verppu Paljon jaksamisia. Toivottavasti olisi ohimenevää ja vaavin alku pysyy kyydissä.
Itse olen malttanut mieleni ja en mennyt sitten uudelleen ultraan tällä viikolla. Tulevalle maanantaille varasin kuitenkin sen lääkärin kehoittaman kontrollin, jotta selviää onko masussa enää asukkia. Oireet ovat viime viikon vuodon jälkeen siten hiipuneet, että oksentaa ei tarvitse, eikä tissikivut ole enää niin pahoja... Yritän kuitenkin ajatella, että jospa nuo oireet vain tuppaa muutenkin laantumaan hieman, eikä kyse olisi keskenmenosta. Äklö olo on 24/7 siten, että ruokaa en edelleenkään halua tehdä voimakkaiden hajujen vuoksi. Ruokakaupassa saatan kävellä ympäri hyllyjä, enkä pysty mitään poimimaan kyytiin
Kun ei mitään tee mieli. Minulla tuskin paino on noussut, kun niin huonosti syönkin. Ainoa, mikä menee alas on kaupan valmishampurilaiset (!!!) eli tosi terveellistä
Siis jos ajattelee lämmintä ruokaa. Kylmä tuoremehu, marjakeitot ja hedelmät maistuu. Karkkia ja suklaata ei onneksi tee vielä mieli. Tulee varmaat himot sitten tuplana jossain vaiheessa takas. Pissalla rampataan paljon edelleen ja väsykohtauksia tulee milloin sattuu.
Vaikeinta on kuitenkin tällä hetkellä (anteeksi jo etukäteen) kovat seksihalut! Ääh, lääkäri antoi tosiaan yhdyntäkiellon kontrolliin asti, jotta minimoitaisiin kohdun supistelut. Vajaa kaksi viikkoa taukoa on tuntunut ihan liian kiduttavan pitkältä.
Mieli on muuten vielä toiveikas ja voi että NIIN toivon, että minusta tulisi vihdoin äiti. Onneksi mies tulee tällä kertaa mukaan ultraan, on siinä tukena ja turvana jos tulee huonoja uutisia. Toivotaan että ei. Neuvolan varaan sitten ensi viikon alussa, jos (ja toivottavasti kun) on siihen aihetta.