+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

iines83 > Tietenkään minä en ole oikea henkilö sanomaan mitä sinun pitäisi tehdä, mutta lääkärillä on varmasti ollut peruste antamaansa ohjeeseen. Jos muutaman kuukauden ohjeiden mukaisella Terolutien käytöllä saadaan hormonitoiminta säännölliseksi (myös sen oviksen osalta), niin sittenhän muutaman oviksettoman kierron "hukkaaminen" on kärsivällisyyden arvoista. Mulla ei kuitenkaan ole kovin paljon tästä aiheesta tietämystä, mutta lääkärin puheista käsitin näin. Voi siis olla, että tuolla oviksen odottamisella viet Terolut-kuurilta toivotun vaikutuksen eli kehon oman hormonitoiminnan normalisoitumisen. Kannattaa kysyä siltä reseptin kirjoittaneelta lääkäriltä, jotta pääsisit plussaamaan mahdollisimman pian. :)

Lämmin kiitos voimia toivotelleille! :flower: Niitä tarvitaan nyt, joten arvostan tukeanne.

JiiMii82 > Plusaonnea huomiselle! Tsemppiä myös terveellisempään ruokavalioon! Itse skarppaan nyt karppaamisen osalta, sillä turvotus alkaa olla ihan kamala. Pudonneet kilot on tulleet takaisin, mutta vaatekoko pysynyt samana kuin pudotuksen ollessa suurimmillaan. :O Positiivistahan se koon säilyminen on tietenkin, mutta ihmetyttää voiko tuo kaikki sitten olla vain nestettä ja miksi sitä kertyy tuollaisia määriä.

Kristen > Toki saat anteeksi. Aina ei hoksaa kaikkea kommentoida, joten en minä tuollaisesta loukkaannu. :) Kiitos, kun huomioit!

Pikku-Saara > Onnittelut! :flower: Päivitän ikäsi seuraavalle listalle :)

Muuta en nyt oikein osaa kommentoida, joten taitaa olla paras kömpiä unille. Hyvää yötä kaikille!
 
Oh, tää väsymys on ihan hirveää! Toiveet onnistumisen suhteen on vielä voimassa, sillä lämmöt olivat tänä aamuna 37,0, kun yleensä ne ovat tähän aikaa 36,6-36,8 paikkeilla... Testit houkuttelevat kaapissa, mutta meinasin ainakin huomiselle odotella, jotta se hormoonin tuplaantuminen kerkeisi oikeasti tapahtua ja viiva olisi edes hitusen selvempi testiajalla :)
 
Tirpulalle onnittelut plussassa, vauvaliimaa ja tarrasukkia. Kaikille haamuilijoille kovasti plussaonnea ja suuret halaukset tädin tai muun epäonnen kohdanneille :hug:.

Kaikkien viestit tuli luettua läpi ja kuvat tiirailtua, mutta täällä on taas tapahtunut niin kovasti viime käynnin jälkeen, että hyvä, kun kelkassa pysyy.

Sitten ).(
Eipä ihmeempää kuin, että täti saapui perjantaina, joten mulle saa merkata nyt kp4 ja samalla yk4 lähti käyntiin. :'( Menkat alkoi vähän yllättäen, odotin niitä alkavaksi vasta nyt loppuviikolla. Tulivat viikon etuaikaan eli dpo:t jäivät tässä kierrossa aivan turhan pieniksi. Ei olisi ollut ilmeisesti edes mahdollista raskautua tästä kierrosta. Mutta pää pystyyn ja kohti uusia yrityksiä. Tuntuu, että vuoto alkaa olla jo niin vähäistä, että pian tämäkin vuoto on loppunut ja päästään uuteen yritykseen.

Lämmintä syys(loma)viikkoa kaikille! :flower:
 
Onnea tirpula:flower: plussasta. Haamuilijoille onnittelut myös, jännää!

Voimia mg ja muut sitä tarvitsevat:hug:

Viulu tänään kp2/28-30. Nyt tosin kierto oli vain 26 päivää, mutta saa olla noin. Jo kalenterista selasin ovispäiviä ja tilasin isäntää kotiin siellä tienoilla:wave: Täytyy tilailla varmaan niitä ovistestejäkin...
 
Heippa kaikille!

