Moikka, täällä raskausoireet pysyy samana, mutta väsymystä on tullut lisää. En jaksa tehdä enkä käydä missään, väkisin sai tänäänkin lähteä pojan kanssa ulos :/ Oon linnoittautunut kotiin ja mies ja poika käyvät välillä kyläilemässä ja kaupassa, mutta ite en kyllä jaksa, flunssa ja alkuraskaus yhteen niin on ihan tolkuton väsymys! Muistelin, että viime raskaudessa väsymys kaikkosi toisen kolmanneksen puolessa välissä, jonka jälkeen alkoi hysteerinen hääräys
Miten teillä jo noin aikasin on neuvolat? Mieki haluun! Voi mökötys.
Mua nyt jo alkoi imetys ahdistaa, kun luin palstalta imetys -juttuja ja viimeksi imetys oli niin ahdistavaa aikaa, hormonit pyöri pahemmin kuin raskausaikana ja se imetyshetki oli jollain tavalla voisko sanoa pelottava, tai ei pelottava vaan jotenkin ahdistava, en osaa kuvailla sitä tunnetta. Oli ihanaa pitää vauvaa sylissä ja antaa läheisyyttä, mutta imetys...ei. Harmittaa, onneksi poitsu vierotti ite ittensä rinnasta 5kk ikäisenä
Salainen toive Onko tuo Torsti siis masukin työnimi? Jos on niin se on aivan ihana! :heart:
Ai niin ja piti sanomani, että pahoinvointia on, oksennusreflektiä tulee pitkin päivää, se jotain ihan järkyttävää koska sitä ei pysty yhtään hallitsemaan, kauheeta. Siksi oikeestaan kaikki tutut tietääkin, että oon raskaana
Kiva myös kun syön noita kalaöljykapseleita ja niistä tulee se kala-röyhy...Y-Ö-K!