Heipä hei jälleen. Onpas tullut paljon tekstiä. Mukavaa, että monilla on ollut hyviä ultra ja neuvola kuulumisia. Itselläni neuvola ensiviikolla, enkä jaksaisi millään odottaa. Toivottavasti pääsee sydänääniä kuuntelemaan. Doplerin kanssa en oo vielä ollut missään tekemisissä Missä vaiheessa teillä on alettu kuuntelemaan neuvolassa? Mulle sanoi viimeks, ettei kannata edes yrittää vielä...
Mulla on myös välillä iltaisin ollut sellaisia tuntemuksia, että vauvat liikkuisi mahassa, mutta en tiedä onko se mahdollista edes näin varhaisessa vaiheessa? Toisaalta onhan niitä siellä kaksin kappalein. Tiedä sitten kuvittelenko vaan....
Sokerirasitustestiin joudun varmasti, koska ylipainoa on ja äidillä diabetes.
elämänperhonen kesälomia oon aatellu pitää heti jo kesäkuun alusta, jos vaikka olis vielä silloin virtaa tehdäkin jotain=) Meillä on heinäkuussa töissä todella hiljaista, joten voi ottaa rennosti töissä. En oo kyllä pomolle vielä edes kertonut raskaudesta, mietin että jos tässä piakkoin kertois. Saa nähdä miten reagoi.. Miten ootteko te muut jo kertoneet töissä?
Mun oli pakko paljastaa lähimmille työkavereille, kun halailin pönttöä töissä.
Alkaa olla taas nälkä, joten ruokaa laittamaan. Hauskaa päivää ja voimia kaikille!
Irene & pikku veijarit 12+5