LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 14

ja meiän poju hikoaa koko ajan melkeinpä..yöllä potkii het peiton pois jos erehtyy päälle laittamaan mut jos viekus nukkuu nii peitto pysyy päällä :D ja testailiat alkakaa ilimotella jo ilmeisesti plussaa tullu ku ette oo virkkana mittää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
En tiiä huomasitko tuolta puolenpäivän paikkeilta,kun kerroin ton naikkosen nukahtaneen tänään ihan kesken kaiken lihasoseen syömisen :LOL: Reppana :ashamed:

Ja taas mä kyselen näitä hikijuttuja mutta hikoileeko teidän vauvat yöllä?

Miä kerran syötin Kiiaa niin että tyttö istu sylissäni ja ihmettelin että ei tuo oikein syö :eek: Tätini oli pöydän toisella puolen ja vilkas tyttöä ja tuumas: Ihmekös tuo on ettei syö, sehän nukkuu! Äiti yritti lappaa nukkuvalle lapselle ruokaa suuhun :ashamed:

Hikoilusta miä en ole yöaikaan hikoilua huomannut mutta noilla pojilla oli pienenä AINA jalkaterät märät jos sattui olemaan potkarit ja sukat päällekkäin. Vieläkään ne ei sukkia jalassa sisällä pidä vaan nykivät heti pois kun on mahdollista

 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
:attn: Laihispoppoo! :attn:

niinukka, tiipii ja näkymätön ninni: oletteko vielä listassa mukana?

DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta -700g, nyt 64kg
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 68,5kg*
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +400g, nyt 84,8kg*
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta +/-0g, nyt 78,5kg
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 74,4kg*
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72kg
:ashamed: Alotin uudestaan.. Pääsi ryöstäytymään käsistä välillä. :ashamed:

Nyt viikkopudotus -800g. Ja paino tällä hetkellä 68.1kg. Eli nousi vähän tuossa välillä, mutta päätin viime maanantaina, et nyt on pakko ottaa taas niskasta kiinni itteä. Miehen veljen häät on toukokuun alussa, ja siihen koitan vähän laihtua.

 
Minäpä tilasin uudet imetysliivit :) Sairaalassa (KYS) ollessa huomasin että odotusaikana ostamani imetysliivit eivät olleetkaan niin istuvat :kieh: onneksi myivät osastolla carriwell comfort liivejä joita ostin muutamat. Nyt tilasin muutamat lisää, sillä ovat ehdottomasti parhaimmat liivit ikinä :D (..näitä kotiäidin pieniä iloja, uudet imetysliivit :LOL: )

Mammoliino Älä suotta pahoita mieltäsi jonkun "kuivan kesän oravan" niuhotuksesta..joskus tuntuu että mitä "kuikelompi" ihminen sitä hanakampi antamaan ohjeita laihdutukseen. Tottahan se on, että ylipaino lisää riskiä sairastua erilaisiin sairauksiin, mutta kun se ei auta että siitä joka välissä saarnataan..eiköhän nämä ole jokaisen tiedossa samoin kuin se että kuinka niistä kiloista pääsee eroon (siis teoriassa :whistle: )
Itse olen asennoitunut niin, että itse kiloni kannan joten ei voi vähempää kiinnostaa mitä joku niistä on mieltä. Harmittaahan se, että ei löydä niin helposti vaatteita, mutta vielä ei ole tarvinnut lainapeitteellä asioida :LOL: ja toki ymmärrän oman ulkomuotoni enkä esiinny kesällä pienissä bikineissä rannalla, lyhyissä shortseissa tai napapaidassa :LOL: :LOL: ja kunhan tuo imetys on ohi voin paneutua paremmin siihen painonpudotukseen, mutta tarkoituksena ei sittenkään ole tiukkapipoinen touhu, sillä pitäähän elämässä olla jotain iloja...
 
