Mukaan ilmoittaudun plussanneisiin!
LA 23.10/CrazyHenLady/PHKS/3 lapsi.
LA 23.10/CrazyHenLady/PHKS/3 lapsi.
Ai kamala.. Kuinka pystyt koko päivänä tekee mitään järkevääMietin just samaa, että tuskin tulee paljon nukuttua mulla on vasta klo 16, työpäivän jälkeen.. Voi olla hiukan vaikeaa keskittyä mihinkään!
Mun olot kyllä tulee ja menee.. Mitään järkevää kaavaa en nyt löydä.. Väsymys on kyllä vakio..Näinpä! Just join heti herättyä lasillisen Tropicana Mixed fruit mehua ja siitäkin tuli ihan kauhee olo!
Tervetuloa mukaan! Mulla myös tyttö -09 ja jos tässä kaikki menee hyvin, niin ihana jäädä kotiin koulun alkaessa pienempi meillä on syntynyt -12 ja mietittiin, että jatkais ainakin osittain päiväkodissa, varmaan puolikasta tms. Pitää miettiä! Kaverit on jo niin kovin tärkeitäVoisin kertoa vähän enemmän itsestäni.
Olen siis 2 lapsen äiti.Tyttö on vm.-09 ja poika vm.-14. Pojan ja tämän raskauden välissä yksi keskenmeno jonka jälkeen pidimme taukoa yrittämisessä.Nyt nappasikin jo heti toisesta kierrosta kauhea paniikki meinaa olla kuinka tällä kertaa käy vaikka toisaalta on jotenkin todella luottavainen olo.
Neuvolan varasin heti ja se onkin jo 3. päivä.
Olen poikani kanssa hoitovapaalla joten onneksi saan heittäytyä sohvannurkkaan jos kovasti alkaa väsyttämään.
Poikaa odottaessa olin töissä ja se alkuraskauden väsymys oli yhtä tuskaa töissä ollessa.
On tämä vaan ihanaa <3
Sekin edessä (sokerirasitus)! Viimeksi en meinannut pystyä juomaan sitä litkua, hoitaja hoputti mua että aika loppuu :| ja olikohan kuitenkin 5min tms aikaa juoda muutama desi, ettei vaikka veden kanssa ois mikään ongelmaEn minäkään ihan vielä ole facebookin puolelle siirtymässä, pitää vähän miettiä vielä mulla taas tulee vellova olo, jos en syö, mutta tekee mieli kaikkea kevyttä ja raikasta. Mikä on tietty ihan hyvä juttu. Aamulla tuli kauhuskenaariot sokerirasituksesta, johon tietty tulen joutumaan, jos raskaus jatkuu.. 12h syömättä ja sen päälle ne litkut, apua!
Maanantaina ultraan, jännittää jo. Yllättävän nopeasti aika lopulta kuitenkin kului, alkuun oli yli 2 viikko odoteltavana ja nyt enää 2 yötä..
Tänään 6+2
Siis höh, mun mielestä se oli ihan hyvää jotenkin colan makuista.Sekin edessä (sokerirasitus)! Viimeksi en meinannut pystyä juomaan sitä litkua, hoitaja hoputti mua että aika loppuu :| ja olikohan kuitenkin 5min tms aikaa juoda muutama desi, ettei vaikka veden kanssa ois mikään ongelma
Se on sellainen ohut "keppi" minusta esim. papa-kokeen ottaminen on siihen verrattuna tuhat kertaa epämiellyttävämpää.. Saat onneksi itse keskittyä tuijottelemaan näyttöäNiin ja hei, kertokaapa vielä, millainen se vehje on, jolla ultra tehdään. Tai en tiedä haluanko tietää, kun tieto lisää tuskaa. Yleensä pyydän kaikkia lääkäreitä vaan tekemään hommat sen enempää kertomatta mitä tekee, niin en pyörry niin helposti.
Mää siis otan yleensä lukua lääkäreissä. Viime vuosina oon vähän jo skarpannut, mutta jännitys on vaan niin kova, että ei sille mitään voi. Ensin tulee paha olo, sitten tuskanhiki ja sitten pökrään.
Oon siis ihan käynyt gynellä säännöllisesti 17-vuotiaasta lähtien eli 20 vuotta, mutta aina se on yhtä jännää
Colanmaku kuulostaa siedettävältä. En muista että mulla ois ollu mitään makua, ainoastaan supermakeeSiis höh, mun mielestä se oli ihan hyvää jotenkin colan makuista.
Toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin että maanantaina pikku pumppu jyskyttääVagabonda: Olen pahoillani sun puolesta. Koita jaksaa. Sulla on ihanan terve asenne asiaan. Yritän ottaa susta mallia, jos maanantaina en näy eloa.
Lisbon: Mulla on juurikin noin, viikon verran oli turvotusta. Nyt sitä ei enää ole niin paljoa. Maha oli sellainen löllykkä. Tuulimuna kyllä mietityttää paljon
Aurora4: Kiva saada mukaan muitakin varttuneempia