Täällä meillä on outo valoilmiö, nimittäin aurinko paistaa pitkästä aikaa B)
helmiyllätys08: oli varmasti mukava käydä hoidossa, onhan se eri asia kun toinen tekee ja itse saa vaan nauttia =)
Suosittelen muuten muillekin odottajille, et käytte jalkahoidossa! Varsinkin sit, kun kroppa ei ehkä taivu hyvin ja kesällä, kun on odotettavissa turvotusta. Vaikka ei olis mitään ongelmia jalkojen kanssa, niin kynsien leikkaus ja varsinkin hieronta on todella mukavaa odotusaikana...
Itse monen odottavan äidin jalkoja hoitaneena voin sanoa, et ilmeet ja olot on ollu todella rentoutuneita. =)
AngelEyes: sulla on todellakin jo iso masu. Ihan ku olisit jossain puolessa välissä
Näkyy niin selvästi kun ei ole ylimäärästä massaa edessä kuten meikäläisellä
Vieläkään ulkopuoliset ei pystyis sanoon, et odotan. Toisaalta on ihan kiva, et tulee joillekin sit yllätyksenä.
maisakaisa: sanovatko syytä miks lääkärikäynti on tarpeeton??
Meillä ainakin kaikki käy, multakaan ei edes kysytty vaan automaattisesti varatiin aika lääkärille. Eihän se paljo mitään sit tehnykään, tarkasti kohdunsuun tilanteen ja kokeili sydänäänten kuuluvuutta (jotka ei edes kuulunu vielä silloin). Melko hyödytön käynti mun mielestä. =)
Ehkä sun hemoglobiini oli laskenu niin rajusti, et pelkäävät saman tahdin jatkuvan ja voikin olla sit jo liika alhanen. Siks varmaan puhu raudan syömisestä. Sun arvo on tosiaan vielä hyvä, mut usein jos se laskee n.120 niin suositellaan jo rautalisää juuri tuo nopean "putoamisvaaran" takia. Eihän pienestä rautalisästä haittaakaan ole
Meillä on muuten samat päivät menossa ja laskettu aikakin siis sama.
Saa nähdä syntyvätkö vauvat paljonkin eri aikaan!?...
jasmara ja masuasukki 14+0