+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Ovulaatiosta 4 pvää ja tässä sitä mietitään kiinnittymisvaivoja ja raskausoireita ja kaikkee mahollista. Hiljaista on. Ei koske mihinkään, alavatsalla kyllä on sellainen jännä tuntemus ollut nyt eilisestä, mut se nyt on ennen menkkojaki vaikka millanen kivistys. Edellisissä raskauksissa oon aina joskus 10dpo tuntenut lämmön tunnetta alavatsalla, jonka se lisääntynyt verenkierto kohdussa aiheuttaa ja olen tiennyt tärpänneen. Nyt vaan olla hönötetään ja mietitään tissikipuja ja kiinnitysvuotoo ja kaikkee muuta. Pöh.
 
Voi harmi Okaasan ja Ulleli83.. Pahintahan siinä on et kerkee jo toivoa ja jopa uskaltaa olla vähän onnellinen ja sitten tippuukin taas kaivon pohjalle.

Plussaonnea plussanneille!

Paranemisia macy gray ja kiitokset onnitteluista. Ikää vaan tulee. Onko sulla vuoto lisääntynyt vai oliko menkat tosi vähäiset? Johtuukohan teroista?

ON: Eilen siis kävin lääkärillä sen kemiallisen jälkeen, gyne sanoi et vasemmalla puolella näkyi vieläkin suurentuneen keltarauhasen jäämiä, joten raskaana on oltu. Totesi sitten, että voi olla ettei tässä kierrossa ovulaatiota ole. Oon nyt ekaa kertaa testannut ovistikuilla tässä kierrossa (mun kierto on 27) ja tänään kp14 tuli selkeä (?) tumma viiva ovistestiin. Ovistuntemukset on alkaneet jo pari päivää sitten, joten luulin et ovis olis ollut jo, mutta en nyt sit tiiä, kun nuo testit näyttää mitä näyttää. Tänään oikein lorahti valkovuotoa housuihin aamulla ja viekäkin vähän tulee. Tänään pitää oottaa mies rilluttelemasta kotia, menköön vaikka miten myöhään, mutta nyt on saatava simpat sisään!

Osaisinkohan liittää tähän kuvan noista ovistesteistä..



Tuo alin on siis tältä illalta. Tosin kun lääkäri sanoi ettei näytä et tässä kierrossa ovista ois, LH:hän nousee joka tapauksessa, joten tuo ei vielä kerro mitään. Mutta toiveet taas tietty nousee ja sitä rupee itteään tarkkailemaan.
 
Pahoittelut Okaasan ja Ulleli83, toivottavasti seuraavasssa kierrossa olisi paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuisilla mukana :hug:

jiimii82 Burana ja pronaxen kuuluvat saamaan tulehduskipulääkkeiden ryhmään. Eli ei kannata syödä jos yrittää raskautta. Kummatkin lisäävät km:n riskiä ja vaikeuttavat kiinnittymistä. Panadol on turvallinen tässä suhteessa.

Viola30 onnittelut syntymäpäivistä. Tuo kp 14 liuska näyttää mielestäni ovisplussalta!

On: Nyt dpo 9 ja kaikki vähäisetkin "oireet" on kadonneet. Hyvällä mielikuvituksella ja oikein keskittymällä alavatsassa tuntuu kummalta, mutta ainahan sitä jotakin oireita saa kuvittelemalla:p Raskauteen en oikein usko enää, mutta tietenkin vielä toivon kovasti, että olisin väärässä. Kaksi edllistäkin raskautta on ollut kovin vähäoireisia. Rinnat on kuitenkin kummassakin turvonneet aika pian oviksen jälkeen. Huomenna piti testata, mutta en löydä talosta testin testiä! Järkytys.. Luulin että on vielä parikin säästössä, mutta taisin testata viime kierrosta vielä enemmän kun muistin:ashamed:
 
Voi ei Ulleli83 ja Okaasan! :( Voimia molemmille!!! :hug:

MG Mulla taas ne Mammaksin David-liuskat on toiminu hyvin. Tässä kierrossa tuli jopa ihan kirkuvan tummanpunainen testiviiva, eikä kontrolliviivalle jäänyt väriä juuri lainkaan. :) Muissa kierroissa oon saanu niillä vähintään yhtä tummat viivat.

tirpula me jännätäänkin sitten samaan aikaan! :) Mä en kyllä huomenna vielä testaa. Ajattelin, että jos ehkä sunnuntaina. On vaan niiiin tylsä katella sitä tyhjää kohtaa viivan sijaan! Toivotaan, että molemmat mennään rytinällä plussanneisiin! :)

Viola30 no luulis, että ovis olisi tulossa, kun kerta noin hyvät on oireet ja viivatkin bongasit! Toivottavasti miehesi ei ole liian juhlatuulella, kun tulee kotiin! ;)

Tsemppiä oviksen metsästäjille ja kaikille tasapuolisesti PLUSSAONNEA!!! :)

).( Oon ihan tarkoituksella pitänyt vähän hiljaiseloa täällä, koska muuten mä rupeisin ihan varmasti hulluna hourailemaan! :D Aikakin on kulunut hurjan nopeasti ja huomasin, että mähän oon korkeella listoilla!!! :O Nyt siis jo dpo9! Kiertopäivät listalla on 26-32, mutta tässä kierrossa bongasin oviksenkin testillä vasta kp22, joten tämä kierto on jotain 37 päivän luokkaa... Eilen alkoi päänsärky ja väsymys. Molemmat johtuvat tod.näk. Teroluteista... Valkkarin tulo ei ole oviksen jälkeen loppunut ollenkaan ja alamahaa nipistelee aika-ajoin molemmin puolin. Vitsi että vähän alkaa jännittämään! Viime kierrossa en bongannut ovista ja silloin menkat tuli kaksi päivää viimeisen Terolutin jälkeen. Huomenna otan kierron viimeisen Teron. Jos sitä sunnuntaina EHKÄ testais?!?
 
Kiitos tirpula.laitan siis nyt buranan pannaan ja otan dolit käyttöön...onneks ennen viisaudenhampaan leikkausta pitäis olla tiedossa onko tärpänny.. huomasin muuten et mulla on ens vkn torstaina(eli luultavasti dpo1) suun röntgen,eikait siitä mitään haittaa olis...??sori jos tyh,ä kysymys :p
 
Viola30: Minustakin tuo kp14 testi näyttää ihan ovisplussalta =)

tirpula: Mulla on aivan vastaavanlaiset fiilikset ja tuntemukset! Mielikuvituksen avulla alavatsa tuntuu vähän omituiselta, mutta mitään muita oireita ei ole. Tissitkään ei ole pätkääkään arat vaikka kuinka puristelisi ja toivoisi :D Mullakaan ei ollu esikoisesta mitään muita oireita kun todella kipeät rinnat, ja siksi tuntuu etten voi mitenkään olla raskaana ilman tuota oiretta... Mutta toivottavasti ollaan molemmat väärässä =)
 
Viola30 > Eka vuotopäivä oli runsas, mielestäni selkeästi runsaampi kuin normaalisti. Toisena päivänä kuitenkin sitten vuoti vaan tosi vähän (käytin kuppia ja tyhjäsin aamupäivällä laitetun vasta myöhään illlalla) ja tänään sitten vielä vähemmän. Pikkusiteellä olisin eilenkin pärjännyt ja tänään olen ollut ihan ihmeissäni, että tässäkö tämä nyt sitten jo oli. Kai se limakalvo kuitenkin tarpeeksi kasvoi, kun eka päivä oli niin runsas. En sitten tiedä olisiko siellä jotain yritystä ollut. Ainakaan kivut eivät siihen viitannet. Kurkkukipuun otettu Burana vei kyllä poikkeuksellisen hyvin myös menkkakivut pois vaikka normaalisti tekee vain siedettäviksi.

