Lokakuun lapsoset 2016

Mää olen nyt kyllä ihan neuroottinen kaiken suhteen.

Mulla on eilisaamusta nippaillut oikealta alavatsasta. Mitään vuotoja ei ole, mutta koko tämän alkuraskauden aikana valkovuoto on ollut runsaampaa. Lisäksi tuntuu, että alapää haisee.

Ja mää kun sanoin, että maanantain ultra tulee äkkiä (n)
Täällä toinen neuroottinen! Jos en just sillä hetkellä raskaudesta stressaa, niin ihan saletisti löytynyt hetkeksi jotain muuta tilalle. Mies jo onneksi osaa nauraa mun murehtimisille.

Alkuun tuntu paikat kuivalta ku sahara, mutta nyt on valkovuoto runsastunut ja hajunkin oon pistänyt merkille. Toisaalta vois olla vain hajuaistin terästymistä, tai ehkä vuodot muuttuu. Multa otettiin papa heti raskauden alussa ja se oli ihan puhdas, joten tulehduksia ei ainakaan ole.

Ja raskauden pitäs olla naisen elämän nautinnollisinta aikaa - p*skat :censored:
 
Heipähei.

Täällä kirjoittelee pian 27v täyttävä tyyppi Helsingistä. Muutama päivä sitten, menkkojen myöhästyessä ja raskausoireiden ollessa varsin selkeät, tein pari plussatestiä. Olen sikäli järkyttynyt, sillä tätä ei varsinaisesti pitänyt tapahtua. Ehkäisystä oli huolehdittu, miehellä todettu heikkoa siittiöntuotantoa ja itselläni endo. Elämäntilanne ei ole lapsen tulolle ihanteellinen ja ajatukset ovat sekavia. Siksi kai tänne foorumeille hakeuduin, etsimään ehkä jotain tukea tai muuta.

Laskettu aika olisi kai 18.10.
Ensimmäinen ultra tulossa vasta 8.3.
En kylläkään edes vielä tiedä, että annammeko lapsen tulla, mutta tässä nyt olen ja lueskelen vauvajuttuja. Absurdi olo.
 
Heipähei.

Täällä kirjoittelee pian 27v täyttävä tyyppi Helsingistä. Muutama päivä sitten, menkkojen myöhästyessä ja raskausoireiden ollessa varsin selkeät, tein pari plussatestiä. Olen sikäli järkyttynyt, sillä tätä ei varsinaisesti pitänyt tapahtua. Ehkäisystä oli huolehdittu, miehellä todettu heikkoa siittiöntuotantoa ja itselläni endo. Elämäntilanne ei ole lapsen tulolle ihanteellinen ja ajatukset ovat sekavia. Siksi kai tänne foorumeille hakeuduin, etsimään ehkä jotain tukea tai muuta.

Laskettu aika olisi kai 18.10.
Ensimmäinen ultra tulossa vasta 8.3.
En kylläkään edes vielä tiedä, että annammeko lapsen tulla, mutta tässä nyt olen ja lueskelen vauvajuttuja. Absurdi olo.
Tervetuloa mukaan! Ajatukset on varmasti sekaisin ja vaatii kypsyttelyä, mihin tulokseen ikinä päädyttekään. En osaa sanoa muuta, kuin, että mieti rauhassa ja minkä päätöksen ikinä teetkään, niin se on varmasti teidän kannalta juuri se oikea❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voisin kanssa varovaisesti tulla mukaan. Lasketusta ajasta ei minkäänmoista tietoa. Ei ole kierto käynnistynyt vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Mutta olojen perusteella luulisin lasketunajan osuvan lokakuun loppupuolelle. :whistle:

Oireina menkkamaista kipuilua ja pahoinvointia. Imetän edelleen pienintä että saa nähdä kuinka se oloon vaikuttaa. Aiemmat raskaudet olleet minulle aika vaikeita. Rajua pahoinvointia ja kovia kipuja läpi raskauksien. Jännityksellä seuraillen miten tämä tästä nyt etenee.
 
Merenaalto ilmottautuu mukaan :) Tänään aamulla digillä "Raskaana 1-2", ekat haamuviivaset pc:n liuskoilla kylläkin jo tiistaina. Olen ollut jotenkin epäilevä tän alkaneen raskauden suhteen. Jotenkin mun mielestä viivat ei tummu juurikaan, mutta kai se hcg nousu on niin raskauskohtaista. Mulle tämä lapsi olisi kolmas ja miehelleni neljäs.

