~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Simpli ja Too-ticki suuret ja syvät pahoittelut teille, aivan mielettömän kurjaa.

Matilda-08 sitten jos joskus irtisanot itsesi, sanot sille ääliöpomolle suorat sanat. Aivan uskomattoman ääliön kuuloinen tyyppi.
 
simpli kovasti voimia ja jaksamista teille molemmille! :'( :hug:

Hemmi onnittelut ikääntymisestä ja ihana, että sinulla on noin huomaavainen mies :heart:

Matilda Voi elämä tuota sinun pomoasi… :kieh: puhu ihmeessä tuollaisesta työpaikan luottamusmiehelle tai suoraan liittoon? Ei ole asiallista tuollainen :(

Branwen ja sissi 12+3
 
Mukaan hyppää esikoista odottava 32 vuotias Tamperelainen. Meillä on la 9.10, ja synnytyspaikkana tietysti Tays.
Olen tarkoituksella yrittänyt olla innostumatta vielä liikaa, sillä raskaus ei lähtenyt liikkeelle helposti ja koko alkuraskauden pelkäsin keskenmenoa ihan hurjasti. Nyt voi olla jo vähän luottavaisemmin, mutta ultra vasta ensi viikolla, joten vasta sen jälkeen uskallan ensimmäisen kerran huokaista.

Voimia kaikille joiden matka on jo syystä tai toisesta lokakuun lapsosen kanssa päättynyt! Ja tsemppiä kaikille vielä raskausoireiden kanssa painiville. Täällä vielä yököttää ja veto on totaalisen poissa, vaikka mennään kuitenkin jo viikolla 12+2. Housut kinnaa jo vähän, mutta menee vielä turvotuksen piikkiin. :D

t. Katarina ja mytty
 
Joo siis mä oon kyllä miettinyt että onko toi enää edes laillista...sit välillä pomo on taas niin asiallinen ja mukava että, taitaa itsekin tajuta että päästelee sammakoita suustaan. Sitä mä vaan kadun että menin kertomaan raskaudesta hyvää hyvyyttäni. ajattelin että kun kerron ajoissa niin hänen on sitten helpompi suunnitella tulevaa, varautua äitiyslomaani ajoissa jne. Nyt jos voisin niin ottaisin sanani takaisin ja jättäisin kertomatta kuin vasta joskus kun on ihan pakko tai vasta kun maha on niin iso että joku ottais asian puheeksi.:kieh: No, tää on tätä nyt sit vissiin seuraavat puoli vuotta: /
 
Olipa tullut surullisia uutisia ropisemalla eilen :'( Voimia Too-ticki ja simpli surun keskelle :hug:

Matilda Huh, on kyllä kurja pomo sinulla. Ruotuun tuollainen pitäisi laittaa. GRRR.

(.) Paisuu. Masu on jo selkeästi kasvanut ja kova mutta vaatteilla saa peiteltyä vielä kohtalaisesti. Tunikoita olen ajatellut hankkia, jos tätä mahaa saisi niillä piiloteltua vähän pidempään... Muuten turvotusta ei enää juurikaan ole eikä pahoinvointikaan liiemmälti vaivaa. Painokin on tipahtanut vähän alle lähtöpainon vaikka mielestäni olen syönyt kuin hevonen. Eipä kai se sitten ihmekään ole jos tuo vauvamaha näkyy jo :)

Huomenna aamulla on np-ultra, JAIKS!

Sedna + toukka 11+5
 
Jaa heitti sitten mun kirjotukset jonnekki avaruuteen taas :whistle: Uus yritys...

Too-ticki ja simpli... Paljon voimia sinne :hug:

Mahan kasvusta...
Tätä mahaa ei kyllä salailla. Siskot oli arvellu jo pari viikkoo sitten et oonko raskaana :whistle:
Huomaa kyllä selvästi et maha pullahti aikasemmin näkyviin ku on toinen raskaus kyseessä :)


HeMmiN
Onnittelut vanhenemisesta! Ja ihanasti mies hemmotellu! :) Branwen vois mullekki päivittää yhen vuoden lisää :) Vai pitäskö listaan laittaa iän sijaan vuosimalli? Olisko helpompi päivityksen kannalta? :wave:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: RR ainakin oli käyny :)


Talvicci ja Torsti rv.13+4 :heart:
 
Voimia ja haleja Too-tickille ja Simplille!!!