Olen nyt ottanut Buranaa ja Panadolia yhdessä, kun yksin ei tehoa riitä kipua pois viemään. Burana pitäisi nyt saada lopetettua, ettei viivästä ovista. Huomenna vielä otan, mutta sitten yritän pärjätä pelkällä Panadolilla ja Strepsilsillä. Testien pitäisi tulla huomenna tai maanantaina, joten aloittelen sitten ensiviikolla oviksen testailuakin oireiden mukaan. Toivottavasti alkavat pian ja ehdin ovuloida ennen kp15, jolloin pitää taas Terot aloittaa.
 
Oksaan ja Ulleli voimahalit, jotta jaksatte nousta ylöspäin takaisin maanpinnalle :hug:

Viola testaa vielä tänään, mutta kyllä mun mielestä tuo viimeinen testi viittaisi vähän ovulaatioon!

mg Onko sulla oireet jäänyt päälle? josko testaisit vielä varulta, mitä näyttää kun vuoto on loppunut kokonaan...

Omaa napaa sen verta, että lämmöt oli tänä aamuna entistä korkeammalla, 37,09, ja voisin nukkua vaikka vuorokauden ympäri!
 
macy gray En laita kieropäiviä kun tää on se kierto sen km:n jälkeen eli tää on vielä sitä toista yk:ta. Jos laitat listaan ihan niinku oli et yk 2, ilman mitään kiertopäiviä :wave:

Eilen illalla tuli sit ihka oikee räkätauti :snotty: Alko puol 8 aikaan tuntuun et sattuu vähän kurkkuun, no 22 aikaan ol sit jo täys räkätauti päällä. Kahdella pienemmällä lapsosella on myöskin.
Eli ei myöskään tarvinnu viime yönä nukkua. Vuoronperään yskivät ja kohivät ja itkivät. Isäntä juos toisen luona ja mä toisen. Isommassa pojassa ja miehessä ei vielä ole, mut varmasti tulee. Ei tarvi miettiiä et mitä meidän perheessä tehdään pojan syyslomaviikolla...
 
karvatonkoira: Onpa inhottavaa jos loman joutuu sairastamaan... Pikaista paranemista!

ON: Mulla tuli tänään aamulla ruskeaa tuhrua vessassa käydessä ja siinä oli myös pari pientä "riekaletta" seassa (siis ehkä kahden millin kokoisia). Anteeksi yksityiskohtainen kuvaukseni :ashamed: Tein sitten aamupissasta hätäpäissäni Davidin herkän r-testin. Ihan täysin negaa näytti, ei haamun haamua :( Nyt siis kp 24/28-30 eli kyllä herkän testin ois kai pitäny jotain näyttää jos raskaana oisin... Mitähän tämä tuhruilu ja "riekaleet" sitten on? Kemiallinen?

Ovis oli kyllä luultavasti viikko sitten (2 päivää myöhässä) eli tää kierto taitaa olla sen 30 päivää. En saanu ovista kunnolla tikutettua kun Davidin ovistestit ei näyttäny kunnollisia viivoja, eikä mulla ole oviksesta mitään selviä oireita koskaan ollut. Mutta vahvin viiva oli viime viikon torstaina ja siksi oletan että ovis ois ollu viime perjantaina. Jos sitä siis edes oli...

Hyvää viikonloppua kaikille =)
 
JiiMii82: Mä todella toivon, että näin olis.... :) Mulla oli esikoisestakin sellaista niukkaa ruskeaa tuhrua kahden päivän ajan, mutta se tuli vasta silloin kun menkat piti alkaa. Eikä siinä kyllä mitään "riekaleita" ollu... Siks mä tota nyt ihmettelen.

