Sain kuin sainkin pienen laukkaavan äänen kuuluviin dopplerilla Hyvin alhaalta ja aivan vatsan vasemmalta puolelta, vastakkaiselta puolelta kuului istukan suihkimiset.
Mä tilasin raskauskeijun sivuilta Angels sounds -dopplerin, halvimman version. Olikohan reilu 30€. Samanlainen mulla oli esikoisella, ja käytin myös kakkosen kohdalla siihen asti, että alkoi liikkeet tuntua. Minusta ainakin hyvä kapistus! En ottanut sitä geeliä lainkaan, kosteusrasva ajaa saman asian ja samalla tulee vatsan iho rasvattua tuo doppler tuli muutamassa päivässä.Heipparallaa. Miten tää tuntuu nii vaikeelta kirjotella, kun ei tunnu oikein järkevää asiaa olevan. Huono olo vie kyllä kaiken ajan
Mäkin oon miettiny tota doppleria, haluisin kovasti, mutta onko se rahan arvonen Kertokaas kokemuksia dopplereista?
Pari viikkoa np- ultraan ja rupee jo jännittää onko tuolla vielä pieni hengissä. On kyllä ollu vielä tosi huono olo, mutta mitä jos pikkunen ei siltikään ole enää hengissä huhhuh.. kaikkea sitä pitääkin miettiä!
JoRa 10+2
Mulla on ihan samoja ajatuksia ennen ultraa. Meilläkin se on reilun kahden viikon päästä. Mutta ei tässä auta kuin toivoa parasta. En enää oikeastaan kauheasti ressaa asiasta. En edes aina muista, että olen raskaana. Enkä sen myötä jaksa iloita asiasta. Toivottavasti sydänäänet kuuluvat ensi maanantaina neuvolassa. Jos eivät kuulu, niin sitten tulee pitkä reilu viikon odotus ultraan.Heipparallaa. Miten tää tuntuu nii vaikeelta kirjotella, kun ei tunnu oikein järkevää asiaa olevan. Huono olo vie kyllä kaiken ajan
Mäkin oon miettiny tota doppleria, haluisin kovasti, mutta onko se rahan arvonen Kertokaas kokemuksia dopplereista?
Pari viikkoa np- ultraan ja rupee jo jännittää onko tuolla vielä pieni hengissä. On kyllä ollu vielä tosi huono olo, mutta mitä jos pikkunen ei siltikään ole enää hengissä huhhuh.. kaikkea sitä pitääkin miettiä!
JoRa 10+2
Jostain sen koneen pitää syke laskea ja mahassa ei mikään muu niin lujaa hakkaa. Ihanaa! Mä illalla etsin kans sydänäänet ja mieskin innoissaan kuunteli. Musta tuo doppler on oikeasti hyvä keksintö!Pakko tulla heti kertomaan. Tilasin dopplerin ja se tuli tänään. Ostin semmosen mikä näyttää sykkeen näytöllä.
Heti kun rupesin testaamaan ja laitoin alavatsalla sen nii siihen tuli lukema. Oikein säikähin, lukema siihen tulee ja pienellä kuuluu syke ääni. Kylläpäs tuli hyvä mieli.
Mutta eikö ole nii ettei siihen voi tulla lukemaa ellei se löytäny sykettä? Rupesin heti miettimään, kun se löyty nii nopeesti.
JoRa 10+4
Haha näinpä juuri itse ostin torista käytettynä jotkut puhuvat että on käyttänyt ihan kosteusvoiteen kanssa ja saanut hyvin äänet kuulumaan.. Tiedä sitten?No nyt sitten doppleri-hirmut, aloinpas määkin haaveilla omasta laitteesta.
Onko se täysin vaaraton lapselle? Toimiiko ilman geeliä? Voiko ostaa käytettynä?
Jos äänet kuuluu neuvolassa ensi maanantaina, niin varmaan pakko hommata sellainen. Sitten voikin hieman lisää ressata, jos ei saa ääniä kuuluviin.
Mä ostin uuden ja raskauskeijulla on niitä settejä missä tulee geeli mukana, otin semmosen. Mäkin oon kuullu että toimisi myös kosteusvoiteella.No nyt sitten doppleri-hirmut, aloinpas määkin haaveilla omasta laitteesta.
Onko se täysin vaaraton lapselle? Toimiiko ilman geeliä? Voiko ostaa käytettynä?
Jos äänet kuuluu neuvolassa ensi maanantaina, niin varmaan pakko hommata sellainen. Sitten voikin hieman lisää ressata, jos ei saa ääniä kuuluviin.
Tota määkin pelkään, että sitten jos en löydä, niin ressaan vielä enemmän. Neuvolasta sanoi, että sinne saa mennä aina kuuntelemaan äänet, kun siltä tuntuu. Sen puolesta ei tarvisi omaa hankkia.Ressiä saa dopplerillakin aikaan... Maanantaina siis löysin sydänäänet lopulta, eilen ja tänään ei löydy millään. Tiedän kyllä että näillä viikoilla vaikea löytää eikä joka kerta vaan löydy, mutta silti.
Oxalis 9+4