Remppapuuhat pitävät nyt niin kiireisinä ettei oikein ehdi palstailemaan :(. Hirmuisesti tekstiä oli tullut, täytyy lukea ja kommentoida vaikka huomenna paremmalla ajalla!

Mutta ON: voisin siirtyä piinailijoihin, perjantaina ovis ilmoitteli itsestään oikein kunnolla ja epäselvyyksiä ei jäänyt :)! Oikealla puolella pistävä kipu koko illan ja valkkaria _t u l i_. Jokatoisen päivän taktiikalla torstaina heilui peitot, harmi vaan ettei pe ehditty kun vietittiin yömme eri paikoissa. Mutta täällä siis dpo 3.

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!
 


maanantai 18.10.2010



KUUMEILEVAT
Mischa10..................kp38/31.............27v..........2. lapsi....yk7
Kristen......................kp37/~40..........22v.........2. lapsi....yk14
MolliMelooni..............kp36/28?...........32v........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp33/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp33/29-35........29v..........4. lapsi...yk4?
HelinäKeiju10............kp30/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp29/31-33.......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp29/27-29........27v..........1. lapsi...yk4
hemari......................kp27/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp27/28-30........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp25/31-32
MyDream...................kp25/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp25/?............................3. lapsi....yk1
skumppis...................kp24/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp23/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp22/35............28v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp18/31............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30.....................kp18/27............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp17/28-30.......28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp17/25-28.......26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp13/32............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp13/30.............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp12/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp12/32............27v........1. lapsi....yk2
bluebaby....................kp8/28.............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83.......................kp7/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray..................kp7/30..............30v.........2. lapsi....yk12
Okaasan.....................kp6/28-30.........33v........4. lapsi....yk8
iloksi..........................kp6/?................28v.........1. lapsi....yk4,5v+
Aawatar.....................kp4/28-35.........33v.........1. lapsi....yk4
skorpioni07.................kp3/31............................2. lapsi....yk2
iines83.......................kp2/32-34........................2. lapsi....yk4
Viulu..........................kp2/28-30......................4. lapsi...yk4
tätimoonika................kp?/29-30.........................2. lapsi....yk5
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
mileon.............................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo22
Hiipu1........................dpo16
Mimmimami...............dpo16/13
An-nie.......................dpo13
Kristen.......................dpo11
sandemar..................dpo9
hemari.......................dpo8
Viola30......................dpo3
vimmu.......................dpo3
kolmannen haaveilja...dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32......31v....2. lapsi....yk5



HAAMUILIJAT
Mimmimami....17.10. ...kp32/29-35.....29v.....4. lapsi....yk4?
Kristen............17.10. ...kp36/~40.......22v.....2. lapsi....yk14




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Annie ja Aawatar :hug:

Siis kääk mä tulen hulluksi! En sitten malttanut pitää näppejä erossa testistä :D
Mutta joka tapauksessa, testiajan sisällä tuli samanlainen viiva, joka eilen tuli testiajan umpeuduttua, vaikka pidätysaika oli lyhyempi! Eli siis hormoonin määrä lisääntyy ainakin toistaiseksi!

Kuvaa mä en tolla meidän kameralla valitettavasti saa enää hyvää, se on ihan romu, mutta kyllä se viiva siellä näkyy! ja 5 min testin teosta...

Missähän vaiheessa sitä uskaltaa alkaa luottamaan, että pieni sinnittelee ja jaksaa? Niin monta kertaa päättynyt heti alkuunsa, etten oikeasti tiedä :( Ja mg ei sitten siirrä mua plussanneisiin, ennen kun mulla on näyttää testi, jossa lukee, että raskaana tai jossa viivat ovat yhtä vahvat :)
 
Kristen > Vahvaa vauvaliimaa ja tahmeita tarrasukkia! :D Nyt sinne plussanneisiin mars, joten viivojen tummumista! Eiköhän sinut tämän viikon aikana siirtämään päästä. :)

An-nie > :hug: Pahoittelut tädin saapumisesta ja voimia pettymyksestä selviämiseen! Yk6 ei ole vielä paljon, joten toivon sinun pysyvän kanssamme kuumeilemassa. Plussaonnea uuteen kiertoon!

