Heips!
Talvicille iso kiitos listan päivityksestä!
Sain hieman luettua pitkästä aikaa hieman enemmän mitä olitte kirjoitelleet. Tuosta
juomattomuudesta, niin mie oon kaikille sanonu, että oon tehny uuden vuoden lupauksen, että juon alkoholia vain kerran kuussa (täysi alkoholittomuuslupaus ei menisi mitenkään läpi ). Hyvin on mennyt läpi ainakin toistaiseksi. On vain tullut kommenttia siitä, että minun pitäisi miettiä vähän tarkemmin, että milloin sitten otan (kun siis ystävänpäivän bileissä jouduin kieltäytymään alkoholista )...
Mieliala on miulla nyt pysyny aika "aisoissa". Paitsi mies ei kuulemma jaksa enää kuunnella miun kiroilua vessan lattialta ja koirakin saa välillä osakseen aikamoista huutoa (mitäs ei oo kunnolla
), mutta noin niinkuin yleisesti ottaen itku-huuto-viha-sääli kohtaukset on jääny pahoinvoinnin tieltä pois (ehkä ihan hyvä )...
Tupakoinnista: Meillä mies polttelee "perjantaisikarit", mutta muuten ei onneksi tupakoi (enkä koe, että tarvitsisi tuostakaan luopua, kun kuitenkaan ei polta kotona vaan työpaikalla ). Itsekään en tupakoi, paitsi harvakseltaan jos olen nauttimassa viinaksia...
Sukupuolesta: Itse olisin EHKÄ halunnut tietää sukupuolen, mutta sitten mies oli niin sitä vastaan, sitten päätettiin ottaa yhteinen linja, eikä aikanaan kysytä sukupuolta. Enkä koe sitä kuitenkaan mitenkään erityisen hankaloittavana tekijänä, kun mietin hankintoja, omat mieltymykset on kuitenkin aika "unisexiä" (en siis halua tytölle röyhelöpinkkiä, tai pojalle vaaleansinistä :xmas: )
Kummeista: Meillä on miehen kanssa suuri näkemysero siitä, kuka pitäisi kummiksi laittaa. Mies haluaisi ehdottomasti yhden veljistään (koska kaikki muut sisarukset ovat jo jonkun kummeja, mutta hän ei), mutta mielestäni tämä veli ei ole soveltuva kummiksi, enkä siis aio vain tuon syyn takia hyväksyä häntä kummiksi (PISTE!).
Omaan pahoinvointiin: Nyt on oma olo onneksi sen verran tasoittunut, että osaa jo vähän "arvata", milloin se pahoinvointi iskee. Valitettavasti ruoalla tai millään muullakaan ei oo selvää yhteyttä tähän pahoinvointiin, vaan se voi hyvinkin velloa milloin vain! Oksentaminenkaan ei auta oloon, kuin 15 min...
Takaisin sängyn pohjalle käpertyvä DsariaL ja Masukki 7+1