Meillä on ollut kone lähes kaksi viikkoa toimimaton joten yritän pikaisesti lukaista ja kommentoida.
Noora, Viljalla on oikein ihanat ja kauniit sivut. Voimia teille :hug:
Kätilönä voin sanoa tuosta
suhdasta/ epäsuhdasta sen verran että naisilla on ihan valtavat erot siinä minkäkokoinen vauva mahtuu tulemaan. Ja se ei näy ulospäin. Olen kiskonut 3,5 kiloisia vauvoja naama punaisena ja pullautellut helposti lähemmäs 5 kiloisia. Myös kivun kokemukset, toiveet ja odotukset synnytyksen suhteen ovat hyvin yksilöllisiä. Se on ihanaa että täällä voi jakaa ja lukea kokemuksia, mutta kannattaa muistaa että ihan jokainen synnytys on yksilöllinen ja ne eivät ole verrattavissa keskenään. Kaikki ei todellakaan aina mene niin kuin toivoisi (Nimim. kokemusta on
)
Painoa minulle on tullut tähän mennessä ehkä 18 (?) taidan saada 20 rikki tässäkin raskaudessa..
Kivunlievitys on minulle selvä asia; epiduraali - meidän vauva kun syntyy 29.9.10 sektiolla
. Esikoinenkin syntyi sektiolla (perätilä, kääntöyritys 36+4 - ei kääntynyt), joten tiedän mitä on odotettavissa. Ei kai auta muuta kuin ottaa sen mitä tulossa on: /
bubbeli TAYS taitaa olla suomen perätilasynnytys-positiivisin sairaala. Minä olisin halunnut synnyttää esikoisen perätilan ellei olisi ollut niin iso.
Täällä kanssa lantion kivut sen kuin yltyvät. Nukkuminen ja liikkuminen alkaa olla jo tosi vaikeeta. Siitä huolimatta mnautin ja haluan nauttia näistä kahdesta vikasta viikosta, jotka saattavat olla elämäni viimeiset raskaana:ashamed:
Onnittelut pikkuisesta
Auroora tätäkin kautta:heart:
Terkuin P123, kohta h 37:heart: Enään 15 päivää ja vauva on sylissä!:heart: