Höh, meillä kaatui illalla netti jostain tuntemattomasta syystä, meinasiihan vierotusoireita tulla, minäkö koukussa
Tosin se mokoma yhteys ei kyllä vieläkään ole palannut, nyt ollaan kyläreissulla vanhempieni luona, pakkohan se oli heti juosta koneelle
Vauva on täälläkin muuttanut liikkumistaktiikkaa, lähinnä kauheaa mylläystä ja tunkemista, toukan asennosta ei ole mitään hajua, välillä pyörii edelleen ihan poikittain..aikookohan tämä ikinä asettua lähtöasemiin??
Peräruiskeesta: Mä olen kummankin aikana saanut ruiskeen, toisen aikaan pyysin sitä itse kun supparit alkoi kiristymään, sinällään tyhjennyt ei ole mitenkään ilkeää, mutta kovien suppareiden kanssa pöntöllä istuminen ei ole mitään herkkua :x Tuntui kyllä,e ttä järki lähtee, kun supisteli jo aika kovaa ja pakko vaan istua pöntöllä..ääh! Mutta tosiaan halusin lähinnä siksikin tuon tyhjennyksen, että minulla on ollut kamala ummetus raskauksien aikana, ja olo tosi tukala, olipa suuri helpotus saada suoli tyhjäksi, nyt vaan pähkäilen sitä, ehtiikö sitä sitten saada, jos kotona yrittään kärvistellä mahd. pitkään.
Au, että maha on taas koko aamun ollut ihan kivikova, ja vauva tunkee itseään lantioluita vasten, ei tunnu kivalle
Muutenkin fiilis on kyllä kurja, jos ei tämä olo ei fyysisesti ole hyvä, niin ei mielikään kovin hyvin jaksele, tuli sitten iso yllättävä meno, johon ei mitenkään ole voinut varautua, ja kun muutenkin on tulot mitä on, niin ahdistusta saa aikaan :headwall: :headwall:
Sitten vielä isompi murhe, minun erittäin läheinen ja rakas mummuni joutui sairaalaan ja vaikka ei nyt mitenkään kriittisessä tilanteessa ole, niin iän takia hoitovaihtoehtoja ei hirveästi ole, eli pitää vaan lääkkeillä mennä ja toivoa, että niillä pärjätään. Meni viime yö valvoessa ja asiaa murehtiessa, minä olen muutenkin aika herkkä, ja tämä kyllä saa ahdistamaan. Olen mummusta jo vuosikaudet huoletinut, hoitanut kaikki juoksevat asiat missä apua on tarvinnu, käyttänyt kaupassa ja muutenkin huolehtinut, että pärjää kotona..Tuntuu niin raskaalle, kunnyt joutuu murehtimaan miten pärjää kotona jne..Voi kun tämäkin sattui harmilliseen aikaan, eihän minusta nyt ole huolehtimaan kaikesta. Toki mummulla on muitakin, mutta minä nyt vaan murehdin ja huolehdin :'(
Miehen kanssakaan en osaa puhua, suren vaan yksin, eikä mies näytä välittävän minun fiiliksistä, ei ole aikoihin kysynyt miten jaksan tms..
lhs rv34+6 *kurjalla fiiliksellä*