keskustelupalsta, ei chat. Että saas nähdä milloin kaksplus... :LOL: :LOL:

Ippuli, ei ei ei!!!! Laki kieltää laittamasta noin ihania linkkejä noin ihanille huviloille, ja varsinkin ilmoittamasta että on itse menossa sinne! :LOL: :LOL: Siis aivan ihanan unelmien paikka!

Dogtor, sain hyvät naurut kun katoin sen sun kuvan teidän koirasta! Nimittäin kuva on niin suuri että näkyy vain puolet ensin, pitää skrollata oikealle ennenkuin koiruli näkyy. Eka siinä siis näkyy vaan teidän grilli, ja mietin kun olin tekstin "siinä meidän vanhus 10 vuotta sitten" että no onpas siinä rakas grilli kun pitää oikein kuvaa laittaa. Sit vasta tajusin skrollata :LOL: :LOL:

Mie oon ahkerasti jumpat aloittanut, pitää yrittää tosissaan laihduttaa. Tänään oli taas tosi kivaa, vaikka rankkaa. On se ihana lähteä vaan 2 kertaa viikossa kotoa pois just silloin kun alkaa nukuttamiset ja iltapalat tytöille :kieh:
 


Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun
huvittaa?

-Pyritään siihen, että karkkipäivä olis perjantai, joskus kyllä salaa käyvät nuo isommat kaupassa. Äidillä meinaa välillä lipsua muillekkin päiville.. Mummo antanut lapsille hyvän jutun, jos pystyvät olemaan kuukauden karkkilakossa, antaa 20euroa! Pojalla pitänyt useammin, kuin tytöllä.


Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?

- Tyttö menee 20.30-21.00, poika hiukan myöhemmin, yleensä saa patistella.


Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?

- En menettäisi hermojani niin herkästi... Ihan kokonaan uusi isompi koti, siis toimivampi, kokoahan täälläkin on mutta ei niin käytännöllinen. Jos noita lapsiakin siunaantuisi enemmän. Täällä on niin talokuume päällä, että. Lappli-talon tai kastellin perinnetalo ;)


Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?


- En osaa sanoa, ehkä lähdettäisiin miehen kanssa jonnekkin , Emppu ainakin olisi pakko ottaa mukaan, mamma ei raaskisi ainakaan vielä jättää.. Yö hotellissa täyshoidolla vaikka!


Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten?

- Kaveri kun aikanaan alkoi seurustella miehen kanssa, jonka kanssa minä olin vasta eronnut, ei ihan kivuton ero ollut ja asuttiin yhdessäkin jne. kaveri mukamasten oli tukena... noh, enää ei olla kavereita. Ilon aihe: Löysin tämän minun nykyisen miehen ja saatiin Eemil :)

Ja toinen osio...

Mikä olisi paras lahja, minkä voisitte saada?

-Itselle terveyttä ja ennenkaikkea minun isälle, mikä vakavasti sairastelee, saisi pappa nauttia täysillä pappana olosta..

Käyttekö mieluummin baarissa ilman miestä vai miehen kanssa? Ja miksi niin?

- Yhdessä. Niin harvoin käydään yleensäkin, että silloin mennään yhdessä. Ja silloin kiva jos kaveri porukassa. Tai riippuu fiiliksestä, ihan kaksinkin vois joskus olla kiva.

Keltä löytyy tatuointi?

-Ei, eikä tuu.

Paljonko rahaa kuukaudessa olisi riittävästi?

- :) Jaa-a sillai, että ei tarttis laskea, että riittääkö. Mulla kyllä rahaa varmasti meneekin, jos haluan, nyt kun ollut paljon kotisalla, vähempi. Onkin jo sormet poltellu päästä shoppaamaan Eemilille uusia isompia vaatteita. Vielä niitä aika hyvin, sai lahjaksikin niin hyvin erinkokoisia.

Unelma-ammattisi ja oletko saanut/saamassa sen?

- Olen sen saanut. Psykiatrinen sairaanhoitaja. Aiempi ammatti on perushoitaja, en kokenut somaattista puolta niin omakseni, kuin psyki puolta. Mun juttu!

Uskotko enkeleihin? Taivaaseen? Yliluonnolliseen?

- Uskon muihin, en yliluonnolliseen.

Paikka, johon haluaisit matkustaa?

-Käytiin miehen kanssa kihlajais matkalla Thaimaassa, ihastuin siihen :) Sinne siis joskus takas.

Elämäsi suurin pettymys?

- Eipä tällä hetkellä sitä ainakaan muista, niin paljon tapahtunut niin ihania asioita elämässäni viime aikoina.

Miehen työ?
-Rakennusinsinööri, työnjohtaja hommissa tällä hetkellä YH:lla

=)
 
Mammoliino, samaa meilläkin menee, n.dl kerralla.

Ippuli, ehdottomasti Pitää saada reiman liikeestä sun kuriiriavustuksella jotain! Ootas, käyn niiden sivuilla... onko ne tän vuoden tuotteita? Talvi vai kevät kamaa?
 
Mä oon vissiin jotain 167cm pitkä.. (ja melkeen yhtä levee :ashamed: )

Oliivia, hyvä että pissaa Hilmalla tulee taas!

Mä en ole viellä saanu sitä turvakaukalopussia, vähänkö himottaa se. Niin mietin aikasemmin sen ostoa, siis jo odotusaikana ja mä idiootti en ostanu. Olis pitäny kysyä täältä neuvoa niin se olis ollu jo piiiiitkään käytössä.

Mielimusiikista: mä kuuntelen usein rammsteinia, sonata arcticaa, lauri tähkää ja Celine Dionia.. eli mun musamaku menee siis laidasta laitaan..
Niin ja autossa soi aina radio, kotona cd:t.

Mehän ollaan kesäkuussa menossa tonne celine dionin keikalle, liput makso maltaita, 199e/tiketti. Isännän kans mennään.

Mun tulot tällähetkellä, hmm.. jäiskö mulle kuussa kaikenkaikkiaan käteen n. 1500e

Jotkut biisit tuo muistoja mieleen,vaikea lähtee luokittelemaan.

Jokohan menis maate, meillä on aamulla aikanen herätys (siis meille aikanen) ennen kasia pitäs nousta. Juho kävi vasta äskön yö unille... varmaan kiva kitinä päivä huomenna...

Elina ja Juho
 

Yhteistyössä