Voi kurjuus, kun täällä on tullut taas ikäviä uutisia!
Kovasti voimia ja tsemppiä jatkoon
Too-Ticki ja Simpli:hug:
Mistäs täällä onkaan ollut puhetta...
Rutiinit Arki poikkeaa aika paljon viikonlopuista, poikakin jo sen verran vanhempi että saa silloin valvoa pidempään ja nukkuu sitten myös pidempään, myös ruoka-ajat eivät ole silloin niin tarkat
Meillä minä hoidan pyykit ja ruuat.
Pyykkiä pesen parin-kolmen päivän välein, meille on kehittynyt sellainen tapa että kun olen pyöräyttänyt koneellisen lataan koneeseen valmiiksi pyykkikorista seuraavaan satsiin mitä nyt eniten on alkanut kerääntymään, sitten poika ja isäntä kysyvät aina iltaisin mitä koneessa on ja laittavat sinne suoraan oikean väriset ja loput koriin. Kone kun on täynnä niin ei tarvii kun napsauttaa päälle, kuivumaan ollaan viety kellarin kuivaushuoneeseen, eivät sitten ole sisällä iellä
En silitä oikeastaan koskaan vaatteita, jotenkin turhaa...
Ruokakaupassa käydään perjantaina tai lauantaina, eli vain kerran viikossa. Teemme viikon ruokalistan valmiiksi ja sen perusteella teemme listan. (siirryttyämme tähän olemme laskeneet säästävämmä kuukaudessa n. 200) Maanantaisin yleensä minulla lyhyempi päivä töissä, teen silloin enemmän aikaa vieviä ruokia, keittoja, laatikoita tms joista sitten syömme kolmisen päivää. To ja pe on yleensä ruokana vähän valmiimmssa muodossa ja nopeammin valmistuvaa ruokaa! Ruoka on aina arkisin 17.30 ja iltapala 19.30!
Ja viikonloppuisin teemme porukalla super aamiaisen, joka saattaa olla vasta klo 11 vasta valmis
Ruoka on sitten noin kolmen maissa ja yleensä lemppariruuat tehdään viikonloppuisin, seiskalta teemme iltapalaa pizzaa, lämpimivoileipiä, hamppareita, salaattia tms Eli viikonloppuisin meillä hemmotellaan
Meillä isäntä siivoaa
kerran viikolla nopea pölyt ja imurointi siivous. Ja lauantaisin kiikuttaa matot ulos, pyyhkii pölyt, imuroi, pesee lattiat. Yleensä samalla minä vaihdan lakana, en kyllä ihan joka viikko!
Maha kasvu On kyllä pullahtanut! Viikonloppuna en jaksanut sitä mitenkään peitellä ja ylläri käynnille tullut ystävä pariskunta meinas pudottaa silmät päästään
Heistä mies oli enemmän kiinnostunut mahastani, kävi tökkimässä ja silittämässä sitä! Nauroinkin, että noinko nopeesti sen mahan unohtaa, heille siis syntyi lokakuussa esikoinen, eli ei siitä nyt niin kovin pitkä aika ole kun heilläkin oli rouva maha pystyssä
Töihin vielä sitä peitän, koska en halua siellä vielä kertoa, mutta muuten en enää vaivaudu!
Ajattelinkin nyt aloittaa jo rasvailun, ihan varuiks. Esikoisesta tuli viimeisellä, yli menneellä viikolla, reisiin, kylkiin ja vatsaan repeämiä. Kyljet repes jotenkin niin pahasti, että ne vieläkin kuuden vuoden jälkeen erottuvat selkeesti, muut eivät enää näykään!
Ja ne olot
Perjantaina alkanut mega pahoinvointi on edelleenkin osanani, oksentanut olen kerran päivässä. Onneksi tosin niinkin vähän. Närästää todella kovasti, aina kun laittaa jotain suuhun, samantien alkaa kaamea närästys, eli rennietä joutuu ottamaan joka suupalan jälkeen. Koitan kestää sinne 8.4 jolloin on se lääkäri, pakko kysyä siltä jotain tujumpaa! Vatsaa repii säännöllisesti, edelleenkin reippaampi kävely laukaisee pahimmat repimiset. Tylsä homma, kun olisi niin kivat lenkkeily säät
Monet olette kertoneet, että valkovuotoa tulee lorisemalla tai ainakin reilummin kuin yleensä? Minulla on sitten toisinpäin... eli ei juurikaan valkovuotoa ja muutenkin kaikki limakalvot kuivatkuivatkuivat!! Huimaus on myös täällä, eina kun nousee tai liikahtaa nopeasti, maa kiepsahtaa! Myös väsymys pitää pintansa!
Miina ja möntti 9+2