Mulla on nyt koko ajan vähän sellanen tunne alavatsassa, että menkat alkais. Ei siis mitään kipuja, mutta sellanen jännä pieni painon tunne. Toivottavasti ei hanat aukea... No toivotaan parasta, koska toivoahan on aina niin kauan kun täti pysyy poissa =)
 
Hei, Saanko liittyä joukkoonne? :)

Täällä haaveillaan toisesta lapsesta, esikoinen on 15 kuukautta vanha. Imetyksen lopetin helmikuussa-10 ja lähinnä vaan sen takia, että voitaisiin ruveta yrittämään pikkusiskoa- tai veljeä. Menkat alkoivat toukokuussa ja siitä lähtien ihan aktiivisesti yritetty, mutta tulosta ei ole vieläkään tullut :( Ovista olen tikuttanut ja sen löytänytkin aina, peittoja heiluteltu ahkeraan mutta ei ole tärpännyt :(

Esikoinen tuli toisesta yrittämästä, joten usko on nyt välillä aika lujilla. Tietysti samaan aikaan ympärillä kaikki tutut raskautuvat koko ajan ja ovat raskaina jo muutaman kuukauden jälkeen synnytyksestä. Itsekin silloin aikoinani kuvittelin raskautuvani muutaman kuukauden päästä synnytyksestä, kun haluaisimme toisen lapsen melko pienellä ikäerolla.

Tämän kuukauden osalta raskaustesti näytti taas tuttuun tapaan negaa, joten nokka kohti seuraavaa kiertoa. Menkat alkavat luultavasti ensi keskiviikkona ja yrityskerta 6 on sitten vuorossa.

Itse olen käyttänyt Davidin ovulaatiotestejä ja minulla ne näyttävät tosi hyvin oviksen. Olen ruvennut viime kierroissa testaamaan aina aamuisin ja iltaisin. Kiertoni on aika säännöllinen, noin 29-30 päivää.

Itseäni askarruttaa lähinnä se, että kannattaako niitä peittoja heilutella joka päivä vai ainoastaan joka toinen päivä? Kerkiääkö ne miehen siittiöt kehittyä, jos joka päivä on vauvantekopuuhissa? Me ollaan tähän mennessä heiluteltu joka päivä oviksen aikoihin.
 
Sorruin sitten testaamaan taas ihan liian aikaisin tämän illan menojen takia. Mietin että jos kierto olisi ollutkin lyhyempi - siitä huolimatta että ovis oli tuntemusten mukaan viime viikolla. Että taas dpo10 yritin saada plussaa testiin, no eihän siihen tietenkään mitään tullut, edes haamua! :headwall: Mutta nyt ainakin voin hyvällä omallatunnolla juoda ne pari siideriä illalla...
 
Viola30 Kyllä Tuo kp 14 testi kovasti plussalta näyttää! :) Pian pääset piinailemaan:)

Nopsa pyörähdys vaan täällä...
Luen kyllä kaikkien viestit, mutten ole ehtinyt kommentoimaan oikein mitään.
Joten omaa napaa vain pikaisesti..

Menossa siis kp 3 ja Clomifenit aloitettu. Vuoto alkaa olemaan ohi (?), jota ihmettelen. Clomit luultavasti ohentavat limakalvoa sen verran, että vuodot ovat vähentyneet.

Clomeja napsin vielä seuraavat 4 pv ja sitten voikin pikkuhiljaa alkaa odottelemaan ovista. Ajattelin tikutuksen aloittaa tuossa kp 14 tai kp 15 paikkeilla, kun ovis minulla tulee yleensä kp 17-19 clomikierroissa.

Oikein paljon plussatuulia kaikille. Pysyttelen täällä hieman sivussa tässä nyt hetkisen aikaa ja koitan saada aatokset vähän pois kuumeilusta. Eiköhän se ala sitten luonnostaan taas kiinnostamaan, kun ovis lähestyy.
 