:hug: Pikkumyy, Tilda, Tuuti ja Mammoliino, myös Henkka... ja ketähän vielä :) . Pikkumyyllä rankaa pohdintaa. Tildan koiraa piti jo eilen kehua. En koiraihmisiä ole laisinkaan, enkä muutenkaan eläinihmisiä, mutta tuo koira oli kyllä suloinen. Harmi kun kävin köpelösti. Mites se palauttaminen, eikös matka ollut hurjan pitkä vai muistanko ihan väärin... Tuuti, miten aloit epäillä allergiaa tai miten selvisi siis? Meillä taas tän päivän syömisten jälkeen iho ainakin hetkellisetsi punottui vatsasta ja selästä... hmm... Mammoliino, olipa sulla ikävä kokemus :( . On se niin väärin, kun toisilla painoa kertyy ihan eri tavalla kuin toisilla :/ . Itse olen kamala herkuttelija, varsinkin nyt taas joku vimma ihan päällä (Heidinkin herkuttelut huvitti, lähinnä kai siksi, että kiva kun joku muukin...), mutta minulla on se onni, että kiloja ei tule kovin helposti lisää. Nyt kyllä huomaa iän myötä, että jos sama tahti jatkuu ja liikunta on vähäistä, niin kyllä sitä sitten alkaa kilojakin kertymään. Mutta eihän tällanen syöminen ole terveellistäkään! Hitto, mä vaan tänäänkin oon ravannut pitkin kaappeja ja vähän väliä jotain suussa :/ , hampaatkin tällasesta kärsii!! Mulla ei vaan nyt oo jotenkin voimia vastustaa ja oon ajatellut (hyvä nyt puhua), että imetyksen ajan näin ja sitten täytyy saada itseä niskasta kiinni. Nyt tuo imetys vie kumminkin jotain ja kai väsymykseenkin sokeria olen tottunut syömään. Mulla on ainakin selvästi joku addikti, jos oon vaikka päivää menossa tai kylässä, missä ei kokoajan napostella, niin kotona mulla tulee heti sellanen olo, että on alettava napsiin kaikkee :eek: , siis oikeesti tuntuu, että on joku puutos :ashamed: että ihan kuin ei ilman enää kauan jaksais tai jotain vastaava. Menee siis oikeesti jonkun riippuvuuden piikkiin. Ei helppoa ei! Mites Henkalla poju jakselee?

Voi että huvitti tuo Millin Sara :LOL: :LOL: .

Ai niin ja :hug: myös Katjannalle kitisevän pojan kanssa :| .

Ja YOdottajalle myös, vai haukkuu ruuat ja muuta :( ...

Mitäpäs sitten... Tänne ei kummempia. Kukkakaali-peruna uppoo välillä paremmin, välillä huonommin ja päärynä on sitten niin herkkua että. Ollaan pari päivää päärynää maisteltu ja tänään niin halukkaasti sitä veteli, että menin ja annoin koko purkillisen :eek: . Ei kai olis ehkä vielä ihan niin paljoa pitänyt... Tuntuu tosi hitaalta muuten tämä tahti, että yks ruokalaji per viikko |O .

Mulla on toinen nänni rikki :ashamed: :'( . Sattuu ja huomasin, että vauvan suupielet oli punaiset :eek: ja paidan helma kanssa . Hitto vie, toivottavasti umpeutuisi nopsaan!! Kuinka se nyt vielä on noin mennyt :/ . Äskenkin siitä kumminkin syötin... Ei onneksi tainnut mitään suuremmin nyt tulla, vaan mistä sitä varmuudeksi tiedän, siltä näytti :/ . Niin oon tässä siis tuttina vissiin toiminut, ettei paikat kestä :whistle: :ashamed: :( .

Mutta eipä nyt kai muuta, jos käväsisin kerhon puolella vielä katsomassa ja jatkaisin sitten syömistä |O . Meillä muuten viime yönäkin vain kaksi syöttöä :D
 
Niin ja meillä kans välillä yöllä hikoillaan... Ja auton istuimessa kans välillä ja tänään oli aika kostea tyyppi vaunuista tullessa... Alkaa oleen tosiaan vaikee miettiä, mitä ulos päälle laittaa. Ja mitä liinaan, jos tuuli kumminkin käy jne... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mama mä en ees tienny et kysillä ois ollu tarjolla liivejä :eek: hitto vie ku omat ei mahtunu ja tisulit ol niin kippet et ei kärsiny kävellä ja auta armias jos paita kosketti niitä,huh huijaa..
Meijän huoneessa oli hoitopöydän luonna ilmoitustaulu, josta bongasin ne :D ..onneksi

 
Mammoliino, kukas teillä on terkkana? Meillä vaihtui samaksi kuin minun odotusaikana. Aluksi oli kaima parin kuukauden ajan.