Mulla on ärsyttäviä kyseenalaistavia ajatuksia kuumeiluun liittyen. Olen vatvonut sitä ikenien herkkyyttä, itkuherkkyyttä (tässä tilanteessa ei mikään ihme) ja kaikkia pienimpiäkin tuntemuksia. Lämmöt ovat tavallaan normaalit, mutta tavallista korkeammalla. Sen voi selittää flunssalla vaikka kuumeilu ohi jo menikin. Ei ole mitään järkeä testata, mutta silti liuskat polttelevat kaapissa. Onneksi ovistestit tulivat tänään, joten voin niitä alkaa dippailemaan. Jos nyt jo näyttää tummaa viivaa, niin sitten voin harkita r-testin tekoa. Hullua tämmöinen vatvominen, kun tietää ettei raskaana ole. :headwall: Kai minä vain pelkään tätä kiertoa, kun on viimeinen ennen hoitoihin siirtymistä ja kaikki uusi jännittää. :ashamed:
 
Hurjasti onnea Tirpula plussasta!

Ja MG:lle voimahaleja!

ON: Tuntuu että aika on pysähtynyt. Kp 12/32 menossa vasta..no onneksi tällä viikolla on "tekemistä" ns. pientä iltapuuhastelua :D Mutta sen jälkeen ei auta muu kuin odotella pari viikkoa ja katsoa onko työ tuottanut tulosta :) . Tahtoo kaiken nyt ja heti (malttamaton, ei kai?) :headwall: ja yk 2 vasta menossa...saisiko sitä kärsivällisyyttä ostaa lähimarketista?
 
Kristenille vaaviliimaa ja toinen kierros päälle. ;)

Itsellä karsea selkäkipu. Tekisi mieli testata, mutta en anna mielelleni valtaa. Tilailin Mammaksilta muutaman testin (en herkkiä) ja sitten niillä testaan, kun tulee. Eli menenee ainakin torstaihin asti.. Tosin oon päättänyt, etten enää testaile ennen kuin menkat myöhässä, mutta ei se ainakaan oo kovin hyvin aiemmin pitänyt. Mulla kun noita kemiallisia ollut ihan kiitettävä määrä.

Mahassa jotain nippailuja, samanlaista kuin joka kierrossa. Välillä tosin sellaista painon tunnetta/kiristävää oloa alavatsassa (vaikea selittää).. En tiedä, jotenkin en usko raskautuneeni ainakaan pysyvästi. Usko alkaa loppua.. Ens kuussa jo ajatukset ja silloin aukiolotutkimus.. Mutta ainahan mie sen plussan ottaisin mielelläni vastaan, jos sellainen suotaisiin. :)

Hurjalta tuntuu näin reilun 2.5vuotta yrittäneenä, että kolme lasta saanut helpolla-- kaksi jopa pillereillä ja kolmannen yk 3-4.. Nyt ei sitten millään.. :/

Kp 25/31-32(viimeisten kiertojen mukaan).
 
Viimeksi muokattu:
Kaneli: Aika samoissa fiiliksissä sun kanssa, samaa tahtiakin mennään. En mitenkään malttais odottaa ja teen ittelleni stressin aiheesta... Se nyt ei ainakaan auta! :ashamed:

Toisaalta taas joka kerta kun ajaudun näihin malttamattomuusmietteisiin nostan hattua niille, jotka on yrittäny vuosikausia ja silti jaksaa mennä positiivisin mielin eteenpäin.

Kristen: JIIIIHAAA! Kyllä siinä viiva näkyy! Varovasti onnea ja superliimaa!

mg: Tuuhan kertoileen mitä testit näytti, mua rupes jännittään sun puolesta!!! Anteeks utelu jos en oo lukenu tarpeeks tarkkaan aiempia kirjotuksia, mut mistä tiedät ettet ole raskaana?

En tiedä minkälaista surua sulla on ollu tai tulossa... Läheisistä luopuminen, joiden kanssa on päivittäin tekemisissä on ainakin niin rankkaa, että musta tuntu etten selviäis siitä hengissä. Tässä kuitenkin ollaan ja niin latteeta kun onkin niin aika on ainoa mikä helpottaa oloa, ainakin mun kohdalla.

An-nie ja Aawatar: Iso rutistus...

vimmu: hyvä, että vahva ovisplussa bongattu ja hyödynnetty! Sit alkaakin piinaviikot, toivotaan että tuottavat tulosta!!
 
Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle Kristen=) Selkeästihän kaveri on matkasssa ja toivottavasti pysyy seuraavat 9kk.

An-nie pahoittelut tädistä :hug:

MG mulla oli tässä kierrossa samat tuntemukset testailun suhteen ja kuitenkin selkeä plussa pärähti. En oikeasti uskonut plussaavani näin lievillä oireilla, lähinnä ajattelin "oireiden" olevan mielikuvituksen tuotetta. Viikonlopun aikana paleleminen on lisääntynyt hurjasti, kokoajan pitää olla villasukkaa ja ylimääräistä puseroa päällä. Mieskin valittaa, että olen jo ihan patteri:p Samoin janottaminen on alkanut. Koko ajan saa juoda kun tuntuu, että suu kuivuu.

En uskalla siirtyä vielä tältä palstalta pois ennen kuin menkat on selkeästi myöhässä. Toivottavasti voitaisiin poistua isommalla joukolla=)

terkuin tirpula ja pikuinen 3+6
 
An-nie ja Aawatar: Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Kristen: Lupaavalta näyttää!!! Toivottavasti väri vahvistuu vielä haamusta vahvaksi plussaksi =)

ON: Mä tässä edelleen odottelen, että mitä tapahtuu... Tuhruttelu jatkuu, mutta kunnon vuotoa ei vieläkään onneksi näy. Tunne on kyllä sellanen, että täti pärähtää paikalle hetkenä minä hyvänsä. On nimittäin sellanen painon tunne alavatsassa... Jos täti nyt saapuu lähipäivinä paikalle, niin mistäköhän uusi kierto lasketaan alkavaksi? Tää tuhruttelu alkoi nimittäin jo perjantaina. Vai onko kp 1 vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? On tää kyllä ihan omituinen kierto... Enkä tietenkään ole malttanut pitää näppejäni erossa r-testeistä. No negaahan ne näyttää :(

Nyt tosin olen keksinyt itselleni raskausoireen kaikesta tuhruttelusta ja negatiivisista testeistä huolimatta :D Rinnat MUKA hieman aristaa ja turvottaa. Tää on kyllä ihan varmasti mielikuvituksen tuotetta! Hullu mikä hullu :D
 
Gabrielle > Mulla alkoi tavallista runsaampi vuoto viime tiistaina eli kuudentena päivänä Terolut-kuurin jälkeen. Olihan niitä oireita ja jatkui vielä vuodon aikaan ja jälkeenkin, mutta nämä selittyvät muilla asioilla. Huono olo oli lopulta se mikä laittoi minut testaamaan samalla kun dippasin ekan ovisliuskan. Negaa näyttivät molemmat. Ovistestiin piirtyi kyllä selvästi erottuva haalea testiviiva, joten mielenkiinnolla seuraan kuinka se lähtee vahvistumaan. Ovista odottelen seuraavan 8 päivän sisällä eli ovistestissä pitäisi näkyä vahva viiva viimeistään tasan viikon päästä. Hieman epäilyttää tuo oviksen ehtiminen varsinkin tässä tilanteessa, mutta 1-2 päivää enempää en Terojen aloitusta siirrä kierron säännöllistymisen takia. Haluan saada kroppani toimimaan edes vähän paremmin.

Surua aiheuttaa sukulaisen pois meno. Vakavasti sairaasta henkilöstä on kyse, joten tässäkin menetyksessä on se helpotuksen puoli. Silti tuntuu pahalta, sillä aikaa olisi suonut kernaasti enemmän. Parin muun sukulaisen tilanne huolestuttaa myös, mutta jospa heidän aikansa ei olisi vielä. Meillä on pieni suku, joten sureminen korostuu niidenkin kohdalla, joihin ei ole ollut erityisen läheiset välit.

tirpula > Plussanneiden joukkoryntäystä odottajien puolelle minäkin toivon vaikka tämän kuun sakista tipahdinkin jo. Loputhan voi tulla ensi kuussa perästä. :D
 
mg: Kiva, että löyty täältä joku joka käyttää teroja. Mulle gyne määräs ne tästä kierrosta alkaen pitkän kierron takia. Tosin oviksen bongasin viime kierrossa vasta kp26 ja munkin käskettiin teroja syödä kp15-24, joten noin paljoa en voi viivästyttää ovista odotellessa. Oon nyt pari päivää toiveikkaana tikutellu ovista josko se yllättäis ja ehtis tulla ennen teroja. Voiko niiden aikana tulla ovis? Vai odotellaanko sitten vaan seuraavaa kiertoa? Siirtyykö niillä oviskin aikasemmaks? Ja jos et vielä kyllästyny mun tenttaukseen niin kauanko oot käyttäny niitä ja onko toiminu? Sori tää kysymystulva, en vaan tiedä ketään joka käyttäis teroja...