Duunissa jo mietitään kesälomia enkä oikein tiedä miten kesälomia pitäis kun äippäloma alkais sitten syyskuun puolivälissä. Kauheen vaikeeta miettiä asioita jo "niin pitkälle" vaikka kohta huomaakin että on jo kesäkuu jne. :)
 
Kauan aikaa sivusta seurailleena jospas nyt uskaltautuisin mukaan kun nt-ultra takana :) Eli olen 23v, 2. lapsi tulossa, laskettu aika 11.10 ja synnytyssairaala NKL

Eilen oli siis nt-ultra, menkoista laskettuna mulla oli viikkoja jo 11+5 mutta laskettu aika hyppäsikin viikolla eteenpäin kun olikin nuorempi kaveri masussa. Kaikki oli hyvin, niskaturvotusta 1mm ja pää-perämitta 4cm. Tuntuu ihan uskomattomalta että siellä olikin joku, olin varautunut pahimpaan kun viikolla 8 oli muutamana päivänä ruskeaa vuotoa. Tylsää vaan että nyt ollaan edelleen viikolla 11 :D

Joku kyseli kenellä muulla on vuoden ikäisiä esikoisia, täältä löytyy yksi, ensi viikolla 1vee bileet :)

riial ja "Eevertti" 11+0 *poks*
 
Lista päivitetty, tervetuloa Katarina ja riial ja Talvicci onnea lisävuosista :)

Minulle käy listaan kumpi vaan, syntymävuodet tai ikä. Tässä vaiheessa tietysti mieluummin päivitän vaan nuo vuodet, mutta jos joku tahtoo mieluummin syntymävuoden näkyviin, niin onnistuu helposti :) Meitä alkaa olla sen verran iso porukka, että jos päivityspyyntöihin viitsitte laittaa näkyviin joko lasketun ajan tai raskausviikot, niin tiedän suunnilleen, mistä päin listaa etsiä :)
 
Simpli ja Too-ticky pahoittelut ja kovasti voimia ja jaksamista teille :hug:

Tervetuloa uusille :wave:

Mä en oo tällä viikolla oksentanut kertaakaan :D Huono olo on kyllä heti, jos en syö tarpeeksi usein. Tää tuntuu ihan uskomattomalta, kun esikoisen kanssa oksensin tosiaan ihan koko raskausajan. Rupeen epäileen, että oliskohan tää poika =) Branwen, mulle vios päivittää ton poikaolon etusivullekin.

Nimistä täällä on ollut keskustelua, ja meillä ei ole oikeen mitään hajua vielä, mikä voisi tälle uudelle nimeksi tulla. Esikoisella on toisena nimenä suvun vanha nimi, jonka mä olin päättäny tytölleni antaa, ja siihen sit tartti vaan keksiä sopiva ensimmäinen nimi. Pojalle ei ollu esikoisen aikaan mitään nimeä keksittynä, eli pulassa oltas oltu, jos poika olis tullu. Nyt ollaan ehkä enemmän mietitty pojan nimiä, vaikka tälläkään kertaa ei aiota sukupuolta etukäteen selvittää, eli molemmille olis hyvä olla jotain olemassa kun syntyy. Jotain ihan tavllisia suomalaisia nimiä joka atapuksessa halutaan, ja myös tälle toiselle toiseksi nimeksi jokin vähän vanhahtava nimi. Onneks tässä on vielä aikaa miettiä.

Asumisesta kertaalleen jo kirjoitin, mutta meillä tulee tilanne muuttumaan vuoden päästä, koska löydettiin kiva rakenteilla oleva paritalo, joka ostetaan. Siihen pääsee sit syksyllä suunnittelemaan kaikki kaapistot ja laatat jne. Ihanaa!

