kannatutin miehellä tuossa aamutuimaan vaunut sisälle,tai siis ratas osan,kun koppaosa onkin ollut tuolla vaatehuoneessa.ja kokosin nuo sitten tuohon makkarin nurkkaan nököttämään
viritystä piti tehdä ettei kissat ota noita nukkumapaikakseen..laitoin turvaistuimen siihen päälle,ja turvaistuimeen vielä vauvan vaate kassin
yodottaja täällä herkällä tuulella myös..minä jo tirautin itkut aamutuimaan kun hain aamun lehden ja luin siintä etusivulta että 200 lehmän navetta oli tuhoutunut tulipalossa rantasalmella..ja enhän minä ilman itkua voinut sitä juttua lukea..pyyhin vaan vaihvihkaan silmiä,kun mies pöydän toisella puolella istui..
tobsy2 mulle tulee sectio jo automaattisesti kun kaksi olen sectiolla tehnyt,eli ei terkkarin mukaan mitään hätää vaikka vaavi masussa nyt istuukin.perjantaina olis sitten äippäpolille meno,en usko että sen kummempia siellä tekeevät kuin ultraavat ja antaavat sitten sen sectio ajan.(mulla ottaa häntäluu vastaan,vaikka kaikki paikat aukeaakin)
en yhtään osaa sanoa että millä viikoilla olis ruvettu kääntämään jos olis ollut normaali synnytys esissä.
olen huomannut että vaavi ei paina silleen tuonne alakertaan,kun on istuma asennossa,(mutta painaa alamahaa,ja edellistä leikkaushaavaa) edellinen kun oli pää alaspäin niin se painoi tuota alakertaa niin kauhiasti että hyvä jos pääsin sängystä ja tuolilta ylös..ja se on kyllä tosi kauheeta.
ja kipeetä.
mie täällä henkisesti rupean valmistautumaan,miehen lapsien tuloon perjantaina..meillä vanhin tyttö ilmoitti että hän menee perjantaina jonkun luokkakaverinsa luo yöksi..no menköön.
kirpakka pakkas keli olikin aamulla,kohta kyllä on hanskat etittävä käteen,sen verran vilposta tuolla ulkona oli.
onko kukaan miettinyt että mitä ehkäsyä synnytyksen jälkeen?
ite olen pähkäillyt,kun mulle ei mikään oikein sovi.pillereistä tulen kiukkuseksi kuin ampiainen,koko ajan sellanen olotila päällä et vois jonkun kuristaa,mikään ei kiinnosta ei ainakaan seksi
:headwall:
sitten mitään kierukoita ei suositella,kun niistä ei tiedä että sisältääkö ne nikkeliä,kun olen nikkelille allerginen,kortonkia mies ei ole kamalan halukas käyttämään :/
aikoinaan olen kokeillut varmaan neljää viittä pillerimerkkiä,ja kaikista tuli sama olotila.joten noillekkin pitää heittää hyvästit.
no onhan sitten tietysti vaihtoehtona sterilisaatio,jommalle kukummalle..
kuitenkin näitä lapsia kun on tämän vunttusen jälkeen viisi.
mutta nyt taidan lähteä jotain ruokaa väsäämään.
niinukka ja vunttunen 36+3