:wave:
Mamma3 kiitos kysymästä, ihan täällä kotona vietetään tätä iltaa ja varmaan vielä monta muutakin
. Ja hyvä niin, onneksi lähtö ei vielä tullut, oli varmasti tautiin liittyviä kaikki vaivat. Minusta on vielä mukava olla hetki näin tämän masun kanssa ja ilman sitä vauvaakin :ashamed: . Kuulostaapas vähän kauheelta. Ihanahan se vauva on sitten saada maailmaan, mutta minulla ei ole vielä kiirettä
. Oikeastaan nyt tuntuu ihan kamalalta, jos olisi silloin syntynyt... Tätä mahaakin kun tänään taas katselin ja niin raksaalta näytän :heart: , että tuli ihan haikeus! Mä en ole enää kauan tän näköinen ja sen jälkeen en enää koskaan... Apua mä, nyt en saa alkaa yhtään haikaileen tätä olotilaa tai sitten vauvan kasvua :headwall: siis niin kuin kuumetta neljännestä
. Sitä ei saa tulla tai jos tulee, se täytyy kuitenkin unohtaa totaalisesti!! Tämä on meille ehdottoman viimeinen vauva ja siitä se haikeus kai sitten tuleekin.
Niin ja
mamma3 oikein veikkasit, puhti palasi ja oon höyrynnyt minkä kerennyt ja kivasti kaikkea valmiiksi saanutkin. Ihanaa, kun on taas tarmoa tehdä!!! Ja ihanaa, kun koti on kunnossa ja vauvallekin melkein kaikki valmiina. Sänky vielä tuossa sitten joskus... Sairaalakassissakin on jo jotain. Nättejä vaatteita teillä kaikilla,
Topsyn lakit oli tosiaan ihanat ja erilaiset. Mulla on melko neutraalit vaatteet varattuna, mutta kaksi eri bodya, toisessa vaaleanpunaista ja toisessa vaaleansinistä. Voi veljet, kumpikohan niistä sitten otetaan käyttöön?!?
Tänään taas kun tuota sukupuolta pienesti mietin suihkussa, totesin, että nyt
tummaa viivaa mahassa ei ole kuin juuri ja juuri nimeksi. Alkaa navasta ja nousee ylöspäin. Tytöistä viivat oli vahvat, mutta saapa nähdä sanooko se mitään.
Imetyksestä on ollut puhetta. Minulla on aina ollut ajatuksena, että tottakai imetän, jos vain maitoa tulee. Esikon kanssa olin etukäteen asiasta kovin epävarma, koska en todellakaan ole mikään iso rintainen ja mietitytti, voiko näistä saada mitään irti
. Vaan suihkuamalla tuli ja olin ylen tyytyväinen ja onnellinen :heart: . Toinen rinta pääsi vaan aukeamaan tosi pahasti ja haavasta tuli pitkään verta ja kyllä sattui välillä niin, että itku nousi silmään :'( . Jonkinlainen arpi taitaa vieläkin näkyä!! Toisen kohdalla sitten pelkäsin tuota haava-juttua, mutta haavapa ei oikeastaan edes auennut. Ekalla kerralla en tiennyt Bephanteenista ja minun kohdallani se oli ainakin paljon parempi rasva kuin se joku vahva lampaanrasva vai mitä nyt onkaan. Se mitä sairaalassakin sai pieneen purkkiin. Ensimmäistä imetin 8kk, toista 11kk. Ja suuri toive olisi, että ilman pulloa selvittäisiin nytkin!! Minusta se on se helpompi tapa, mutta mielipiteitä voi olla monia
. Nyt rinnat ovat kyllä taas hyvin kasvaneet, mutta
rinnat eivät tihku yhtään niin kuin aiemmissa raskauksissa... Siitäpä heti huolenaihe, jos nyt ei maitoa niin tulisikaan?
Olisikin kiva tietää onko teitä muita kuinka, kenellä ei maitoa ole vielä tihkunut edes muutamaa tippaa?? Pari kertaa olen koittanut puristaakin, eikä siltikään. Luulen, että minulle olisi tosi kova paikka, jos imetys ei onnistuiskaan :'( . Vaan sitä nyt on vielä turha surra. Olisi vain outoa, kun aiemmat kerrat ovat olleet niin hyvät ja varsinkin viimekerrasta jäi ihanat ja läheiset muistot :heart: .
Elza Onnea teille suuresta kotiintulo-päivästänne :heart: !! Se tuntuu vaan jotenkin niin ihmeelliseltä, että jollakulla siellä sängyssä jo tuhisee... Vitsit, miten se tuntuukin niin vieraalta ajatukselta :ashamed: . Ihanalta, mutta niin vieraalta!! Nauttikaa ja toivottavasti saatte sairaalan rytmit säilymään
.
Lopuksi vielä erityis tsempit flunssaisille, toivottavasti hellittää pian!! Ja aika hauska kyllä, kuinka on väellä supistelut vähentyneet... Ja niinhän se yleensä menee :headwall: .
Ja kun en lopettaa osaa, niin peräruiskeestakin vielä. Molemmista olen sen saanut ja haluan nytkin. Olisi niin noloa jotenkin... Esikoista kun synnyttämään menin, olin aivan pihalla kaikesta enkä ruiskeestakaan tiennyt mitään. Se oli olevinaan kanssa jotain niin kamalaa ja kipuisena siinä pöntöllä ei tietysti mukava ollutkaan... Toisen kohdalla kun homman jo tiesi, niin ei tuntunut ollenkaan yhtä inhottavalta. Nyt sitä voi jo vaatia
.
Kutsuisikohan sohva jo...
Rontti ja rv 37. Uskoisko tota.... muka vaivaiset 3 viikkoa!! Ajatelkaa kuinka lyhyt aika!!!!!!!!!!!!!!!