Hei kaikille! On näköjään tullut päivitettävää, joten taidan korjailla listan tällekin päivälle. Vähän on menoja ollut päivän aikana, joten en ole ehtinyt kunnolla perehtymään kuulumisiin. saattaa jäädä huomiseen kommentoinnit, sillä väsyttää aika paljon ja miehen kanssa olisi kahdenkeskinen ilta. Taidan keskittyä siihen päivityksen jälkeen. :)

tätimoonika > Tervetuloa! =) Lisäilen sinut listalle, joten tarkistathan sitten tietosi. :) Petipuuhien sopiva tiheys riippunee miehestä, mutta joka toinen päivä lienee varmasti toimiva taktiikka. :) Onnea matkaan plussatuulien kera ja toki myös paljon vauvaliimaa! =)

Ai niin. Piti vielä raportoida, ettei vuoto loppunutkaan vielä. Vähäisesti tihkuttelee, mutta on tuhrun sijaan ollut tänään veristä. Raskausoireita ei mielestäni ole ja lämmöt ovat välillä korkealla flunssan takia. Päivälämpö ennen särkylääkkeiden ottoa oli 36.4 eli normaali, joten varmuustestaamiselle tuskin on tarvetta. Mielenkiinnolla kohti seuraavaa ovista, jonka toivottavasti bongaan myös liuskalla. Ei tuonut posti niitä tänään, mutta ehtivät kyllä hyvin alkuviikostakin.
 
Viimeksi muokattu:


perjantai 15.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp86/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp65/25
miimii10...................kp65/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp58/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp54/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp53/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp42/27.........................2. lapsi....yk3
Millukka.....................kp39/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp35/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp35/31..........27v..........2. lapsi....yk7
Kristen......................kp34/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
iines83......................kp33/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp33/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp30/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp30/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp28/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp27/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp26/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp26/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp25/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp24/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp24/28-30........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp22/27-34
MyDream...................kp22/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp22/?............................3. lapsi....yk1
skumppis..................kp21/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp20/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp19/35............27v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp15/31.............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30......................kp15/27.............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp14/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp14/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp10/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp10/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp9/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp9/32..............27v........1. lapsi....yk2
bluebaby...................kp5/28..............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83......................kp4/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray.................kp4/30..............30v.........2. lapsi....yk12
Okaasan....................kp3/28-30..........33v........4. lapsi....yk8
iloksi.........................kp3/?................28v.........1. lapsi....yk4,5v+
tätimoonika...............kp?/29-30..........................2. lapsi.....yk5
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07, Nuplu



PIINAILIJAT
Mischa10..........dpo19
Hiipu1..............dpo13
Mimmimami.....dpo13/10
tirpula..............dpo10
iines83.............dpo10
An-nie..............dpo10
Kristen.............dpo8
Aawatar...........dpo8
sandemar........dpo6
hemari............dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Väsyttää. Pitäs varmaan lähtee nukkumaan.

tätimoonika, tuo on suorastaan se ikuisuuskysymys näillä palstoilla, et miten usein kannattaa sekstailla. Jos miehen sperma on ok, joka päivä on ok, vaikka monesti sanotaan et jtp ois parempi. Sanoisin et sitten kun projekti on kestänyt pidempään, niin sitten vasta rupeisit noita miettimään :)

Eilen tuli siis ovisplussa kp14/27 illalla ja tänään klo 18 sitten selkeä nega. Eli tänään varmaankin (tai huomenna) on ovis, eilen illalla ja tänä aamuna sekstailtiin, ehkä jos huomenna vielä varmistelis. Dpo 0 tänään siis.

Kamala väsymys iski, pakko lähteä suihkun kautta nukkumaan.
 
Huomenta vaan kaikille.

Omaa napaa tiedossa..

Täällä elellään kp 23, eli mut voi siirtää piinailijoihin. Ovulaatio on ollut lämmöistä päätellen.
Nukahdin eilen kahdeksalta ja heräsin vasta, karseeta väsymystä ollut tän viikon. Se on heti, kun työntää päänsä vaikka sohvalle, niin nukahdan.

Miehelle soitettiin eilen Naikkarilta ja joutuu viemään uuden näytteen. :/ Mies ei kamalasti osannut sanoa, miksi-- vaikka oli kysellyt. Hö sentään.

