Hui kun on tullut juttua, vaikka vaan päivän oon ollut palstailematta
himpsuli ja
Katiia tervetuloa :flower: tottahan toki mukaan mahdutte.
Katiia muisti, et mulla on joo RD. Vaikeehan sitä on olla huomaamatta, kun siitä niin usein avaudun
Mutilainen mulle sanottiin äippäpolilta, et aina RD-vauvat eivät ole isoja, vaan voivat olla myös liian pieniä. Siksi niiden kasvua tulisi seurata.
Ja jotta sokrut pysyisi aisoissa, niin minulle sanoivat salaatin vaikuttavan sokerin imeytymiseen. Ja tottahan tuo näyttäisi olevan, sillä jos en syö ruoalla salaattia, niin johan paukkuu sokrut yli rajojen toisin kuin salaattia puolilautasellista syödessäni. Ja hyväksi havaitsemani välipala on purkillinen tonnikalaa ja kolme keitettyä punajuurta. Eipä nouse meinaan sokerit lainkaan noista
Hanikka :wave: täällä yksi selällään nukkuja. Ainakaan toistaiseksi ei ole ollut ongelmia tuossa asennossa *koputtaa puuta* Pahinta nukkumisessa on kun en voi enää nukkua mahalteen, mikä on aina ollut lempi asentoni.
Ja takaisin aiheeseen
kissa.
Kokeilin eilen illalla laittaa pinnikseen tuota kontaktimuovia niinkuin
Hugis ehdotti. No eipä ollut apua siitäkään
Mein kissa meni nuoleskelemaan sitä ihan innoissaan tänä aamuna :kieh: Mein katti siis muolee kaikki teipit ja kirjekuorten liimapinnat. No myöhemmin pudotin katin siihen muovin päälle niin alkoi taas vain nuolemaan sitä ja hetken päästä hyppäsi pois ilman mitään ongelmia. Ei siis tehonnut tuokaan metodi
Plääh!
Neuvolassa tuli joo eilen käytyä.
Sf-mitta on jo 26, mikä on saman verran kun mun kälyllä, jolla viikkoja jo 31+4. Hän kulkee alakäyrän alapuolella ja minä tasaisesti yläkäyrän ylä puolella
Verenpaine124/69 ( siis paranee vaan )
Hemppa 123.
Pissa kerrankin
täysin puhdas!! Ei siis ollut sokruja tällä kertaa.
Paino 96,5, eli painon nousu nyt 400g /viikko, kun aiemmin on ollut 785g/viikko.
Vauvan sykkeet 145 ja liikkeet ++
pinkkimieli ja pallopää 26+5