Oireista kaikkein ärsyttävin on tällä hetkellä hirvee väsymys. Viimestään iltapäivällä on pakko ottaa torkut tai nukahdan pystyyn. Onneks oon voinu tehdä töitä kotona, niin se onnistuu. Huomenna tosin meen varmaan töihin, eli nukahdan sit varmaan siihen koneen ääreen :LOL:

Maha mulla on sillain kasvanu, että yhdet housut mahtuu enää jalkaan. Tääkin on mulle ihan outoa, kun esikoista odottaessa mulla oli tosi pieni maha, ja kaikki ei töissä edes tajunnu, että oon jäämässä äitiyslomalle, kun tein viimestä työpäivää... Silloin mahtu ihan hyvin normivaatteet päälle rakenneultraan asti, nyt ei oo kyllä moisesta toivoakaan. En haluis vielä ruveta käyttään äitiyshousuja, eli tarvii koittaa löytää kaupasta jotkut mahan kohdalta väljät tavalliset housut.

Kisulinen ja masu 10+3
 
Voi kurjuus, kun täällä on tullut taas ikäviä uutisia! :( Kovasti voimia ja tsemppiä jatkoon Too-Ticki ja Simpli:hug:

Mistäs täällä onkaan ollut puhetta...
Rutiinit Arki poikkeaa aika paljon viikonlopuista, poikakin jo sen verran vanhempi että saa silloin valvoa pidempään ja nukkuu sitten myös pidempään, myös ruoka-ajat eivät ole silloin niin tarkat :) Meillä minä hoidan pyykit ja ruuat.
Pyykkiä pesen parin-kolmen päivän välein, meille on kehittynyt sellainen tapa että kun olen pyöräyttänyt koneellisen lataan koneeseen valmiiksi pyykkikorista seuraavaan satsiin mitä nyt eniten on alkanut kerääntymään, sitten poika ja isäntä kysyvät aina iltaisin mitä koneessa on ja laittavat sinne suoraan oikean väriset ja loput koriin. Kone kun on täynnä niin ei tarvii kun napsauttaa päälle, kuivumaan ollaan viety kellarin kuivaushuoneeseen, eivät sitten ole sisällä iellä :) En silitä oikeastaan koskaan vaatteita, jotenkin turhaa...
Ruokakaupassa käydään perjantaina tai lauantaina, eli vain kerran viikossa. Teemme viikon ruokalistan valmiiksi ja sen perusteella teemme listan. (siirryttyämme tähän olemme laskeneet säästävämmä kuukaudessa n. 200€) Maanantaisin yleensä minulla lyhyempi päivä töissä, teen silloin enemmän aikaa vieviä ruokia, keittoja, laatikoita tms joista sitten syömme kolmisen päivää. To ja pe on yleensä ruokana vähän valmiimmssa muodossa ja nopeammin valmistuvaa ruokaa! Ruoka on aina arkisin 17.30 ja iltapala 19.30!
Ja viikonloppuisin teemme porukalla super aamiaisen, joka saattaa olla vasta klo 11 vasta valmis :) Ruoka on sitten noin kolmen maissa ja yleensä lemppariruuat tehdään viikonloppuisin, seiskalta teemme iltapalaa pizzaa, lämpimivoileipiä, hamppareita, salaattia tms Eli viikonloppuisin meillä hemmotellaan :)
Meillä isäntä siivoaa :) kerran viikolla nopea pölyt ja imurointi siivous. Ja lauantaisin kiikuttaa matot ulos, pyyhkii pölyt, imuroi, pesee lattiat. Yleensä samalla minä vaihdan lakana, en kyllä ihan joka viikko!

