Voi Tuu-Ticki :hug: Voimia mielettömästi!
En ole pitkään aikaan jaksanut/kerennyt kirjoittaa, esikoinen on pitänyt tän kiireisenä, mutta olen kuitenkin joka päivä käynyt lukemassa kirjoituksenne, ja mukana ollaan
Nimiä Ollaan mietitty, ja tyttöjen nimissä ollaan miehenkanssa samoilla linjoilla, mutta sopivaa pojan nimeä ei löydetä millään. Molemmilla on ehdotuksia, jotka ei käy sitten toiselle.. Mutta onhan tässä aikaakin vielä rutkasti..
Asumme toistaiseksi ainakin vuokralla, 100neliön paritalossa, joten hyvin mahtuu. Harmittaa vaan maksaa turhaa vuokraa joka kuukausi, kun voisi maksaa omaakin, tää talo on kaiken lisäksi myynnissä, mut myyjä ei saa aikaiseksi myydä tätä (monimutkainen juttu).
Haluaisin kovasti että olisi tiukat
rutiinit, tai ei välttämättä tiukat, mutta selvät kuitenkin, mutta useinmiten tulee lipsuttua, ja jokainen päivä kulkee vähän eritavalla. Ruokaajat olen osannut pitää suunnilleen samoina, kuten nukkumaanmenoajat, ja heräämisen. Kotitöitä teen silloin kuin jaksan
Raskausarpia en viimeksi saanut ollenkaan mahaan, mutta reisiin, takapuoleen, pohkeisiin, ja tisseihin tuli sitten niittenkin eestä.. saa nähdä, saako maha tälläkertaa osansa
ON:
14.3 oli neuvola, ja kaikki oli ok. Noista viikoista sanoi, että menkkojen mukaan mennään ultraan, kun ei arvaamaankaan sovi käydä, että koska ois sellaset viikot että ultraan vois mennä. Kun kerta siirtyy sit la eteenpäin ultrassa, ja tuskin saa nt:täkää viel mitattua, niin meillä on sitten varmaan toinen käynti siitä parin viikon päästä. Kerron sitten uutta laskettua ja elän siihen asti näillä tiedoilla
Sokeri rasitukseen joudun, vaikka bmi oli normaali ja olen alle 25v.. kuulemma varmuudenvuoksi, kun viimeksi tuli 17kiloa painoa raskauden aikana. Pahoinvointikin on saapunut kylään, toissapäivänä (ja yönä) tuli halailtua pönttöä, ja tänään aamulla. En kaivannutkaan sitä
Tänään tuli postissa iloinen kirje, 1.4 on ultra, onkin kätevä sit kertoa kaikille, kun luulee että aprillataan
Hmm.. eikai mulla tälläkertaa muuta asiaa taas ollut, paitsi että onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille
Santara + Mönninkäinen 9+6