mikä tosiaankin oli pika reissu..mutta tulipahan mielenrauha
aamulla soittelin terkkarille niistä minun alamaha kivuistani,se nyt ei oikein osannut sanoa juuta ei jaata,epäili liitoskivuiksi,minä taas sanoin että eivät tosiaankaan ole liitoskipuja,kun tuntuuvat tuossa ihan keskellä alhaalla..ja kun minulla on liitoskipuja ollut niin ne tuntuvat lähinnä tuolla sivuilla lähellä nivustaipeita..
no terkkari lupas kysyä lääkäriltä,ja soitella aamupäivän aikaan minulle takasin..mutta eipähän soitellut..kyllä mie sanoin isännälle että on siinäkin meillä terkkari..liekkö sit unohtanu koko asian..mutta eipä puhelua tullut :headwall: :/
sitten tuossa ennen neljää soitin osastolle,ja selitin asian,ja käski sieltä kätilö tulla näytille,no myö siellä käytiin.
vähän aikaa olin siinä sydän käyrässä,ja sitten päivystävä lääkäri kävi ultraamassa.
epäili että entinen leikkaushaava vain "viruu" niin siintä tulee kipu,ja vauva kun istuma asennossa niin just jalka on siinä entisen arven päällä tuolla alamahalla.oli entinen arpi vielä hyvässä kunnossa ei ollut ohentunut vielä ainakaan yhtään.vaavin paino arvio oli 2.7kg että ei sieltä taida mitään nelikiloista tullakkaan..hyvä jos 3.5kg..
ens perjantaina sitten sinne sovittuun synnytystapa arvioon..
heti pitää mennä takaisin jos tulee kovaa kipua tai vuotoja.
mukavan tuntinen oli kätilö..ja yllätys yllätys oli saksalainen lääkäri :x
joo
uusperheasiaa kyllä miehen ex taas oli ihme jutun lohkassu..tytöt tulee nyt viikonpäästä,ekana sovittiin että perjantaista maanantaille ovat täällä (menisvät maanantaina linjurilla kotiin)
no oli soittanutkin tuossa yhtenä iltana ja sepustanut että vanhemmalla tytöllä alkaa silloin maanantaina joku leiri joka on jo maksettu (90e) että meidän pitää viedä ne mikkeliin sunnuntaina..isännälle sanoin että siis täh,silloinhan on koulua,että mille hiton leirille se kouluviikkona on menossa..epäilen nyt suuresti miehen ex-n puheita..
en tiiä,mikä on homman nimi..vai onko sillä nimeä ollenkaan..sanoinkin isännälle että tuli vähän sellanen olotila että ex ei haluais laskee tyttöjä meille,kun on vauvakin tulossa..
ja uskon että nää kaikki jutut nyt on vauvantulosta johtuvia.
meillä on ollut kanssa ongelmaa tuon siisteyden ja syömisenkin kanssa,minun tytöt nyt ovat kaikkiruokasia,mutta isännän likat nyt nirsoilee melkein kaikkien ruokien suhteen..sanoinkin tässä ed.kerralla kun olivat täällä että,sitten voipi mennä kumpikin pöydästä pois jos ei ruoka kelpaa.eikä mitään herkkujakaan sitten tule..tuo ekaluokkalainen vasta onkin syömistavoiltaan kyllä ihan mahoton,sanoinkin joskus että varsin kana pitää hommata kun murentaa niin paljon..ja auttamattoman hidas on syömään..tyyliin,ekana ruokapöydässä,ja viimosena sieltä lähtemässä..
sitten myös se että aina pitää olla sanomassa että likaset vaatteet pyykkikoriin..eikä tyyliin likaset alushousut puhtaiden alushousujen kanssa samaan koriin ja kaappiin :headwall: :headwall: :headwall:
keräilin tässä kerran isomman tytön alushousu korista varsin viidet likaset pikkarit pyykkiin :/ :headwall: arvatkaa ottiko kupoliin..kyllä sai tyttökin kuulla asiasta..
mutta mikään likanen vaate ei mene oma-alotteisesti likapyykkikoriin,puhtaat,ja käytetyt vaatteet ovat sekaisin komerossa..josta ei ota mitään selvää ennen kuin olet pudottanut kaikki vaatteet lattialle...voi et mie välil kärsin :headwall:
mutta olen huomannut ( ainakin omieni kohdalla) että sata kertaa kyllä kaikista asioista saa sanoa ja välillä rautalangastakin vääntää..niin kyllä ne sitten rupeaa menemään nuppiin..
mutta kun tuntuu niin turhauttavalta..tiedän että miehen ex ei ole mikään talousihme,eikä siivousintoilija niin mitä se huushollin pito siellä on..ja nyt kun lapsetkin ovat noin isoja niin hyö keskittyyvät uuden miehen kanssa vain heihin.(ilmoittanut isännälle varmaan sata kertaa että heillä on nyt aikaa keskittyä vain toisiinsa,kun ei ole pieniä kakaroita) .ilmankos lapset sitten itkeevät ikäväänsä isän luo...
että tämmösiä täällä..taishan tuo sepustus tulla,ja miljoona kirjoitusvirhettä..
mutta nyt taijan lähtee suihkuun..kun kotikatukin kohta alkaa.
niinukka ja vunttunen