Maha kasvu On kyllä pullahtanut! Viikonloppuna en jaksanut sitä mitenkään peitellä ja ylläri käynnille tullut ystävä pariskunta meinas pudottaa silmät päästään ;) Heistä mies oli enemmän kiinnostunut mahastani, kävi tökkimässä ja silittämässä sitä! Nauroinkin, että noinko nopeesti sen mahan unohtaa, heille siis syntyi lokakuussa esikoinen, eli ei siitä nyt niin kovin pitkä aika ole kun heilläkin oli rouva maha pystyssä :) Töihin vielä sitä peitän, koska en halua siellä vielä kertoa, mutta muuten en enää vaivaudu!
Ajattelinkin nyt aloittaa jo rasvailun, ihan varuiks. Esikoisesta tuli viimeisellä, yli menneellä viikolla, reisiin, kylkiin ja vatsaan repeämiä. Kyljet repes jotenkin niin pahasti, että ne vieläkin kuuden vuoden jälkeen erottuvat selkeesti, muut eivät enää näykään!

Ja ne olot
Perjantaina alkanut mega pahoinvointi on edelleenkin osanani, oksentanut olen kerran päivässä. Onneksi tosin niinkin vähän. Närästää todella kovasti, aina kun laittaa jotain suuhun, samantien alkaa kaamea närästys, eli rennietä joutuu ottamaan joka suupalan jälkeen. Koitan kestää sinne 8.4 jolloin on se lääkäri, pakko kysyä siltä jotain tujumpaa! Vatsaa repii säännöllisesti, edelleenkin reippaampi kävely laukaisee pahimmat repimiset. Tylsä homma, kun olisi niin kivat lenkkeily säät :( Monet olette kertoneet, että valkovuotoa tulee lorisemalla tai ainakin reilummin kuin yleensä? Minulla on sitten toisinpäin... eli ei juurikaan valkovuotoa ja muutenkin kaikki limakalvot kuivatkuivatkuivat!! Huimaus on myös täällä, eina kun nousee tai liikahtaa nopeasti, maa kiepsahtaa! Myös väsymys pitää pintansa!

Miina ja möntti 9+2
 
Kovasti jaksamista Too-Ticki ja Simpli :(:hug: Todella surullisia uutisia!!!!

Tervetuloa uusille! :wave:

ON: tänään on tuntunu että työhousujen nappia ei pysty pitää kiinni, niin paljon turvotusta koko ajan. Johtuu kyllä tasan siitä että vedän hiilareita 2 tunnin välein kaksin käsin nälän estämiseksi :p Huh mikä plösö olo, mutta kai tähän pitää tottua!

Eilen kävin pitkästä aikaa tanssitunnilla ja tein vähän lihaskuntoa, mutta jotenkin hankalalta tuntuu kun olen aina tottunu tekemään täysillä. Koko ajan mietin että onko tästä ja tästä nyt jotain haittaa ja lopulta tuntuu et löysäilen niin paljon, että voisin samantien jäädä kotiin :LOL:

Olo on ollut ihan ok ja töitäkin olen jaksanut ihan hyvin tehdä. Eli ei voi valittaa.

Kenzie 9+6...jee huomenna poksahtaa taas!
 
Too-ticki ja Simpli, voima :hug:

Matilda, olen ollut myös tuollaisen samanlaisen pomon kanssa tekemisissä. Vaikuttaa narsistilta. On todella ajattelematon ja itsekeskeinen kommenteissaan, nauttii kun saa nöyryyttää alaisiaan ja sitten taas seuraavassa hetkessä on itse herra/rouva charmikas. Tuo hetkittäinen asiallisuus ja mukavuus on narsistin tapa koukuttaa ympärillään olevia ihmisiä, koska he elävät koko ajan pienessä tai suuremmanssa epätietoisuudessa pomonsa "todellisesta minästä". Olin vajaa 2 v sitten onneni kukkuloilla kun pääsin tuollaisen pomon vaikutuspiiristä pois...Pidähän puolesi ja kuten Branwen totesi, tarvittaessa yhteys luottamusmieheen tai liittoon. Meillä ei tosin useamman ihmisenkään yhteydenotot luottamusmieheen aluksi auttaneet asiaa lainkaan. Meni useampi vuosi ja otettiin yhteys organisaatiossa niin korkealle kuin vain pomoja hänen yläpuolellaan riitti. Ja lopulta sitkeys palkittiin =) Pomo sai aseman alennuksen, samaan toimistoon tuli hänen toimiaan vahtimaan ylempi pomo ja kiusatuistakin osa pääsi toisiin yksiköihin töihin.

