Isä neuvolassa-aiheeseen voisin minäkin sanoa jotain. Ehkei se neuvolassa äidin mukana ravaaminen ole se mittari onko kuinka osallistuva/hyvä isä, mutta kyllä mun mielestä pitää jossain määrin olla kiinnostunut raskaudesta ja sen tuomista muutoksista. Oli se sitten vaunujen/turvaistuimen kattelu vauvalle netistä tai kaljoittelureissujen vähentäminen.
Meillä mies oli esikoisen aikaan joka neuvolassa mukana siihen asti, kunnes joskus 36+ viikolla alkoi olla töissä niin kaukana, ettei päässyt kesken työpäivän mukaan. Siihen saakka oli töistä lähtenyt kesken päivän käymään mun kanssa neuvolassa, kun työ oli semmoinen ettei haitannut vaikka oli hetken poissa. Oli myös paljon lomautuksella ni pääsi mukaan ilman ongelmia. Ultrat ja perhevalmennukset kävi kanssa, vaikka molemmat oltiin vähän sitä mieltä ettei saatu niistä valmennuksista oikein mitään irti.
Nyt ei lähtenyt ekaan neuvolaan mukaan, ku itse sanoin sille ettei tarvii ku siellä ei tapahdu mitään. Lähtee varmaan johonkin neuvolaan mukaan ja ultriin tietty myös. Neuvolassa sydänäänien kuuntelukaan ei oo niin ihmeellinen juttu miehelle, kun tästäkin voidaan kotona kuunnella niitä koska vaan...
Kotitöihin mies osallistuu ihan hyvin, toki oma-alotteisuutta kaipaisin lisää. Tiskikoneen yleensä tyhjentää pyytämättä, mutta imuriin ei tartu kuin käskystä. Tekee kyllä kun pyytää, mutta monesti aika pitkällä viiveellä... Pyykinpesuun en anna sen osallistua, ettei varsinkaan lapsenvaatteet mee pilalle
Telkkarista katon vähän miten sattuu ohjelmia. Meillä on tallentava digiboxi, johon tietyt ohjelmat tallentuu automaattisesti, niin katson ohjelmia millon ehdin. Salkkarit katotaan päivittäin, poikakin aina innostuu ku tunnari alkaa
Mutta tällä hetkellä sarjoja mitä seuraan; Greyn anatomia, Iholla, Olipa kerran, Kosto, Holmes NYC.. Sitten monesti taustalla pyörii esim Matkaoppaat, Masterchefit, Satuhäät yms suomalaiset sarjat joita voi vaan sivusilmällä seurata..
Me kuunneltiin maanantaina (9+4) Mytyn
sydänääniä :heart: Pitkän aikaa jumpsutti
Miehelläkin ihan silmät kostui kun kuunteli.. :heart: Eilen illalla kokeilin kans, mutta pikkuisella oli vissiin kiire kun ei pysynyt yhtään paikallaan, pari kertaa sain hetken kuulumaan kunnes taas luikahti karkuun
Mulle voi muuten laittaa että
neuvola 23.4.
akkiiR ja Mytty 10+0 POKS!