neuvolakuulumisia
eipähän vakiterkkari ollutkaan paikalla,vaan taas jollakin lomalla.no sitten käytiin toisen tätin jutusilla.
verenpaine oli 134/84
painoa oli -1,5kg/kahteen viikkoon =)
pissi muuten puhdas,mutta verta taaskin yhellä plussalla,ei toimenpiteitä.
sf mitta 36cm
(2cm oli kahteen vkoon kasvanu)
epäili että voi olla kuitenkin isompi mitä ultran arvio (2,7kg)
ja n.200g se kuitenkin viikkoa kohden kasvaa..
ja edelleen oli perätilassa.
hb oli 112,pikkusen laskenu ed.kerrasta,vaikka tuota rautaa syönkin.
seuraava neuvola käynti on kahden viikon kuluttua perjantaina.
mikero mulla on ollut nyt rv 26 lähtien neuvolakäymiset kahden viikon välein,kaksi neuvolalääkäri käyntiä koko odotus aikana.rv 10+5 ja 28+5.eikä enää ole lääkäriä tämän odotuksen tiimoilta.
neuvolatäti sanoi että heti pitää lähteä sairaalaan jos tulee veristä vuotoa,tai supistuksia,tai vedet menee..että ei pidä jäädä odottelemaan mitään säännöllisiä supistuksiä,kun se sectio on esissä..(ja ihan kun minä en nyt tota asiaa tiennyt et millo tulis lähteä)
joku sitä mietti että uskaltaako sinne synnytys-sairaalaan soitella.minäkin kyllä ainakin tunnin mietin viime viikon perjantaina että soitanko vai en soita,et onko tää minun asiani niin vähä pätönen että nauraavat minut lankoja pitkin pellolle..mutta sitten mies sanoi että nyt kyllä soitat.ja mie soitin sit.eikä tuo kätilö siellä vähätellyt minun asiaani.
ja sanoi sitten että ompahan huoli pois kun käy näytillä,ja jos vielä lääkäri kattoo niin vielä parempi.kyllä kivi tippui sydämeltä.
onko sitä niin tottunut siihen että mistään asiasta ei sais valittaa,et ittesä tuntee huonoks ihmiseksi jos valittaa..mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä on,tai eteen tulee.
tuutilulla mie sain eilen riivittyä meijän kaikki kukkapenkit,ja ajettua puolet nurmikosta..naapurin emäntä katto vaapukkapuskassa huulipyöreänä et taitaa tuo eukko hullu olla kun tuon mahan kanssa vielä nurtsia leikkaa..ei kyllä tuntunut missään.hiki vaan tuli..joten paitahihasilleen siellä riekuin,et voi tauti tästä saada vaan vauhtia.
tänään erehyin taas käymään kirppiksellä,ja tarttuhan sieltä mukaan vaikka mitä..miehelle sanoin vaan et "elä sano mitään"..sekun päivittelee aina välillä että miten paljon vaavilla on vaatetta..
mies oli viime yönä nähnyt unta että se vauva olisikin ollut poika
mitäs jos se onkin..joku tytön saava saa sitten lahjoituksena hirmu kasan vaaleanpunaisia vaatteita.
mutta nyt täytyy lähtee ettimään jotain ruokaa,on jotenkin huikova olotila.
niinukka ja vunttunen 36+2