Lomista, täällä kanssa jo alustava lomalista kiertänyt ja hain lomaa heinäkuulle kun 5-vuotiaan oma päiväkoti on kiinni, en haluaisi viedä päivystävään. Äitiyslomahan alkaa siis syyskuun puolen välin tietämissä, joten loman jälkeen jäisi vielä töissä kärvistelyä 1,5 kk. Katsoo nyt sitten jos sinne asti pääsee, mikä on jaksaminen ja vointi. Toisessa ja kolmannessa raskaudessa on ollut viimeisellä kolmanneksella todella pahat alaselkä- ja jalkojen välin alueen kivut niin liikkuessa kuin levossakin. Jos nytkin menee kovin hankalaksi, täytyy hakea sairaslomaa. Mutta nyt odotellaan että tämä huonovointisuus väistyisi kokonaan pois ja pääsisi vähän helpompaan keskiraskauteen.

(.) Täällä käyty tänään verikokeessa, pääsin harjoittelijan piikitettäväksi. Olo oli hieman hutera, kun varsinainen hoitaja joutui ottamaan 2 näyteputkea ylimääräistä harjoittelijan sählingin vuoksi...Kestän kyllä yleensä verikokeen oton mutta nyt oli jotenkin niin nuutunut olo valmiiksi sinne mennessä...Viikon päästä sitten ultraan. Töissä selvitty jotenkuten välipaloin ja Rennien avulla.

kolmenmutsi ja munamies 10+0 poksistapoks!:xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei, suru-uutisia. Voimia kaikille niitä saaneille! :hug: :(

Ihania vauvakuvia ja ultrakuulumisia oli myös! :)

Vanhempien suhtautumisesta mun vanhemmat ei ihan sillon alkuun ottaneet tätä asiaa niin iloisena, mutta just äsken kävivät tuomassa hoitopöytä+pesuallasyhdistelmän tonne valmiiksi vauvaa odottamaan. Että kyl ne muuttuu ne suhtautumiset aika rajustikin. :D Tosin mun vanhemmilla se ensireaktio oli vaan se "Eikä, entä sun opinnot, etkö sä oo yhtään ajatellut!?", mutta sit seuraavana päivänä jo miettivät et haluuvatko olla mummu ja vaari vai mummi ja pappa vai... ;)

Nimistä ihania nimiä ootte keksineet! Meilläkin on jo päätetty, mut todennäkösesti vaihtuu vielä moneeeeen kertaan. ;)

pipituuna & tipi 12+5
 
kolmenmutsi: Mä oon kanssa miettinyt et olisko narsisiti. Alussa kun tulin tähän työpaikkaan, hän oli mitä karismaattisin ja mun mielestä paras esimies jota mulla koskaan ollut, kunnes tuli tää toinen puoli. Toinen kanssa mitä tää harrastaa on alaistensa "eriarvoistaminen" ja sitä kautta muiden nöyryyttäminen. Hän on melko korkeessa asemassa täällä ja kauan ollut ja niin hyvää pataa johtoportaan kanssa että tuntuu helpommalta itse lähteä: / Ja en olisi ensimmäinen...Ajattelin nyt kuitenkin nauttia firman maksamasta äitiysloma-ajan palkasta ja kirjoittaa graduni (firman toimeksianto) loppuun;) Mä en sinänsä jaksa stressata tuosta sairaasta ihmisestä. Kyllä se tekonsa vielä edestään löytää ja minä joka vielä koulua suoirttelen loppuun saan tästä ehkä itselleni oppia kuinka ei pidä tehdä.
 