Ja sitten antaako kukaan korvikejauhetta? Voiko sitä tehdä valmiita satseja jääkaappiin? Paketin kyljestä saan sellasen kuvan että ei, mutta muistelen jostain lukeneeni, että joku tekee esim. päivän tai yön satsit valmiiksi.
 
Leya Meillä käytössä neocate korvikejauhe,eikä sitä saa tehdä valmiiksi kaappiin..ei säily ku sen tunnin sekotettuna. Ja sellanen käsitys mulla,et kaikissa jauheissa samat ohjeet. Eli en varmaan lähtis riskeeraamaan!

Tää mamma painuu nyt nukkumaan. Huomenna taas ton melinan kans lääkäri reissu :kieh:
 
Mut varmaan jo kohta unohdetaan kokonaan kun nykyisin tänne niin harvakseltaan kirjoittelen... mut oon taustaillut kyllä ahkerasti.

Ihan ekaksi Mammoliinolle
:hug: - ihan tyhmä neuvolantäti sulla. Ja upeasti kyllä kirjoitat ja ilmaiset tuntojasi!

Ja Veetille ja äipälle pikaista paranemista halausten kera.

Millin Saran
nukahtamista täällä nauroin - en pysty kyllä meille vastaavaa tilannetta kuvittelemaan...tuo on tällähetkellä niin ruuan perään :)

Ja Tuutilulla haleja sinne - miten ihmeessä tuo tieto allergiasta saattoi tulla sulle vasta nyt... noi TK:t on kyllä joskus ihmeellisiä laitoksia.

Harrastuksista täällä on tänään ollut puhe. Me Hilman kanssa harrastetaan kyllä kovasti kaikkea, mutta aina mennään neidin ehdoilla. Jos takana on huono yö ym. niin sitten jäädään ihan suosiolla kotiin. Hilma nauttii varsinkin muskareista kovasti - näin maanantaisin meillä on aina vauvamuskari, jos kaikki on paikalla niin vauvoja on 6 kappaletta ja tietysti äipät. Ihana ohjaaja ja intiimi tunnelma - siellä kyllä rentoutuu sekä äiti että tytär :)

Varpaat löytyi meillä viime viikolla ja niitä nyt sitten lutkutetaan onnesta soikeana. Kääntyminen onnistuu hienosti mahalta selälleen, mutta toisinpäin kääntyminen on vielä todella satunnaista. Viikon verran oli aika levottomia öitä, kun varpaita yritettiin syödä unissaankin..

Tänään käytiin pariinkiin otteeseen pitkällä lenkillä auringonpaisteessa - oli ihanaa. Opinnäytetyö alkaa täällä olla valmiina, pientä hiomista vielä - mutta esitarkastukseen lähtee tämän viikon aikana :) Mä olen niin ylpeä itsestäni :)



 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuuti, miten aloit epäillä allergiaa tai miten selvisi siis? Meillä taas tän päivän syömisten jälkeen iho ainakin hetkellisetsi punottui vatsasta ja selästä... hmm...
Jesperillä on allergioita epäilty jo pitkän aikaa. Montakohan kertaa on vasta-aineet otettu, monta ja kerran prick-testit. Ne ei vaan ole näyttäneet kuulemma mitään. (Paitsi se 5v takaperin otettu :kieh: oon muuten vieläkin siitä äkäinen kun ampiainen).

Tuolle pojalle ötökköjen pistot aiheuttaa jumalattomat paukamat ja valehtelematta korva kerran turposi kaksinkertaiseksi ja jalkapöytä samaten niin kovin ettei kenkä mennyt jalkaan :/ Zyrteckiä ja Ataraxia on mennyt vuoskaudet aina kevät-syksy aikaan. Pojalla silmät kutiaa, nenä valuu jatkuvasti ja nykyään pientä lämpöä on noussut iltaisin todella usein. Silmien kutinan ja ihottumien takia taas mentiin lääkäriin vinkumaan testejä ja pyydettiin tabl. muotoinen lääkitys. Koska ne makeat litkut veivät Jepeltä maitohampaat ja haluan suojella noita ehjiä rautahampaita.

Ihottumaa tuolla on selässä, sellaisia epämääräisiä länttejä siellä täällä niin kuin reisissäkin. Posket täynnä karheaa "kovaa" näppyä jotka välillä punoittaa tosi rajusti.

