~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

Huomentapäivää naiset!

On varmaan moni jo vauvanhakureissulla, kun on hieman hiljaista täällä :)

Onnittelut kaikille jo synnyttäneille vauvoista!!!!!! Perästä tullaan...itellä on kyllä semmonen olo, että tää tulee ulos vasta marraskuussa..huooh.

Tsemppihaleja lähetän niitä tarvitseville ja lisäksi kunnon suppareita niitä kaipaaville :) Ei haittaisi, jos niitä pikku hiljaa alkaisi tännekin tulla vähän enemmän..nyt tuntuu, että vaikka kuinka riehuisi niin yhtäkään ei ilmaannu.

Tervetuloa Nallu ja heikku oli kyllä kirjoittanut tosi koskettavan synnytyskertomuksen! Miekin sitä täällä silmät vedessä luin :)

ON: terveiset neuvolalääkäristä! Kaikki muuten ok, paitsi verenpaine järkyttävät 141/88!!!! Pissa onneksi puhdas, mutta mulla ei ikinä ole ollut noin korkeaa verenpainetta! Sainkin sitten uuden ajan heti ensi viikon tiistaille terkkarille. Eihän tossa sinänsä mitään älyttömän hälyyttävää, mutta oon itse vaan järkyttynyt..yleensä ne on liikkuneet siinä 110-125/ 69-75 välillä.
Vauvalla kaikki ilmeisesti hyvin; syke +, liikkeet ++, tarjonta RT. Lantio on mulla normaali eli hyvin mahtuu tulemaan, sf-mitta 30,5 ja kohdunsuu kiinni, mutta pehmentynyt.
Täähän oli semmonen opetuskäynti eli lääketieteen opiskelijoita oli mukana 5kpl (4 tyttöä & yksi poika; arvatkaa kenet se poika pääse tutkimaan?!)..ei siinä siis mitään sinänsä, ei ne mua häirinny. MUTTA taisin täälläkin mainita, että aloitin sen välilihan hieronnan sillä Ceridalilla ja kappas kappas, se ei oikeen sovikaan mulle. Saan siitä finnejä. Ja tänä aamuna oli sitten tietysti erityisen mukavaa maata haarat levällään monen ihmisen edessä värkki näppyöillä. Fabulous life! Lähinnä tässä vaan naurattaa, että pitikö sen nyt sit just osua tälle päivälle ton "kukkimisen". Nyt en sitten tiedä, että miten pystyn tota välilihan hierontaa jatkamaan..en millään nimittäin haluaisi synnyttää silleen, että paikat näyttää pepperoni pitsalta...

Anyways, hauskaa viikonloppua kaikille!

Lavelyn 36+4
 
heippa! Tulen tälle puolelle, koska maha-asukkini on niin itsepäinen eikä halunnut tulla syyskuun puolella ulos. Menossa 40+1. Ma lähtee lähete käynnistysarviointiin, toivottavasti nyt kuiteski tulee luonnollisesti :) tsemppiä kaikille ja paljon onnea jo synnyttäneille!!

Turvottaja+poika
 

Yhteistyössä