Too-ticille ja simplille jaksuja


).(
Mammahousut. Ihanaa. :)
Pahoinvointi, ihan hirveetä taas tänään. Mistään ei tuu mitään ku ajatus ei kulje kun siinä et tuleeko ylös vaiko eikö.. tarttis ruokaa tehdä mut ei pysty. Yrjöttää.
Meen keräilee itteeni, jos huomenna menis parenmmin taas...

T:Neiti+Kihuli 10+1
 
mahasta Multa ei ole vielä kukaan kysynyt mitään vatsastani. Olen opiskelija ja valmistun toukokuussa lähihoitajaksi. Koulussa eikä vapaa ajalla kukaan ole kysynyt. Iltaisin kun pääsen kotiin maha tuntuu turvonneelta ja olo huononee iltaa kohden. Oikeastaan jo iltapvällä olo pahenee lääkityksestä huolimatta. Oksennan siis aamuisin ja aamupvä menee ok. mutta siitä se alkaa ja kestää iltaan asti. välillä iltaisinkin olo on niin huono että pitää ihan oksentaa.

Meillä siis ei olla kerrottu vielä vasta kuin ihan parille läheiselle. :$ Ajattelin odottaa joko kyselyjä tai sit np-ultran tulokset. miten te kuulitte heti np-ultran tulokset. kun nykyään otetaan se verikoe kanssa, mulla ainakin se otettiin samalla kerralla ja tuloksissa piti mennä n vko? sit soittaa jos on jotain löytynyt jos ei niin vasta seuraavalla kerralla kuulee nlatätiltä.

Kyllä tää on niin raskasta, olo sais helpata pikkuhiljaa jo kun kuitenkin jo ollaan näinkin pitkällä. Mulla kyllä kesti pahoinvointi jo 2 edellisestä (poikia) puoleen väliin. Argg... :x

no viikonloppuun kun jaksaa niin pääsee viikon lomalle aurinkoon =)
donna80 ja 12+2
 
Voimia suru-uutisia saaneille. :hug:

Täällä kanssa siirrytty äitiyshousuihin. Kaikki vaatteet oli vielä hyviä esikoisen odotuksen jäljiltä, joten paljoa ainakaan ei joudu ostamaan lisää.

Kuinka nopeasti olette saaneet ultra-ajan postissa neuvolan jälkeen (Hesassa)?

ÄitiDino + murunen 9+3
 
Kauheen aikaisin teillä monella tuntuu masu ja rinnat kasvavan. Mulla ei juurikaan oo mitään näkyvillä, melkein alkaa epäilyttää et onkos tuolla masussa mitään! Nännit on arat ja muutaman kerran ottanut mehevästi mahanpohjasta kun on aivastanut, muita tuntemuksia ei oikeastaan ole.
 
donna noissa seulajutuissa on sikäli eroa, että täällä otetaan se veriseulanäyte jo kaksi viikkoa ennen ultraa. Eli minua ohjeistettiin menemään verikokeeseen 10+2, kun nt-ultra-aika oli 11+4 :) Sillä se veriseulan tulos ehti siihen ultraan. Esikoista odottaessa Helsingissä taas verikoe otettiin vasta ultran yhteydessä, jolloin noita tuloksia joutui odottamaan. Silloin tuli postissa kirje, jos kaikki oli hyvin, ja soitto, jos jatkotutkimuksiin olisi ollut aihetta.
 
Meillä myös verikokeet oli ennen ultraa. Olis pitänyt käydä kaks viikkoo ennen, mutta kävin reilu viikko aikaisemmin ja hyvin ehti tulokset tulla.

Tissit on täälläkin turvonneet, ihan kuin ei ennestään olisi jo kokoa :ashamed: On sitten taas ihan kunnon melonit kun maito nousee aikanaan! Mahasta ei vielä näy päälle päin, istuessa vähän tuntuu alamahalla painetta ja puristusta, mutta ei vielä niin paljon että vaihtaisin mammahousuihin. Mietinkin tänään kun katsoin henkkamaukan kuvastoa että jos kesäksi ostais mammacaprit =) Yhdet fakut on esikoisen odotusajalta tallessa, joten vois nuo lyhkäsemmät housut kesäks olla kivat.

