++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Tervetuloa myös Enkelinäiti :flower:

Päpsy, juu silloin kun olin raskautunut, niin menkkakivut eivät enää palanneet, raskausoireet vaan sitten alkoivat vähän myöhemmin.

Nyt onkin sitten taas kipuja... yhtä vuoristorataa mennään. Lisäksi menin ronklailemaan kohdunnapukkaa :ashamed: ja se oli pehmeähkö. Hmmm. Mutta varsinaiseen asiaan...

Apteekin testit???? Onko niihin teillä tullut viivanpaikkaa, kun olette testanneet negan??? Mä en ole ikipäivänä saanut testiin minkäänlaisia viivanpaikkoja, vaan ovat olleet aina joko puhtaita negoja tai sitten erotettavissa olevia selkeitä viivoja(myös haamuja). Sellainen nimittäin testiin tänään tuli. Aargh. Yritän nyt sitten heti haulla löytää kokemuksia...
 
Mä oon aina ennen testaillut vaan apteekin omalla testillä,nyt oon höyrähtänyt näihin netin halpoihin liuskoihin.
Mut noita apteekin omia on testattu monesti ja nega on ollut nega ja hailakkakin haamu ollut +++++
Joten lupaavalta kuulostaa!!!!!
 
mä en kans oo saanu apteekin omaan testiaikana mitää haamuja,testiajan jälkeen testin kuivattua siinä saattaa näkyä väritön haamu (juu on paha taipumus ollu kurkistella tuntien jälkeen epätoivoisena testejä vaik tiedän että se viiva tulee testiajassa jos on tullakseen :LOL: )

kertokaa mulle kuin toi lihavointi toimii?

täällä kp 18,löysin kuumemittarin tänään ja nyt oonkin sit ihan pihalla mun oviksen metsästyksen kanssa,joko oon kipeä tai sit mun ovis on menny jo,lämmöt meinaan oli tänään 37,2,ja normaali kierrossa alkulämpö 36,8,oviksen jälkeinen lämpö just 37,2-37.5. hmm.. ei täs muuta mut ku pupuilut on ollu vähän vähissä miehen työkiiretten takia,viimeks kp14.no toivotaan et oon tulos kipeäks,ja pupuilen tänään kuitenkin tuli mies vaikka keskellä yötä kotiin :D

täällä onkin kovasti jo loppusuoralla menijöitä,jänskättää tosi paljon teidän puolesta,plussia kaikille!
 
Vähän päivitystä.. Olin aavistelevani ovista maanantaina: menkkakipua mahassa ja selässä. Ja tietty edelliset pupuilut oli to kun mies vklopun sairas ja ma iltana muksu ei millään menny unille ja lopulta tuli väliin :kieh:
Eli toivossa elän et simpat olisi sitkeitä sissejä ja torstai illalta jaksanu maanantaille.

++++++++ tuulia kaikille!!!
 
Onnea plussanneille :) :flower:
Hitonhitonhitto, mun piti ostaa meiän lähikaupasta, joka on vähän isompi k-kauppa raskaustesti.... Se rfsu:n liuskatesti (Onko jotku niitä kokeillu?? Onko hyviä vai huonoja kokemuksia? )... mutta sitten siellä ei niitä ollutkaan :headwall: :headwall: ja hitto kun olin henkisesti valmistautunu tekee sen aamulla :LOL:
Mutta huomenna siis teen ja hui hui hui et jännitän... huomenna kp kai 31/30-32, on joo ehkä aika aikaista tehdä mut hitto en malta venailla viikkoo :D
Ja tosin jos menkat tulee niin sitten tee testiä :D
Mutta parin päivän kuluessa tulee täältä sit tieto siirrytäänkö kesämasuihin vaiko jäänkö tänne vielä... En toivo liikaa sitä plussaa, kun sit on korkea tipautus muuten :(
 
Hei!

Tässä ihmettelen ihmeellisiä alamahakipuja, ihan kuin olis menkat alkamassa, mut ne pitäisi alkaa vasta reilun viikon päästä. Outoa, enpä oo tällaista ennen kokenut.Pari päivää nyt ollut tällaista, voikun lupailis hyvää...

Noista raskaustesteistä... mä taidan nähdä haamun testissä kuin testissä :LOL: mutta nuo rsfu:n testit näytti mulle ihan selkeetä viivaa testiajan puitteissa viime kesänä. Eikä raskaudesta ollut tietoakaan. Ihmettelin kun menkat ei synnytyksen jälkeen olleet alkaneet ja tein testit, eka ei mitään ja 10min päästä haalea viiva. Menkat alkoi 2viikon päästä.

Mä oon kans ihan testinarkkari. Jos testi on kaapissa se pitää käyttää heti. Aina kun epäilyskin raskaudesta ¨tai menkat myöhässä, testin teen. En ees tiiä montako oon tehnyt, takana kaksi raskautta ja yksi keskenmeno. Se testaaminen vaan on niin jännää :)

Tsemppiä kaikille jännäilijöille
mammuli
 


Vuorovesi..................kp 73/26...............................
Kylkiluu......................kp 57/??................................yk1
Ainoska.....................kp 51/32.................................yk2
Oravannahka............kp 46/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 44/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 44/28-34............................yk3
Ansku-82...................kp 35/30.................................yk10
KS09..........................kp 34/35-44............................yk3
very important baby..kp33/30-40............................. yk2
icefairy.......................kp31/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp31/?................................ ......yk1
päpsy-79...................kp30/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 29/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp29/30.................................... .yk1
Juupeli.......................kp 27/28.....................................yk6
JKVY...........................kp 27/27.....................................yk2
piprane ema..............kp 26/20-30................................yk3
Katinka-82.................kp 23/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 23/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 23/35.................................... .yk1
Bambina....................kp 23/28-31.................................yk2
Vaahtera-82.............kp 22/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 19/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 19/25-31 ................................yk3
erka...........................kp18/28-31.................................. yk
mammuli....................kp18/27........................................
Selmiina.....................kp 15/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp12/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 11/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp10/27-29....................................yk2
MaybeSomeday.........kp7/30 ........................................yk 6
Bebek........................kp 5/41.........................................yk2
pata-ässä..................kp 4/28-30................................... yk 4
Kaapo80....................kp 3/28-37....................................yk6
amati.........................kp1/23-33.....................................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83




Haamujengi:
Oliivitar 9.10.......... kp 29/ 28-30............ yk2




Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2



 
Amati :hug:

Mulla kuukautiskivut jotka oli toissa päivänä,kadonneet kuin tuhka tuuleen....Ehdin jo miehelle kiukutella että alkavat varmaan sopivasti kun vkon loppuna teatterireissua ja sitten oon ihan kipee...
Vaan ei kipua ei vuotoa,päivät täydet,muttei se mitään kerro B)
Nyt ei ole testejä jäljellä,apua :LOL:
viikonloppu menee kiitäen ja jos maanantaina ei menkkoja näy haen ihan oikean testin apteekista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammuli77:
Noista raskaustesteistä... mä taidan nähdä haamun testissä kuin testissä :LOL: mutta nuo rsfu:n testit näytti mulle ihan selkeetä viivaa testiajan puitteissa viime kesänä. Eikä raskaudesta ollut tietoakaan. Ihmettelin kun menkat ei synnytyksen jälkeen olleet alkaneet ja tein testit, eka ei mitään ja 10min päästä haalea viiva. Menkat alkoi 2viikon päästä.
Siis tää on just se mikä mullakin kävi!!!
Testit pongas ilmeisen oviksen ja antoivat testiajan sisällä selkeät haamuviivat vaikken tosiaan ollut raskaana!!!!!!!
Joku joskun sanonut että liuskatestit antavat helpommin vääriä positiivisia.

Mutta hei jos oikeen pilkkua viilataan,on kaikissa noissa puikkotesteissäkin se "liuska",on vaan sielä puikon sisällä(raskaustestejä kokemuksella avanneena :ashamed: )Joten miten sitten se pitäisi ajatella....

 
Huomenta!!!!

.....HAAAAAAAAAAAAAAAMUUUUUUUU..........

Kirkkaassa valossa silmin havaittava, hieman piti tihrustaa :D
Testin tein Raskauskeijusta tilatulla David testillä. hyvä kun housuissa pysyn... Haluaisin heti varmistaa ja vahvistaa, testejä jäljellä liuta :ashamed: Toivottavasti ei väärä hälytys (kp 29/28-30)

Amati :hug: :hug: :hug:

 
Huomenta kaikille tasapuolisesti!
Onnea oliivitar haamusta :heart: Toivon viivan vahvistumista :)

JKVY Mut voi poistaa haamujengistä. Tänään tein puhtaan negan ClearBluella :'(

Nyt jotenkin toivoo, että ne menkat alkais sitte pian niin ei kierto venyis taas 40 paikkeille.
 
Onnea plussanneet ja :hug: sitä tarvitseville.

Eilen aloin tutkailemaan noita kiertoja ennen esikoista, ja totesin, että tärppi kävi vasta sitten kun pari kiertoa oli ollut normaali rajoissa, eli kierron pituus max. 34 päivää. Sitä ennen oli sillonkin n. 40 pv:n kierrot.
Eli siis mut voi siirtää taustailijoihin ainakin siihen asti, että mun kierrot jollain saatais normi mittasiks... Kai sitä voi sieltä taustaltakin kirjotella, jos on jotain kirjoteltavaa...
 
Voi arghhhh! :kieh: Nyt mä sen sanon, Älkää käyttäkö ovulaatiotestejä tai jos käytätte niin älkää ainakaan erimerkkisiä, tulee vaan turhaa päänvaivaa :LOL:
Taas sama homma kun muutama päivä sitten. Aamupäivällä toisen merkkinen testi oli tosi haaleella viivalla ja nyt toisen merkkinen antaa testi viivan yhtä vahvana kun kontrollinkin. Mihin mä enää luotan noissa?! Tää on taas niin PIIP että, just kun aattelin taas tuuduttautua ajattelemaan ,että vauva homma saa nyt olla ja odottaa, mennä omalla painollaan, niin alkaa tuolla lailla taas kiusaamaan.
Noh, kai se on sitten tänäänkin heiluteltava peittoa, ettei ainakaan mahikset mene sivu suun. On se kun noita oviksia on kierron aika useita :LOL:
 
amati voi harmi :hug:

haamuilijoille vahvoja plussia testiin toivon!
very important baby,ilmoitteleppa miten kävi...

ON:täällä kp 19ja oletan nyt et se ovis on menny,tänään on ihan saharan kuivat olosuhteet :D eli positiivisesti ajatellen kierto olis korkeintaan 33päivää tai jopa vähemmän jos ovis on ollut aikaisin,keskimmäisestä ultran päivityksen mukaan olisin testannu jo kp21 silloisen plussan. epäilen kyllä et oon tulossa kipeäksikin,tänään verikokeessa tulehdusarvot oli normaalirajan yläpäässä 9,2,ja aamulämmöt 37,45 mut voihan sitä toivoa et nää kaikki liittyy raskautumiseen :LOL:

KS09 juu olipa siinä testiä kerrakseen,varmaan ihan hyvä vinkki et käyttää yhtä merkkiä vaan :D mut mies on varmaan mielissään kun pääsee pupuilemaan,se onkin varmaan joku sen salaliittoteoria,se on manipuloinu ovistestejä että pääsee vällyjä heiluttelemaan :LOL: joo ei vaan,oon ite tota testailua aikanaan harrastanu ja en tullu hullua hurskaamaks joten päätin suosiolla lopettaa ja keskittyä vaan rahottamaan raskaustestifirmoja.mikäs kp sul olikaan menos? sori oon laiskimusmaximus enkä jaksa selaa listaa ylöspän..
 

Yhteistyössä