Moikat kaikille piiiitkästä aikaa
Ja ihan ensiksi todella suuret voimahalit
Too-ticki ja Simpli!! Jaksamista! Toivottavasti pääsette pian takaisin odottavien joukkoon!
Tänne olikin tullut superpaljon tekstiä. Minun on joka päivä ollut tarkoitus kirjoitella, mutta niin se vaan on aina vaan jäänyt siihen että olen vain lukenut.
Ihania ultrakuvia ja masukuvia oli osa laittanut! mieletöntä miten noi masut jo näkyy noin hyvin! itsellä kun tätä mahaa on jo omasta takaa niin tässä ei ihan heti mitään vauvamahaa huomaa, vaikka se hyvin turvoksissa nyt tällä hetkellä onkin ja pakko jo käyttää mammahousuja, jotta ei tulis puristusta mahan kohdalle, muuten nimittäin tulee huono-olo. Eilen katsastelin H&M:n kuvastoa ja siinä ihastuin erityisesti yhteen mekkoon, tilaus jo lähti liikenteeseen
Viikonloppuna reissusta tuli myös ostettua yhdet mammahousut ja farkkuhame.
Mieliteoista: Kananmunat ja munavoi! Ne on mun mielihaluja tällä hetkellä, tosin on pitäny hieman rajoittaa, kun tuo munavoi ainakin hieman närästystä aiheuttaa. Muuten ei juuri teekään mitään mieli, kun on ollut sen verta huonoa oloa. Puuroa olen syönyt paljon ja kaurapuuro maitoon tehtynä on kyllä aika hyvää, samoin perunavelli!
minä oon nyt sairaslomalla tämän päivää, sen verta oli huono olo eilen töissä, etten iltaan asti kyennyt töissä olemaan. Meinasin pariin otteeseen pyörtyä ja sitten oksentelin tosi paljon. Viime yönäkin oli tosi tukalaa, kun tuntui että kaikissa asennoissa tuli huono-olo. Tänään myös on oksettanut. Taidan huomisaamuna ottaa postafenia että pärjään huomisen töissä. Viikonloppuna reissussa ollessa ainakin auttoi
Tänään kuuntelin taas kotidopplerilla ja taisinpa minäkin saada meidän höyryveturin äänet kuuluviin
Minultakin ne löytyi oikealta puolelta ja tosiaan läheltä suoliluuta, kiitos siis vinkistä
Cala. Oma syke kuului ihan vieressä.
Mimmu ja pikku-apina 10+1