Mulle laittoi esimies tänään viestiä minne asti olisin syksyllä töissä, opiskelija siis olen. Mullahan äippäloma alkaa jo elokuun loppupuolella niin nyt päätin että noin puoleen väliin elokuuta olen töissä. En vielä(kään) sanonut että jäänkin sitten mammalomalle :D

Nessu ja pieni 12+5
 
Simpli Kovasti voimia sinullekin :hug:! Toivottavasti treffataan piakkoin jossakin talvivauvojen pinossa :)!

Mä pääsin onneksi tänään kaavintaan, niin ei tarvinnut enää kärvistellä. Ilmeisesti alkio oli kuollut viikonlopun aikana, koska eilen oli vielä mitoiltaan 8+3 ja tänään enää vain 7+1 korkeintaan, eli kovasti oli mennyt kasaan. Varmistui myös, että kaksosraskaus tämä alkujaan oli ollut. Toisesta alkiosta tosin ei ollut muuta merkkiä kuin ruskuaispussi, eli ihan alussa oli keskeytynyt. Nyt toivottavasti kohtu toipuu nopeasti (edellisellä kerralla kaavinnan jälkeen oli komplikaatioita ja kesti vuoden raskautua uudestaan - ja vaadittiin sitä ennen hysteroskopia yms) ja päästään yrittämään uudelleen.

Tsemppiä kaikille lokakuun mammoille!
 
Onpas täällä taas tapahtunut paljon!!

Too-ticki ja simpli :hug: :'(! Jaksamista ja voimia teille ja miehillenne! Noita uutisia ei toivoisi kenelllekään.

Onnea myös kaikille ihania ultra-uutisia saaneille :flower:. Ihana RR nähdä ultrakuvia!!

ON Olin eilen ekassa neuvolassa ja mainitsin tuosta oireettomuuden aiheuttamasta huolestuneisuudesta sielläkin. Kun ei oikein ole todisteita, niin on vaikea välillä itsekin uskoa odottavansa. Neuvolassa täti oli ihana ja lupasi käynnin lopuksi yrittää kuunnella dopplerintapaisella ja etsiä sydänääniä. Sanoi kyllä, että ei vielä näillä viikoilla välttämättä kuulu, etten sitten turhaan pelästy. Mutta eipäs tarvinnut etsiä =) . Siellä se sydän jumpsutti oikein kuuluvasti ja selkeästi :heart:. Miestäkin jo hymyilytti, kun sittenkin masussa on elämää :cool: .

Laskettua aikaa voi joutua listalle muuttamaan, mutta lienee parasta tehdä tarkistus ensiviikon keskiviikon jälkeen, jolloin pääsen ekaan ultraan. Itse olin laskenut la:ksi 21.10, mutta neuvolassa kirjoitettiin 16.10. Ero johtuu mun heittelevistä kierroista (32-43 pvä). Katsotaan, mihin asettuu.

Joanmi + salamatkustaja 10+1
 
Viimeksi muokattu:
Veriseulasta...
Meillä se otetaan ennen ultraa, viimestään rv.11+6 sano neuvolantäti. Ultran jälkeen meni melkein viikko ku postissa tuli sitten kirje et tulos oli normaali. Jos olis ollu jotain niin olisivat toki aikasemmin jo soittanu...

Piikuliisi
Mä en oo rinnoissa huomannu juurikaan eroa. Maha multa esikoisestaki pullahti melko aikasin näkyviin ja nytki ihan kiva kumpu jo

Too-ticki
Kiva että pääsit kaavintaan eikä tarvinnu kauaa odotella :hug: Toivottavasti pääset pian taas mahaa kasvattamaan, kuin myös simplikin :hug:

Neiti
Ihana masu! Siitä se lähtee :)

Lisään minäki sitten kuvan tännekkin pinoon :)
Kuvassa raskausviikkoja rv.13+2


Talvicci ja Torsti rv.13+4 :heart:
 

Yhteistyössä