Mikä fb-ryhmä juttu on? Puhuitte myös feikkiprofiileista. Voisin liittyä jos kerrotte vähän tarkemmin :)

Merenaalto (31v) / 3.lapsi / LA 31.10 / K-HKS
Laita kotikiss@lle privaviestiä täällä palstalla niin saat ohjeet
 
  • Tykkää
Reactions: funny87
Voi ei.. Pahoittelut vagabonda :( Ja tsemppiä uuteen yritykseen. ❤

Ja uusille Tervetuloa mukaan ! :)

Mulla alkoi taas se hemmetin tuhru/vaalean veren tulo eilen. Tuli parilla reissulla illalla oikeen kunnolla. :( Katotaan tuleeko vielä tänään.
Koitan nyt ettiä jostain jos tekisivät ultria alakautta niin pääsis viikon päästä ultraan. Liian stressaavia nää vuodot ja oireettomuus. :(

Sandymama & Pulla 6+0
 
Mulle sanottiin yksityiseltä asemalta, että viikosta 7 lähtien kannattaa tehdä varhaisultra. Mää meen huomenna 7+0 tai 6+5 ja luotan, että näkyy jos on näkyäkseen.
Monien paikkojen nettisivuilla lukee, että 6+3 alkaen voidaan varhaisultra tehdä. Mulla on huomenna 6+4 menkoista laskettuna, voi olla päivän-pari enemmänkin. Toivottavasti saadaan näkyviin! Ainakin menen yhdelle parhaimmista yksityisistä täällä päin suomea ja uskoisin laitteiden olevan huippu luokkaa.

Ultra tuli uniinkin viime yönä, mitenhän sitä tosiaan saa ens yönä nukuttua. Töissä huomenna onneksi kiire päivä ja paljon esittelyjä, joten jospa se menisi nopsaan.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Toivottavasti tuo 6+4 riittää huomenna, että kaikki tarvittava näkyy! Kaivoin muiden lasten neuvolakortit esille ja esikoisesta olen käynyt 6+3 ja kakkosesta 6+4, molemmista löytyi syke.
Hyvät laitteet niin luulisi tälläkin kertaa löytyvän. :) meillä neuvolassa ei ihan niin hyvät että senkin takia jännittää että näkyykö siellä mitään...
 
  • Tykkää
Reactions: nuppusuu
Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :( ja onnea uusiin yrityksiin!

Mulla on edelleen hyvin epätodellinen olo, ei sinänsä PITÄISI olla mitään syytä olla huolissaan, sitä todella niukkaa vaaleanpunaista vuotoa tuli pari kertaa muutamana päivänä eikä sen jälkeen oo ollu mitään, kipuja tai muutakaan, mutta jotenkin silti koko ajan aattelen että koko raskaus onkin vaan tuulimuna, valeraskaus, jotain tämmöstä. Ehkä sitä alitajuisesti yritän valmistautua mahdolliseen tulevaan pettymykseen, kun torstaina meen sinne ultraan, että jos sieltä ei mitään löydykään.

Kahvia ei pysty oikein enää juomaan, haju ja maku tekee pahaa.Vielä viikko sitten ryystin sitä ilolla, nyt ei vaan kykene.
*mimosa* Hämy22 ja Vauveli vanhalle tais kans kertoa olevansa nälissään koko ajan. Täällä alkanut uskomaton jääkaappiralli - herään yölläkin syömään siihen pohjattomalta tuntuvaan nälkään. Alkaa ärsyttää jo itseänikin kun tuntuu siltä että oon koko ajan syömässä ja kaupungilla käydessäkin pitää pysähtyy suunnilleen joka snägärille ostamaan JOTAIN. Huh huh. Tällasena jos jatkuu niin oon norsun kokoinen jo ennen ekan kolmanneksen loppua.