Mullakin on superpieni suku ja siksi menetykset tuntuvat vielä isommilta. Menetin ainoan isovanhemman ketä olen koskaan tuntenut ja jota näin lähes päivittäin, sitä ennen en edes ollu ymmärtäny kuinka paljon se menetys koskee. Edelleen kaipaus on suuri vaikka kipu onkin alkanut vähän hellittää. Paljon jaksamista sulle, onneks se ajatus pikkusen helpottaa, että toisen on parempi olla kun pääsee kivuistaan.

tirpula: Liittyisin supermielelläni sun seuraks sinne puolelle, toivottavasti tästä kierrosta tullaan oikein joukolla!!

SiSa78: Peli ei missään nimessä ole menetetty ennen kun täti oikein todistettavasti tulee vieraaksi! Onhan sitä kaiken maailman valetätejä olemassa ja tuhruttelua ei lasketa! Tsemppiä!!
 
Hei!

Tässä nyt jo useampana päivänä käyny teidänkin pinossa jännäilemässä ja testi tuloksia kurkistelemassa!!! Onnea hirmuisesti plussanneille ja haamuileville! :heart: Haamuja minäkin niissä näen. Pino kiinnostaa sen vuoksi, että itsellä juuri kierukka poistettu kp20 ja ensimmäiset jännäilyt menee vasta kyllä tuonne marrakuulle, eli siis suunnittelen siis marraskuulla plussaavani...:D. Ovis oli tälle kiertoa mahdollisesti kp18-19 ei oikein varmaksi osaa sanoa, koska mulla ovis kivut kestää useamman päivän... syytä en tiedä, mutta sitä ei voi olla huomaamatta. Jos olis tää tauno yrittänyt jonkin verran aikaistaa kierukan poistoa niin olis voinu jo tälle kuulle jännätä. Kyseessä oli siis kuparikierukka. Tässä nyt sitten odotan viikonloppua ja uuden kierron alkua, että pääsee ensimmäiseen yk:n aloittamaan. Eli mä hurraan sitten niitä menkkoja vasta tässä kierrossa. nyt siis kp 25/28-30 ja yk0. Kolmas lapsukainen olis haaveissa.

Kamalasti on nyt huomioinu enemmän nyt näitä loppu kierron oireita kun on lupa periaatteessa raskautua ja jotenkin on niin tuntoaistit herkillä. Mikähän siinäkin on. Aikaisemmin ei paljon muuta oiretta huomioinu kuin kiristyneen pinnan. :kieh: Nyt huomaa, että onhan niitä vaikka mitä ja varmasti tulen ne seuravissa kierroissa sekoittamaan raskaus oireisiin. No täällähän on varmaan lupa seota jo viikko ennen menkkoja...:D.

Tsemppiä kovasti piinailijoille ja tippuneille peukut pystyssä uuteen kiertoon!!!
 
Tervetuloa Leo81!

Kristen nyt mullakin näytöstä jo näkee jotain hailukkaa! Eilen ei vielä erottunut, eli vahvistuu se!

ON: Melkoisen oireetonta täällä edelleen ja jännään ilmaantuuko täti kuitenkin : / Toisaalta taas nälkä on kokoajan ja pari vastustamatonta mielitekoa (kaakao ja suklaa :p) on tullut tänään vastaan. Hyvä ettei kuola valunut, kun yritin vastustaa (ja epäonnistuin)...:popcorn: Aamulla kävin puntarilla ja paino oli viikossa silti tippunut kilon :confused: Kuopusta odottaessa paino nousi ekoilla viikoilla 5kg ja se johtui ilmeisesti tuosta kilpirauhasen vajaatoiminnasta eli nyt sekin menee toiseen suuntaan.

Plussatuulia!!!++++++++++
 
Leo81 > Tervetuloa! =) Lisään sinut seuraavaan päivitykseen. :)

Gabrielle > Syyskuun alussa sain Terolut-reseptin. Tuo silloin meneillään ollut kierto päättyi kemialliseen, joten aloitin kuurin sitten kuun lopulla. Tämä kierto on siis toinen Terolut-kierto. Siinä mielessä vaikutti toimivan hyvin, että kierto tosiaan jäi normaalin mittaiseksi. Aikaisemmin kierto on ollut 19-47 päivää ja ns. normaalimittaisena esiintyessään 32-34 päivää. Ovis mulla on ollut useinmiten kp15-18, mutta viime kierrossa saattoi olla jo kp13 tai sitten kyse oli vain yrityksestä. Odottelin vuotoa jo kolmantena päivänä Terojen lopetuksesta, mutta ne eivät toimineetkaan samalla tavalla kuin menkkojen siirtoon käyttämäni Promolut. Päasia kuitenkin, että kierto säännöllistyi ja että nyt pysyisi siinä.

Jos Terolut-kuuri (eli muutaman kierron ajan käyttäminen kp15-24) säännöllistää kiertoa, niin ymmärtääkseni niin käy myös ovikselle. En ole varma tulkitsinko lääkärin sanat oikein, mutta olisihan tuo ihan loogistakin. Terolut ei kuulemma kaikilla estä ovista, mutta käsittääkseni se on yleistä. Itse ajattelen niin, että pari "hukattua" kiertoa on pieni hinta mahdollisuuksien parantumisesta. Toki toivon ovuloivani silti ja Terojen tukevan mahdollisesti alkavaa raskautta. Ovistuulia! :D

Olen miettinyt hoitoasioita. Meille annettiin "armonaikaa" marraskuuhun asti eli tässä aluillaan olevassa kierrossa epäonnistuessamme siirrymme lapsettomuuspolin kirjoille. Tämä on kuitenkin vasta toinen Terolut-kierto, joten haluan ehkä katsoa vielä sen kolmannen. Sen pitemmäksi aikaahan kuuria ei minulle ainakaan vielä määrätty, mutta sen pitäisi riittää korjaamaan kierto normaaliksi. Alkuvuodesta olisi sitten hyvä aloittaa tavallaan puhtaalta päydältä, jos tärppiä ei ole tullut. Jouluna haluan nauttia tunnelmasta ja rentoutua enkä miettiä hoitoasioita. Lähete olisi kuitenkin siinä vaiheessa jo lähtenyt, mutta voisimme odotellessa jatkaa kuumeilua ilman paineita ja lääkkeitä. Ovis ajoittunee tosin jouluksi, mikäli kierto pysyy 30 päiväisenä eli täytyy sitten saada tehtyä talletuksia. Todennäköisesti nimittäin olemme miehen vanhempien luona joulun ja siellä seinät ovat pahvia. :xmas:
 
Voi paska :'( Tänä iltana on alkanut aika kovat kivut ala vatsalla ja -selällä... Ei ole poissuljettua, etteikö olisi suolistoperäistä, mutta hippasen nyt alkoi pelottamaan! Toistaiseksi en ainakaan vuosa mitään muuta kuin valkoista valkkaria, eli sen puolesta toivoa vielä on, mutta nuo kivut ovat sen verta kovia, että alkoi oikeasti pelottamaan!
Ei siis saa YHTÄÄN innostua, ennen kuin plussa on vahva :':)|

Nyt painun lepäämään, josko kivut häipyisivät ja pieni jaksaa roikkua mukana!
 
Kristen: Mulla on ollut kummastakin lapsukaisesta ihan kunnon menkka kramppeja ensimmäisillä viikoilla ja jatkuvasti pelkäsi, että nyt ei hyvältä näytä. Toivotaan, että siellä samasta kyse!!! Peukut pystyssä täällä!!! :hug:
 
Kristen > Pois ferrarit ja tädit sun ympäriltä pörräämästä! Vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle nyt vaan pikapaketteina, että saatais sut odottajien puolelle! Yritä rentoutua, niin kivut on ehkä siedettävämpiä. Toivottavasti ovat masukin kannalta ihan harmittomia ja vuoto pysyy valkkarina. Olen hengessä mukana, peukut ja ukkovarpaat pystyssä. :hug:
 

Yhteistyössä