Hei vaan hei kaikille! :wave:
Täälläkin vaivainen akka
Eilen kävin vähän kaupoilla ja lantio meinasi irtisanoa itsensä lopullisesti. Myös tuo häpyluu kiukutteli todenteolla, taitaa pikkuakka puskea itseään alaspäin ja kunnolla...? Ja myös kummallista alavatsakipua täällä, tuntuu kuin nahan alta olis jotain repeämässä. Painelin sitten alavatsaa ja tuntui kuin olisi ollut mustelma, mies sitten kyykyssä tutki mun vatsan alaosaa ja totesi ettei siellä mitään näy. Mikä lie kipeä kohta sitten?
Vaatteita on taas hankittu vauvalle ja niitä alkaa olla aika lailla. Viikonloppuna vois haalia loput tarvittavat: sitteri, patja sänkyyn, muutamat lakanat, vaipat, pikkusälät, amme ym. Ollaan sitten varmasti valmiina kun lähtö tulee
Meilläkin uusperhe. Oli jotenkin helpottavaa lukea teidän muidenkin uusperheellisten odottajien tuntemuksia ja kokemuksia. Meillä muutama vuos takana tätä kokooonpanoa ja miehen lapsi oli pikkuisen yli 2v kun tavattiin. Siitä asti ollaan eletty yhdessä, mutta edelleen on vaikeuksia ja suurimmat vaikeudet juuri minun ja miehen lapsen välillä. Välillä lapsi sai koko perheen ihan sekaisin pelkillä puheillaan ja käytöksellään. Suurin osa kuitenkin on hänen äidiltään ja mummoltaan peräisin, mutta eihän minun lapset sitä ymmärtäneet millään. Useinhan se "sanansaattaja ammutaan ensimmäisenä"...
Edelleen taistelen hänen kanssaan käytöstavoista, ruokailusta ym. missä hänen pitäisi totella minua. Välillä ihmetyttää että miten muka on voinut juurtua hänen päähänsä niin syvälle ajatus että elää vain isänsä kanssa ja vain isää totellaan. Mun lapsilla ei ole mitään ongelmaa mun miehen kanssa, heille on itsestään selvää että miestä totellaan siinä missä minuakin. Välillä ihan kadehdin kuinka mieheni pääsee niin helpolla ja mulla taistelut hänen lapsensa kanssa senkun pahenee
:|
Jotenkin musta tuntuu että hermostun tuohon lapseen nyt raskausaikana paljon helpommin ja nopeammin. Välillä ei tarvi kuulla kuin se ainainen jokapäiväinen lause: "mitä ruokaa? aijaa, mä en syö, mä inhoan sun ruokia..." Ja mun hermot tilttaa samantien.. :ashamed:
Tuntuu että ei jaksa enää tehdä mitään sen lapsen eteen, kaikkeni olen koittanut ja yrittänyt antaa, mutta ei ole koskaan hyvä. En enää yritä edes niinkuin ennen. Voisin välillä lähettää lapsen indokiinaan ilman paluu lippua.
Koitan kokoajan kuitenkin tolkuttaa itselleni että hän on vain lapsi, mutta silti..
Tuutilulla: minäkin mietin jo viime syksynä aikalisää meidän perheessä, mutta tulin siihen tulokseen ettei yksi lapsi voi terrorisoida tässä perheessä niin paljon, että mahdollisesti koko perhe olisi mennyt.
On tosiaan helpottavaa lukea että muutkin räjähtelee samoista asioista ja ilmeisesti myös "kiidyttävät itsensä siihen tilaan että kiehuvat.."
Välillä puran tuntojani hyville ystäville puhelimessa ja avaudun kaikesta tuohon lapseen liittyvästä ja kummasti helpottaa kun on paasannut puolituntia
Eipä tänne ihmeempiä, kuin ei yleensäkään. Enpä tiedä onko tää äippälomakaan niin rattoisaa. Jotenkin kyllästyttää vaan olla, kun ei kuitenkaan pysty tehdä mitään oikeestaan. Tai siis paremminkin ei pysty minnekään pidemälle lähtemään, koska on niin raihnainen ja isomahainen ettei jaksa enää kantaa palloa kovin pitkiä matkoja + aikoja yhtäsoittoa
:ashamed:
milli&tyttöpötkylä rv 32+3