mullakin rv 5+1 näytti 2-3. testasin tossa 6+2 varuiks uudelleen niin oli jo 3+Tänään tehty digi sanoo vieläkin 2-3.. Tänään rv 5+4. Mahtaako tästäkään mitään vauvaa syntyä
mullakin rv 5+1 näytti 2-3. testasin tossa 6+2 varuiks uudelleen niin oli jo 3+Tänään tehty digi sanoo vieläkin 2-3.. Tänään rv 5+4. Mahtaako tästäkään mitään vauvaa syntyä
Kyllä meitä nyt koetellaan..! Mutta sovitaanko et kummallakin se on vaan ihan harmitonta ar-vuotoa.Jaahas... Lievää jomottelua alavatsalla ja pinkkiä valkovuotoa. Saa nyt nähdä miten tässä käy. oliskin ensimmäinen kerta kun vuotaisi itsestään ulos.. Kyllä nyt pännii.. On vielä viimeinen yritys mihin mieskään enään suostuu.
Niin..tänään oli vielä eka sellainen päivä että oikeasti se aamupala meinasi tulla ulos. Tein kyllä lumitöitä tänään ja vähän sen jälkeen alkoi jomottelee.Kyllä meitä nyt koetellaan..! Mutta sovitaanko et kummallakin se on vaan ihan harmitonta ar-vuotoa.
Mä oon heittäny sen aiemman jo pois. Eli ei oo sellast vertauskuvaa. Mut ehkä inan oli tummempi, mut todella vähän. Tiedä sitten. Tein vikan pc:n tänään ja se on niin tumma kun voi olla. Sekavaa.Ootko avannut niitä digejä ja verrannut viivoja? Mulla toissa päivänä tuli "ei raskaana" ja eilen aamulla "raskaana 1-2" ja viivat näyttää tältä. Ylhäällä ei raskaana.
Jos se vaan siitä lumityöstä alkoi kiukutella? Mä pidän sulle peukut pystyssä, olisitte niin ansainnu pienenNiin..tänään oli vielä eka sellainen päivä että oikeasti se aamupala meinasi tulla ulos. Tein kyllä lumitöitä tänään ja vähän sen jälkeen alkoi jomottelee.
Voi Theran! Täysin varma, että johtuu ärtyneistä limakalvoista ja ylimääräisestä rasituksesta. Onneksi pääset heti aamusta tarkistamaan tilanteen! Nyt iisisti loppupäivä.Jaahas... Lievää jomottelua alavatsalla ja pinkkiä valkovuotoa. Saa nyt nähdä miten tässä käy. oliskin ensimmäinen kerta kun vuotaisi itsestään ulos.. Kyllä nyt pännii.. On vielä viimeinen yritys mihin mieskään enään suostuu.
Voi ei . Hyviä vointeja ja paljon onnea uuteen yritykseen. <3Mä nyt sitten valitettavasti poistun lokakuisista...kuten jo aiemmin uumoilin. Verikokeiden jälkeen selvisi, että raskaus on mennyt kesken. Tänään mut otettiin vielä sisään sairaalaan ja annettiin tyhjennystabut, tosin ihan turhaan sillä loppujen lopuksi kävi ultrassa ilmi, että kohtu oli jo tyhjentynyt ennen tabuja. Täällä ollaan jotenkin ylihuolehtivaisia ja varovaisia. Ihan hyvillä mielillä nyt, vaikka toki ensin surettikin kovasti. Mutta heti eilen tuli jotenkin sellainen vahva ja selkeä tunne siitä, että kyllä meille vauva vielä tulee. <3 Onnea, tsemppiä ja voimia odotukseen teille muille!!!
Surullisia uutisia teilläkin. Kovasti jaksamista ja parempaa jatkoa sinullekin.Poistun.. Negatiivinen testattu tänä aamuna
Kuulostaa ihan samalta kun mun päivä..Voi Theran! Täysin varma, että johtuu ärtyneistä limakalvoista ja ylimääräisestä rasituksesta. Onneksi pääset heti aamusta tarkistamaan tilanteen! Nyt iisisti loppupäivä.
Mä tein kans hetken lumitöitä, virhe. Olin oksentaa pihalle ja mahaa alkoi kipristellä. Muutenkin ollut huono päivä, voisin vain nukkua ja itkettää kun oon niin väsynyt enkä saa mitään aikaan..
Pistin miehen hakemaan pitkästä aikaa pitsat, ei vaan huvita mikään ruoanlaitto. Jospa roskaruoka piristäs kehoa ja mieltäKuulostaa ihan samalta kun mun päivä..