Se ollaan ihan ite huomattu että pähkinäpensaan kukinnan aikana meillä on varsinkin aamuisin pojan silmät täynnä "hiekkaa ja tikkuja" pojan omien sanojen mukaan ja niitä tuo pesee jatkuvasti. Että liekö muutakin oisi kuin maitoallergiaa... :/

Ai niin, maitoa epäiltiin jo pienenä vaippaikäisenäkin. Kakat kun tuli ja jos sitä ei heti huomattu niin pojan iho "paloi" pyllystä ihan vesikelloille ja joskus saattoi tulla peukalon pään kokoisia verta tihkuvia alueita :'( Varsinkin ripulin aikana. Se oli kamalaa :'( Poika itki kun piti pestä pylly ja äiti itki kun näki että toista sattui mutta pakko oli... Maitoaltistus on tehty joskus muinoin muttei ollut KOKSin mielestä tarpeeksi rajut oireet jotta maito olisi pitänyt kokonaan jättää pois :headwall: :headwall:

Jotenkin tällee jälkeen päin kiroaa itteään ja omaa tyhmyyttään kun uskoo mitä lääkärit sanovat :headwall: :ashamed:
 
ihan epistä ettei mulle oo liivejä annettu :kieh: mut sain sitä taivaallista lampaan villa rasvaa :LOL: se kyl autto tosi hyvin,ainut että paita oli rasvassa tisujen kohdalta :LOL: ja hitto vie ku ukon kaa käytiin siel alhaal kaffella nii yks mummo kysy hississä koskas sulla on laskettuaika :LOL: mä sanoin et juu 2päivää sit sain pojan :LOL:

täällä on kans yks hirmunen herkku suu,koko ajan tekis mieli napostella jotain :ashamed: mut ei mulla ois painoo tarve pudottaa mut haluun päästä mahdollisimman lähelle lähtö painoo ennen raskautta et ei tartteis koko vaatekaappia uusiks pistää..entiset farkut jumahtaa jo polvien kohdalla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Ja sitten antaako kukaan korvikejauhetta? Voiko sitä tehdä valmiita satseja jääkaappiin? Paketin kyljestä saan sellasen kuvan että ei, mutta muistelen jostain lukeneeni, että joku tekee esim. päivän tai yön satsit valmiiksi.
Meillä joskus käytetään. Valmiiksi en niitä ole tehnyt mutta nopeuttanut tekoa esim illalla laittanut yö ja aamupullot valmiiksi niin että jauheen on mittannut toiseen pulloon valmiiksi ja toiseen veden. Sitte kipannut veden jauheen sekaan jne. Ei ole kesken unien tarvinnut alkaa mittailemaan mitään :) Oikeestaan silloin kun jauhetta on käytössä teen pari satsia valmiiksi tuolla periaatteella. Nopeuttaa h-hetkeä :D
 
tuutis tiesitkös et ataraxia käytetään myös unilääkkeenä?mulla on kans jumalattomat allergiat keväisin,sekä saattaa kotonakin ihan yhen äkin allergia kohtaus tulla vaikka ei oo mitään uutta syöny tai koskettanu..mä käytän clarityniä,auttaa mulle paremmin ku zyrtek,en voi välttämättä mennä edes kukkakauppaan jossa on paljon erilaisia kukkia,tulee jumalaton kohtaus..ja mä oon kans kaikille herhiläisille ( :LOL: ) allerginen..turpoo tosiaan kaksinkertaseks just esim.korva ja silmä muurautu kerran pariks päivää umpeen ku pisti ohimoon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
Ja Tuutilulla haleja sinne - miten ihmeessä tuo tieto allergiasta saattoi tulla sulle vasta nyt... noi TK:t on kyllä joskus ihmeellisiä laitoksia.
Sitä miäkin oon ihmetellyt ja pähkäillyt ja motkottanut lääkärille. Vaikka eihän se sen vika ole kun ei sama lääkärikään ole kuin aiemmin. Miä oon miettiny niin että josko silloin aikoinaan ei vaikka ne tulokset oiskaan ollut valmiita ku ne on mulle kerrottu ja siks tuo ois jäänyt kertomatta.. Tai mistä sitä tietää mut ihmeellistä tuo on. Miä ite oon kyllä taatusti niitä soittanut kun koko ajan oon toivonut että joku syy löytyisi.

