Tervetuloa,
Kerätär, Lemon ja pikkubertta Lisäilin teidät listalle. Haluatko muuten
salainen toive että lisään tuohon laskettuun aikaasi esim rinnalle toiseksi tuon viikkoa myöhemmän, jos olet itse siitä niin varma?
Tuota
laskettua aikaa voidaan tosiaan np-ultrassa muuttaa, jos (ainakin Helsingissä muutama vuosi sitten) mitat olivat vähintään viikon isommat tai pienemmät kuin sen hetkinen laskettu aika. Muistaakseni kun googlettaa laskettu aika laskuri niin siitä ekasta linkistä, mikä tulee, saa muutettua kierron pituuden.
Varhaisraskauden ultrasta Minulla on ekan neuvolan yhteydessä rv 6+5, mutta se on kai siinä ja siinä, näkyykö vielä mitään
Terkkari varoitteli, että mitään ei välttämättä näy. Eli parempi olisi, jos olisi ainakin 7+ tai jopa 8+ viikot, varsinkin, jos on yhtään mahdollista, että pieni on parikin päivää nuorempi kuin la antaisi ymmärtää. Mutta kyllä ne varmaan ajanvarauksessa osaavat auttaa
HeMmiN Minulla taas yksi mies oli eka, joka uskalsi kysellä, että ollankos sitä pieniin päin
Pahoinvoinnista oli ollut taas puhetta. Esikoisesta oli sellainen kiva kiertävä, ensin aamu, seuraavana päivänä päivä, sitten iltapäivä, ilta ja yö. Nelisen tuntia siirtyi eteenpäin joka päivä
Nyt näyttäisi illat olevan vaikeimpia, vaikka tosi lieviä oireita onkin ollut.
cala Vähän samat fiilikset täälläkin. Esikoisesta kerrottiin jo tosi aikaisin vanhemmille ja sisaruksille, nyt kertominen varmaan siirtyy mahdollisimman varmoille viikoille. Miehen sisarus puolisoineen on yrittänyt jo kolmatta vuotta lasta, niin tiedän, että vaikka on iloinen puolestamme, niin varmasti ottaa koville : / Ei siis haluta lähteä kertomaan ennen kuin riski on pienempi, ettei ensin tarvitse hieroa naamaan tätä raskautta ja sitten mahdollista keskenmenoa.
tsude täällä toinen lähes oireeton :wave: Vaikka itselleen koittaa hokea, että normaalia se on, niin silti mietityttää
Esikoisesta oli niin rankat oireet, että nyt olen henkisesti puoliksi varma, ettei siellä enää ketään ole
Rintoja ei arista yhtään, mahaa turvottaa vähän ja pahoinvointi on enemmän sellaista tuota-ei-tee-mieli-tyyppistä.
Dacapo hyvä, että vuoto loppui
Toivottavasti pysyykin poissa!
cinderella :hug: Hyvä kuitenkin, että sait kerrottua. Ja hyvä, että sait neuvolaan juttuaikaa jo aikaisemmin
Branwen ja Silmu 5+6