Liikuntaa ja kaikkea muutakin voi käsittääkseni harrastaa omien tuntemuksien niin salliessa meillä ei ole kyllä peitto heilunut, kun rouva on sipannut iltaisin lähes samaan aikaan lasten kanssa liikuntakin on jäänyt väsymyksen viedessä voiton..Hei nyt kaikille pienokaisille soosoosoo! Eihän tässä nyt voi käydä näin, että ihmisiä tipahtaa näinkin paljon ketjusta pois Olen hirmuisen pahoillani, koittakaa jaksaa.
Vaikuttaako liikunta jotenkin keskenmenoon tässä vaiheessa? Mää siis oon ajatellut, että voi liikkua ja heilutella peittoja normaalisti jne.
Mää en ole ajatellut vielä raskausarpijuttuja. Huomenna jos ultrassa näkyy jotain, niin oon vähän toiveikkaampi. Sitten voikin ressata viikolle 12 asti, että onko äipän ikä tehnyt tehtävänsä pienokaiselle. Sitten varmaan viikon 20 jälkeen voi huokaista edes osittain.
Mua kiinnostaa mitä käytännössä tapahtuu, jos on tuulimuna. Saanko lähetteen johonkin (meen siis yksityiselle)? Lääkkeitä, kaavintaa, sairauslomaa, mitä? Jos kaavinta, niin tapahtuuko se ilman puudutusta tms.? Nousee taas tää lääkärikammo pintaan ja mietin, että paljonko sitä on taas luvun ottamista edessä, jos sykettä ei näykään.
Viikkonäytöllisistä digitesteistä: Netistä lueskelin, että ne eivät ole pitäneet kaikilla paikkaansa. Raskaushormooni nousee yksilöllisesti.
Mä kävin yksityisellä ultrassa. Sit neuvolassa pääsin kontrolliultraan missä viel todettiin tm. Lääkäri laittoi lähetteen polille mistä sain lääkkeet, tyhjennyksen tein kotona. Mun kohdalla kohtu ei kokonaan tyhjentynyt, joten homma kesti sen pari kk tyhjennyksestä (melkein).Hei nyt kaikille pienokaisille soosoosoo! Eihän tässä nyt voi käydä näin, että ihmisiä tipahtaa näinkin paljon ketjusta pois Olen hirmuisen pahoillani, koittakaa jaksaa.
Vaikuttaako liikunta jotenkin keskenmenoon tässä vaiheessa? Mää siis oon ajatellut, että voi liikkua ja heilutella peittoja normaalisti jne.
Mää en ole ajatellut vielä raskausarpijuttuja. Huomenna jos ultrassa näkyy jotain, niin oon vähän toiveikkaampi. Sitten voikin ressata viikolle 12 asti, että onko äipän ikä tehnyt tehtävänsä pienokaiselle. Sitten varmaan viikon 20 jälkeen voi huokaista edes osittain.
Mua kiinnostaa mitä käytännössä tapahtuu, jos on tuulimuna. Saanko lähetteen johonkin (meen siis yksityiselle)? Lääkkeitä, kaavintaa, sairauslomaa, mitä? Jos kaavinta, niin tapahtuuko se ilman puudutusta tms.? Nousee taas tää lääkärikammo pintaan ja mietin, että paljonko sitä on taas luvun ottamista edessä, jos sykettä ei näykään.
Viikkonäytöllisistä digitesteistä: Netistä lueskelin, että ne eivät ole pitäneet kaikilla paikkaansa. Raskaushormooni nousee yksilöllisesti.
Olipas mielenkiintoinen linkki, kiitos! Ei voi todeta muuta kuin että Suomessa on asiat hyvin ja saadaan olla kiitollisia siitä, mitä verovaroilla pidetään ylläTuli yhdessä blogissa vastaan tämä. Aika mielenkiintoinen juttu. http://www.theguardian.com/global-development/gallery/2016/jan/29/what-world-women-pack-maternity-bags-in-pictures?CMP=share_btn_fb
Ok kiitos tiedosta On jotenkin kornia tykätä aiheesta jossa on esim. jotain surua, mutta silti haluaisi kiittää tiedosta.Se tarkoittaa samaa kuin tuo "Tykkää" eli peukku ylöspäin
Se viesti tulee käsittääkseni kun joku "tykkää" viestistäsi. Aika hassu juttu.Miten täällä saa sen "kiitti viestistä" -jutun? Siis kun mulla tulee ilmoituksiin välillä, että joku on kiittänyt viestistä?