Miä en ymmärrä sitä periaatetta että lasta lääkitään ja oireita yritetään helpottaa muttei yritetä edes selvittää oireiden aiheuttajaa :headwall: Toi nimittäin tuntuu välillä olevan tk:n kanta
 
Hui hui...sattupas pelottava tilanne tuossa aiemmin illalla. Iskä oli pojan kanssa kylvyssä ja ykskaks kuuluu hirveä rymähdys, jonka jälkeen iskä alkaa huutaa herrajumalaa ja poika alkaa itkemään hirveesti. Kylpyammeen jalat oli yhtä-äkkiä vaan pettäny alta ja poika ammeineen rämähtää kohti lattiaa...ukko sai justiin kiinni sen verran että se lattiaan tömähdys ei tullu niin vauhdilla. Hittolainen että säikähettiin kaikki, pikkasen se varmaan kerkes vettä hörpätä kun luiskahti sinne ammeen pohjalle, mutta tais ne sukellusrefleksit sillä kertaa toimia kun eihän tuo ainakaan kakostellu ja itkultaankin rauhoittu äkkiä. Taitaapi joku ottaa huomenna vähän puhelua lastentarvikkeeseen...eihän sieltä mitään uusia rikkinäisten tilalle saa, mutta kuhan edes tiedoksi että voi niinki käydä. Kyseessä oli ihan uudet cam-merkkiset ammejalat, ja kalliitki oli kun mitkä..

Oikeestaan nyt vasta sai sellasen ensi kosketuksen siihen miltä se tulee tuntumaan kun lapselle sattuu jotain, sehän sattuu äidille vähintään yhtä paljon...ja nythän niitä kolhuja alkaa vasta tulemaan kun kasvetaan ja lähetään liikkeelle. Tässähän ei onneksi mitään kummempaa sattunu mutta katastrofin ainekset oli ilmassa, toivottavasti en näe yöllä painajaisia, vaikka tokihan sitä varmaan tulee mietittyä vielä monta kertaa...

Tää yrittää nyt nukkumaan, jospa sais nukuttua yhtä hyvin kun viime yönä niin jaksaa olla virkeenä... :hug: kaikille ja :wave:
 
dogtor tiesin :) Tosin ei meillä poikaan se tehoa :LOL: Meil on joskus Jesperillä ollu jumalaton sarvi otassa ja miä luullu et on lyönyt päänsä mut tarkempi tarkastelu on osoittanut siihen jonkin pistäneen. Miä pelkään yli kaiken että ampari pistää jompaa kumpaa poikaa :ashamed: Meil nimittäin Daniel reagoi samalla lailla ötököihin ja sillekin on Zyrtec pullo :/ Liekö Kiia on seuraava? Miä ite saan ja isoja paukamia tosin en noin pahoja
 
Tuutis: Kasvaako Jeppe ihan normaalisti kuitenkin?
Mehän ollaan menossa nyt 8.4. mean kanssa lääkärille joka hoitaa suolistopuolen asioita/allergia asioita sekä ravitsemuspuolta, pitäisi olla joku todella hyvä lekuri kuulemma. Saatiin siis silloin lähete tälle lääkärille,kun Mea joutui pääsiäisenä sairaalaan. Meahan on ollut maitoallerginen pienenä ja allergia vasta todettiin 1vuotiaana. Alkuun oli ripulilla, mutta muuttui sitten ihan kamalaksi ummetukseksi. Myös kummallista turvotusta tuli kroppaan ja kasvoille, mutta ei ikinä iho-oireita. Todettiin suolistoperäiseksi maitoallergiaksi. Meni sitten ohi reilu 2vuotiaana, eikä enää oireillut mahallaan maidosta kun sitä pikkuhiljaa alettiin käyttämään. Kuitenkaan ei ole ikinä tykännyt maidosta juomana tai maitotuotteista, suklaa kyllä menee. Niin sanomani piti(kun nyt oikein epäselvästi selitän... :whistle: ), että tämä lähetteen laittanut lääkäri totesi epikriisissä joka tuli pääsiäis sairaalareissusta, että me vanhemmat toivomme että lapsi tutkittaisiin ettei ole mitään imeytymishäiriöitä, koska lapsella on ollut aiemmin maitoallergiakin..jne. Mulle tuli sellainen olo että voiko Mealla vielä olla maitoallergia??! :eek: Jos hän ei osaa kertoa että kipua tulisi masuun tai jos vaikka on tottunut siihen. Jostain luin että kehitysvammaiset eivät osaa kertoa jos on jotain kipuja, jos ne ovat aina olleetkin ja pitävät niitä ns. normaaleina :( No mutta vihdoin ja viimein päästään asiaa selvittämään. Toivon tosissaan että ei olis mitään maitoallergiaa täällä tai ylipäänsä mitään muutakaan :| Vaikka pakkohan siellä on jotain olla pielessä kun paino ei nouse ja vatsa siis toimii liiankin usein, tosin ei nyt parin viikon aikana kun on ollut lähes ilman maitoa (mun testi...). En tiedä onko tolla maidottomuudella yhteyttä tuohon vatsan toimintaan?
No mutta kerron varmaan sitten lisää kun ollaan käyty siellä lekurissa 8.päivä. =)
Alkaa taas mennä mun höpinät muille maille vierahille.. :ashamed: =)
 
