Zoelle täältäkin suunnalta lähetän paljon voimia vaikeisiin aikoihin! :hug: Myös meidän perheessä on käyty uskottomuuskriisi läpi kolmisen vuotta sitten. Miehellä oli yhden illan hairahdus kun meidän toinen lapsi oli vain muutaman kuukauden ikänen. Parisuhde meillä oli ollut vaikeuksissa jo melko pitkään ja jotain kriisin tapasta miehen omassa elämässä, mikä sitten johti pettämiseen. Se oli todella raskasta aikaa, mun ensireaktio oli erota, mutta niin vain alettiin selvittään asioita ja sitä puhuttavaa ja läpikäytävää sitten riittikin ainakin vuoden verran Vaikka joskus edelleen nuo ikävät ajat palaa mieleen, niin jollain tavalla olen myös hyvilläni siitä että näin kävi, sillä nykysin meidän parisuhde on paljon parempi ja vakaampi kuin ennen. Ja mies on varmasti oppinut virheistään ja voin kyllä luottaa häneen. Ainakaan mitään hätiköityä päätöstä erosta ei kannata tehdä, ehkä teilläkin on mahdollista vielä selvittää asiat, niin vaikealta kuin se aluks tuntuukin. Alussa kaikki oli kaaosta ja tuntu että koko elämä on pilalla, mutta nyt kun aikaa on kulunut 3v, se on muisto vain. Ihmiset erehtyy ja elämä ei ole musta-valkosta, näillä ajatuksilla oon ite päässyt vaikeimman yli. Tietenkin asioiden läpikäynti ja yhdessä jatkaminen vaatii pettäjän katumusta ja tahtoa saada anteeksi. Meillä prosessi oli toki raskas mulle, mutta myös miehelle. Hän oli itsekin hyvin yllättynyt ja häpeissään teostaan, eikä sen läpikäyminen uudestaan ja uudestaan ollut mikään helppo homma! Mutta sitä yritin tässä sanoa että kriisi voi olla myös ovi parempaan parisuhteeseen. Voimia sinulle mihin ratkaisuun sitten päädyittekin! :hug:
Viimeksi muokattu: