Pikkuliisi :hug: paljon voimia teille!
Meillä kaksi muutakin lasta on
kastettu, joten tullaan tämä tulokaskin kastamaan. Molemmat kuulutaan kirkkoon, mutta ei olla kyllä uskonnollisia. Itseasiassa aikanaan ei vietetty edes kirkkohäitä, syy oli tosin siinä että minä tahdoin mahdollisimman pienet häät, nekin vieraat jotka silloin oli paikalla oli pyydetty miehen toiveesta, tosin eihän pienet häät kyllä ole este kirkkohäille
Kummit tuleekin sitten teettämään päänvaivaa, esikoiselle ja kuopukselle on otettu jo ne lähimmät eikä sitä kai oikeen voi ketään toistamiseen pyytää kun heillä kaikilla muitakin kummilapsia.
Minä myös siirryn takaisin tässä hiljalleen
vähähiilariselle kun alkaa taas useampi ruokalaji uppoamaan. Tuossa on sitä tullut jonkin aikaa enemmän ja vähemmän noudatettua, nyt pahoinvoinnin ollessa päällä oon syöny just sitä mikä on maistunut ja tiettyhän ne on sitten ollu just jotain muuta kun vähähiilarisia
Himot on toistaiseksi olleet mansikkapainotteisia; mansikkarahkaa, mansikkajäätelöä, mansikkajogurttia ja umpijäiset mansikat
mutta nyt kiellän itseltäni kaikki muun paitsi jäiset mansikat ja hätätapauksessa sen jogurtin
Onneksi himoihin on kuulunut ihan perus salaatti, siis kurkku, tomaatti ja jääsalaatti, tosin se on kyllä vaatinut salaatinkastiketta välillä vähän liikaakin
Esikoisen aikaan voimakkain himo kohdistui vesimeloniin ja kuopuksen aikana oli aivan järkyttävä himo korvapuusteihin
Marianne ja sedna, täällä pidellään peukkuja hyvien tulosten puolesta. :hug:
Mulla tulee selvästi pahoinvointi kolmena neljänä aaltona päivän aikana, onneks menee jo aika pian ohi, oon huomannut että kun ottaa kohtuu makean makuisen purkan suuhun ja pistää jauhaen niin vie pahimman olon pois, mikä lie siinä sitten on auttavinaan...
Pikkuhiljaa tässä voisi alkaa jo kertomaankin tästä raskaudesta, siskolle aamulla sanoin kun soiteltiin mutta muuten kukaan ei vielä tiedäkkään.