oliiviaa unohdin onnitella suoritetusta urakasta :flower: :hug:

äitivaan
onneksi ei sattunut mitään :hug: Miä ja just viimeksi pimua kylvettäessä ajattelin et pitää kohta siirtyä isoon vannaan. Kuinkahan paljon painoa ne jalat kestää? Kun ajattelee että lapsi jo itessään painaa ja sitten se vesimäärä... Mut tuon teijen kokemuksen jälkeen taitaa meillä jo seuraava kylpy olla isossa vannassa
 
Täälä kans yks herkkuhirmu...musta ei sitä painosta huomaa mut itteeni tää vaivaa ihan kamalasti.Siis mähän en voi olla ilman herkkuja päivääkään..para-aikaa popsin karkkia :ashamed: aina mä päätän et alkaa karkkilakko kun käyn hampussa tms mut en pysty pitään sitä sit millään.Ja sit kauhee morkkis..Millä mä pidän pojat erossa herkuista kun ite vedän niitä aamusta iltaan,joskus yölläkin :ashamed:

No mut :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Sit asiasta kukkaruukkuun..saakos kenenkään isommat lapset raivareita??Ja millasia?
Mä alan epäileen tosissaan et nuo Peetun raivarit ei oo ihan normaaleja :ashamed: siis kun herra sai TAAS viime yönä 01 aikaan kauheen raivarin.Ja päivisin kun saa niin heittelee tuolit kumoon jne.Seinissä lommoja kun on jotain leluja heitelly. aina vaan neuvolassa sanottu et kuuluu ikään ja on ihan normaalia ton ikäsen käytöstä..Ja näähän alko jo kun Peetu oli 1v.
Kohta on 3v neuvola ja otan kyl asian esille kun on nyt kerrankin kunnollinen neuvolantäti meillä. Anto mulle viime kerralla tollasen mieliala lomakkeen et miten mä voin :)
Pessi nukkuu matkasängyssä mun huoneessa kun Peetu ihanainen kävi puraseen veikkaa sormeen kun veikka nukku. Tää oli nyt toinen kerta..Ennen ei oo siis Pessille mitään tommosia tehny...alkaa meneen hurjaks tää touhu.
Mut noi Pessiin kohdistuvat mä ymmärrän kun on varmasti mustasukkanen kun oon joutunu oleen niin paljon Pessin kans ku sille tullu hampaita niin on ihan sylivauva ollu.Mutta noi raivarit menee yli hilseen..tai on menny jo kaks vuotta.

Nyt taidan käydä savuilla kun on parveke hienoks putsattu,kesäfiilistä oli ilmassa tänään ;)
 
äitivaan hui kamala sentään..onneks ei sattunu mitää..

kerhoon laittelin kuvia jos ne tien sinne löysi kunnes piituli ne hyväksyy..

mä tiiän yhden äidin jonka pojalle oli ataraxia annettu just johonki ihottumaan tai jotain,nii se anto sitä muillekki lapsille et nukahtaisivat :eek:
 
Ainiin... ja oliivialle piti kommentoida että kyllä tuo Sarakin on ruuan perään, mutta näköjään myös unen perään :D Ja on se ihan terve kyllä, vaikka noin nukahtelee :D
Onnittelut sinulle vielä opinnäytetyön valmiiksi saannista! :flower: Sietääkin olla ylpeä itsestään! B) :heart:
 

Yhteistyössä