Karsea selkäkipu eilisestä ja siihen heräsinkin. Mulla murtui 1.5 vuotta sitten onnettomuudessa selkä ja sen kanssa toipuminen kestänyt aikansa ja nyt ollut helmikuusta ihan ok, ja ilman kipulääkkeitä pärjännyt, mutta nyt se on taas kipeytynyt.. :/
 
Tein tänään (dpo 11) CB:n "plussatestin", eli sen missä positiivinen tulos tulee näkyviin plussan pystyviivana. Sain viivanpaikan/haamun. Mun mielestä vasemmalla on jopa ohuen ohut viiva sinistä väriä.. Oireita ei ole mitään, oletinkin testaavani tyylipuhtaan negan. Mites on tytöt, oletteko saanut haamuja kyseisellä testillä??? Kovasti on toiveet noussut, toivottavasti ei turhaan...
 
MiiJane76 > Paljonko sulla on dpo? Lisään sinut sitten piinailijoihin. :)

tirpula > Varovaiset onnittelut! Pystytkö laittamaan kuvaa? Laitanko sinut haamuilijoihin?

Touhukas päivä on nyt meneillään ja alkuillaksi mennään vanhempieni luokse, joten päivittäminen jää iltaan. Meinasin jo tuossa aikaisemmin tulla tekemään päivityksen, mutta pitikin sännätä järjestelypuuhiin. En ehtinyt edes lueskella. Nytkin siis vain pikaisella visiitillä, mutta illalla sitten paremmalla ajalla. :)

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Hieman tihkuttelee vielä, mutta eiköhän se viikonlopun aikana lopu. Halut löytyivät ja toivottavasti jatkuvatkin ainakin ovikseen asti. Jännittää hieman ehtiikö ovis tulla ennen Terojen aloitusta, mutta yritän olla stressaamatta.

Täytyy taas mennä. Mukavaa päivää kaikille!
 
MG - ei sitten niin kuin mitään tietoa. En tikutellut ovulaatiota ja kp 11 oli ultra, jolloin sanottiin, että kypsyttelee siellä. Torstaina olin verikokeessa ja lämmöt nousseet. Eli jossain kp 11 ja 21 välillä luulisin.. :D

nYT 23/31-32.. Viime kierrot olleet tota luokkaa, joten reilun viikon päästä odottelen menkkoja alkaviksi. :)

*MUOKS* Tämä tyttö kyllä tippuu ylhäältä ja kovaa-- olen tänään kehitellyt itselleni seuraavan oireen. Mulla on kohdun kohdilla/sektiohaavan tietämillä välillä semmoinen jännä tunne. Ihan kuin ois vaate kiristämässä ja monesti pitänytkin katsoa, onko paita jäänyt jotenkin jumiin.. Nyt täällä toiveet heränneet pitkästä aikaa, ja ens viikolla iskee taas karu todellisuus, kun täti tulee kylään. Mutta tosi outo toi tunne, sitä on vaikea selittää. Ei siis satu, ei ole supistelua, mutta enempi sellanen painava tunne ja kiristävä paita olo.. :D Ottakaa nyt selvää..
 
Viimeksi muokattu:
Sisa78 toivottavasti vuotoilu olisi kiinnittymisvuotoa!

Tervetuoloa tätimoonika:) Eikö se testi voisi vielä muuttua positiiviseksi jos kuukautiset alkavat vasta ke?

Karvatonkoira eikö se km vuoto lasketa kuukautisvuodoksi ja siten ensimmäinen km-vuotopäivä on kp 1 ? Näin ainakin itse tein viimevuonna tapahtuneet km:n jälkeen.

MG yritin ottaa kuvaa, mutta eihän se mun hailukka viiva siinä näkynyt:ashamed: Teen vielä huomenna uuden testin, katsotaan sitten sitä haamuilijoihin siirtämistä:D Jos huomenna saan taas saman viivanpaikan/haamun, en enää ikinä tee kyseistä testiä. Ihan liikaa antaa turhia toiveita tollaiset kummalliset viivat...
 

Yhteistyössä