Ootteko hankkineet mitään rasvaa/öljyä vielä, kasvavalle mahalle raskausarpien ehkäisyyn jne? Ite käytin vimme raskaudessa Dr.Hauschkan ihoöljyä ja sit Earth Maman Angel Babya, mikä oli aika kivan tuntuista mut tietty hiukka tyyristä... varmaan ihan joko kookosrasva tavalliseen perusvoiteeseen sekoitettuna ajais saman asian :)
Voi ei Haaveilija-31, pahoittelut :(

Mullakin koko ajan pelko, että raskaus onkin tuulimuna tms. Mielestäni noi viivat ei vahvistu mua tyydyttävällä tavalla :D Vaikka vahvistuukin. Eilinen digi näytti aamulta Raskaana 1-2. Joudun kyllä ostamaan toisen digin vielä, että saan mielenrauhan. Jos se näyttää ensi viikolla Raskaana 2-3 niin sit olen vähän rauhallisempi. Mut ihan pakko varata se alkuraskauden ultra jonnekin rv7 tienoille.

Mä olen ekassa raskaudessa rasvannut vatsaa ja silti sain paljon raskausarpia. Toisessa raskaudessa en rasvannut ja saldo oli ihan sama. Mulla on sellainen iho, että siihen vaan tulee raskausarpia. Myös esim veljelläni on samanlainen joka sai teini-iässä hartioihin ja selkään raskausarpia. Eli en usko, että rasvauksesta on juurikaan hyötyä... Jos iho on sellainen, että repee helposti niin sit on.
 
Tänään tehty digi sanoo vieläkin 2-3.. Tänään rv 5+4. Mahtaako tästäkään mitään vauvaa syntyä :(
Kun sanoit että sait 3+ jo 5+0rv tm niin vaikka se nousi nopeasti niin ei ollut silti kaikki hyvin vaikka ns. Oikeaoppisesti nousikin.
Kaikilla meillä nousee eritahtiin. Mikä on ns. Oikeaoppinen toisella voi olla väärä toisella.
Vähän sekavasti kirjoitettu mutta pointin ymmärsit?
 
Mut eihän hedelmöittymisestä oo vasta kuin se 3 viikkoa. Eli tavallaan pitää paikkansa... Milloin teit viimeksi digin?
Viime digin tein perjantaina, sitä edellisen tiistaina ja ne molemmat näytti sen 2-3. Voi olla et edelleen hätäilen ja munasolu olisikin hedelmöittynyt myöhemmin, mut tiedän kyllä millon ovis oli.. Hankalaa.
Kun sanoit että sait 3+ jo 5+0rv tm niin vaikka se nousi nopeasti niin ei ollut silti kaikki hyvin vaikka ns. Oikeaoppisesti nousikin.
Kaikilla meillä nousee eritahtiin. Mikä on ns. Oikeaoppinen toisella voi olla väärä toisella.
Vähän sekavasti kirjoitettu mutta pointin ymmärsit?
Juu tajusin pointin :) jotenkin se tuulimuna nyt vaan kummittelee ja pahasti, vähän väliä mietin et mitä jos, vaikkei sais. Harni kun en tytöistä testaillut digillä sen enempää kun vaan sen 1-2vko, niin ei voi niihinkään verrata. Tuulimunaan ei sinällään kyllä kannata verrata.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Mä kans mietin et oonko ainoa jolle se ei ollu kauhee kokemus! Hirvee nälkä ni mieluusti kiskasin mehut ja parempi olokin tuli.:D Tosin siinä vaiheessa oli pahoinvointi enää kaukainen muisto vain, nyt jos pitäis, vois tehdäkin tiukkaa ku kaikki makea ällöttää muutenkin.
Itse asiassa olin kuopuksesta 6v sitten ja minusta se maistui väljähtäneelle cokikselle. En kokenut sitä niin kamalana varmaan just siks kun oli kauhea nälkä ja jano. Mutta ihan raato olo oli kun piti paastota.
 
Viime digin tein perjantaina, sitä edellisen tiistaina ja ne molemmat näytti sen 2-3. Voi olla et edelleen hätäilen ja munasolu olisikin hedelmöittynyt myöhemmin, mut tiedän kyllä millon ovis oli.. Hankalaa.
Ootko avannut niitä digejä ja verrannut viivoja? Mulla toissa päivänä tuli "ei raskaana" ja eilen aamulla "raskaana 1-2" ja viivat näyttää tältä. Ylhäällä ei raskaana.
 

Attachments

Jaahas... Lievää jomottelua alavatsalla ja pinkkiä valkovuotoa. Saa nyt nähdä miten tässä käy. :( oliskin ensimmäinen kerta kun vuotaisi itsestään ulos.. Kyllä nyt pännii.. On vielä viimeinen yritys mihin mieskään enään suostuu.
 

Yhteistyössä