Oikein paljon voimia teille huonoja uutisia saaneille ja pikaista onnea uuteen yritykseen :hug:
Synttärit on ohi...meidän pikku herra se pelasi silmäpeliä ikäisensä tyttelin kanssa
Kiinalainen horoskooppi pitää hyvin kutinsa...poika on siis rotta kiinalaisittain ja tuon merkin tunnusmerkki on "casanova" jos on poika
Olen pulassa tuon kanssa kun pääsee teini ikään
Ja tuosta verenpaineesta piti kirjoittaa aiemmin jo, mutta olikin tullut asianosaiselta vastaus, jonka olen itsekkin saanut neuvoksi...eli suolaista syötävää tai lakia ja salmiakkia kohtuudella, jos oikein matalaksi menee
Itsekkin harrastan tätä metodia, kun huomaan, että alkaa huimata...venäläisiä suolakurkkuja suukkuun ja jos on tuuria ja kaapista löytyy salimiakki, imeskelen senkin ja jo helpottaa koko päiväksi
Tosiaan, viikot poksui tänään.
Nuo huonot uutiset kyllä saa epäileväksi mielen, mutta eipä sitä auta kuin toivoa parasta ja antaa asioiden mennä omalla kaavallaan. Kun ei itse mitään näille asioille voi. Mutta luottavaisin mielin eteenpäin ja innolla kuitenkin ultraa odotan.
Poika pitää kiireisenä aatokset, joten kokoaikaa en ehdi murehtimaan ja kun sen aika koittaa niin jo kohta mennään nukkumaan
Nyt menen laittamaan itselleni popparia, ihan kuin ei olisi tullut herkuteltua tarpeeksi jo päivän aikana
paapelo+poju+Tiuhti 9+0